• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk hem niet-begrijpend aan wanneer hij nog iets bestelt.
    "Die moet je echt proeven."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Ik heb echt genoeg gegeten," zeg ik lachend. Ik neem een slok van mijn water, en laat mijn vingers weer over het gecondenseerde glas gaan.
    "Vooruit dan. Ik zal eens proeven."
    Ik glimlach en kan het niet laten even te knipogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Kan hij niks doen om het wat weg te nemen?" vraagt Charlotte.
    De dokter begint weer wat uit te leggen.
    "Hij kan Sumatriptan of Verapamil gebruiken maar ik raad het nu nog even af. Het kan namelijk ook morgen weer overzijn. Daarbij is het in een vroeg stadium."
    Laat het stil zijn.
    Ik laat me onderuit glijden op de bank zodat ik met mijn hoofd op een kussen kan steunen. Langzaam sluit ik mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij legt zijn hand op mijn kruis en trekt daarna plagerig aan de rant van mijn boxershort.
    Ik kijk hem speels aan en zet mijn handen op zijn buik en met mijn vingertoppen ga ik naar beneden tot ik bij zijn kruis.
    Ik pak net als hij de rant van zijn boxershort vast en doe hem plagerig een stukje omlaag, en dan weer los, dat herhaal ik een aantal keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ik heb echt genoeg gegeten," lacht ze waarop ze een slok water neemt. Haar vingers glijden weer over het glas. Ik ril even en probeer er niet naar te staren. Foei. Arion.
    "Vooruit dan. Ik zal eens proeven."
    Ik lach wanneer ze knipoogt.
    "Desnoods steek ik het zelf in je mond, je zult me dankbaar zijn."
    Nu is het mijn beurt om te knipogen en ik maak er meteen een overdreven gebaar van.

    Charlotte

    "Hij kan Sumatriptan of Verapamil gebruiken maar ik raad het nu nog even af. Het kan namelijk ook morgen weer overzijn. Daarbij is het in een vroeg stadium."
    Ik zucht en bedankt de man. Ik leid hem naar de deur en betaal hem. Zo snel mogelijk ga ik weer bij Michael zitten. Ik neem zijn hand in de mijne en wrijf er zachtjes over.
    "Als het kon nam ik een deel van de pijn over," fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik kijk Kyle ondeugend aan terwijl hij het plagen een stapje verder brengt. Wat hij kan, kan ik beter.
    Ik trek de rand van zijn boxer een eindje naar achter en laat hem dan tegen zijn buik aanknallen. Ik wiebel een keer met mijn wenkbrauwen terwijl ik over mijn piercing lik. Ik kan niet anders dan even lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Ja, doe dat maar."
    Ik glimlach breed wanneer hij knipoogt en bijt op mijn lip.
    "Mag ik zeggen dat je sexy bent wanneer je zo lacht?" vraag ik grijnzend.
    Ik leun wat over de tafel heen om te drinken. Terwijl ik drink blijf ik hem aankijken. Het is precies of al mijn schuwheid verdwenen is, en het ijs gebroken is. Voor mij toch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Charlotte laat de dokter uit. Al snel komt ze weer de woonkamer binnen. Ze pakt mijn hand en wrijft erover.
    "Als het kon nam ik een deel van de pijn over," fluistert ze zacht.
    Ik lach naar haar.
    "Dat wil ik niet," zeg ik zachtjes.
    "Je mag mijn pijn niet voelen,"
    Ik druk een kusje op haar mond en ga rechtop zitten.
    "Ik ga boven in mijn bed liggen," zeg ik terwijl ik een beetje wankel.
    "Blijf je hier of ga je mee naar boven?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle
    Hij trekt het randje een eindje terug en laat hem los, hij komt tegen mijn buik.
    "Oh." Mijn mond vormt een 'o' en ik kijk hem aan. Hij lacht.
    Die kan ie krijgen.
    Ik pak het randje van zijne weer vast en trek hem ook een eindje van zijn plek en laat hem ook los.
    Ik kijk hem aan zoals hij mij net ook aankeek. Maar dan iets ondeugender.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Mag ik zeggen dat je sexy bent wanneer je zo lacht?" grijnst ze.
    Ik barst in lachen uit en schud mijn hoofd. Dan laat ik mijn kin op mijn handen rusten.
    "Mary Mary, je verrast me," zeg ik geamuseerd terwijl ik toekijk hoe ze drinkt. Dan wordt ons dessert gebracht, mét twee lepels zoals ik vroeg. Ik rits ze alletwee onder Mary's neus vandaan en gebruik er eentje om een schepje van de heerlijke chocoladecake te nemen. Ik hou het voor haar lippen.

    Charlotte

    "Dat wil ik niet. Je mag mijn pijn niet voelen."
    Voor ik kan tegenspreken drukt hij zijn lippen op de mijne en laat me helemaal smelten. Plots zit hij rechtop.
    "Ik ga boven in mijn bed liggen. Blijf je hier of ga je mee naar boven?"
    Ik zie hem wankelen en sta in een wip bij hem om hem te ondersteunen.
    "Wat denk je zelf?" glimlach ik.
    Ik ga mee met hem de trap op. Niet dat mijn fijn lijfje zijn gespierde torso zou kunnen tegen houden mocht hij vallen, maar het stelt me wel gerust.

    Irial

    Kyle doet net hetzelfde bij mij als ik bij hem deed. Zijn blik verraadt hoe opgewonden hij is. Ik kijk hem grijnzend aan en trek zijn armen onder hem vandaan zodat hij weer op mijn terecht komt.
    "Doe maar hoor," fluister ik met een schuin lachje. "Ik hou wel van een beetje pijn."
    Ik bijt zachtjes op zijn oorlel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mary Mary, je verrast me."
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Hoezo? Verklaar jezelf nader," antwoord ik geamuseerd. De ober brengt ons dessert en voor ik een lepel kan nemen, heeft Arion ze allebei al ingepalmd, en houdt hij er een voor mijn lippen, met wat van de cake erop. Ik kijk hem glimlachend aan en open mijn mond. Ik sluit mijn ogen en proef de zoete smaak.
    "Hmm, echt lekker," zeg ik wanneer ik het heb doorgeslikt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Wat denk je zelf?" glimlacht Charlotte.
    Samen lopen we de trap op richting mijn kamer. Ik trek mijn shirt en broek uit en ga in mijn bed liggen. Ik glimlach naar Charlotte en dan sluit ik mijn ogen. De pijn steekt door mijn hoofd. Alsof iemand lachend een stuk glas door mijn schedel probeert de duwen. Mijn hand leg ik op mijn voorhoofd waar de steken zich naar hebben verplaatst.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (okè w8 effe me laptop opstarten brb)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "Doe maar hoor, ik hou wel van een beetje pijn." Zegt hij met een schuin lachtje. Waarna hij zachtjes in mijn oorlel bijt.
    Ik kijk hem aan en grijns.
    "Als je bij mij ook niet zo zacht doet." Zeg ik met een uitdagende maar stoute blik.
    "Anders is het geen eerlijk spel." Grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Hoezo? Verklaar jezelf nader. Hmm, echt lekker."
    "Op school leek je zo schuchter," antwoord ik terwijl ik haar de lepel overhandig. "Of speel je alleen maar het brave schoolmeisje?"
    Ik kon het niet laten. Ik onderdruk een lachje en schep wat van het dessert op met mijn eigen lepel. Smakelijk steek ik het in mijn mond terwijl ik op antwoord wacht.

    Charlotte

    Ik doe net als Michael mijn kleren uit, op mijn onderbroek na. Dan neem ik zijn shirt en trek het over mijn hoofd. God, wat ruik je heerlijk.
    Ik zie dat hij ondertussen weer een hand op zijn hoofd gelegd heeft en ga op hem zitten. Ik haal zijn hand weg en druk zachte kusjes op zijn voorhoofd. Niet dat het zou helpen, maar toch doe ik het.
    Dan ga ik naast hem liggen met mijn hoofd op zijn borstkas.

    Irial

    "Als je bij mij ook niet zo zacht doet. Anders is het geen eerlijk spel," grijnst Kyle.
    "Goh," lach ik. "Dacht ik er even een romantische avond van te maken, draait het hier op uit." Ik schud mijn hoofd.
    Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden terwijl ik mijn lippen weer op die van hem druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -dubbelpost

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.