• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte vleit zich tegen mij aan en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik sla een arm om haar heen.
    "Heb ik je al bedankt dat ik hier mag blijven?" vraagt ze zacht.
    "Ja," zeg ik. "Dan heb je al gedaan."
    Ik druk een kusje op haar haren. Vanuit mijn ooghoek zie ik een grote sporttas staan. Ik ga met een hand door mijn haren.
    Football.
    Ik zucht zachtjes.
    Als ik op dit moment ergens geen zin in heb is het Football wel.
    Ik laat mezelf onderuit zakken op de bank.
    "Je mag hier zo lang blijven als je wilt," zeg ik zachtjes. "Maar wat ga je doen als je pleegouders er achter komen? Je kan niet eeuwig blijven vluchten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Het is niet alsof ik een andere keuze had," ze verbetert zichzelf bijna onmiddellijk. "Ehm, het is niet zo moeilijk."
    "Je hoeft het er niet over te hebben," stel ik haar gerust. "Maar ik blijf het wel knap vinden. Wat voor stijl dans je?"
    Subtiel verschuif ik het onderwerp. Ondertussen komt de ober twee borden hete pasta brengen. Van de geur alleen al zou ik watertanden. Ik bedank hem en kijk dan naar Mary, wachtend op haar antwoord.

    Irial

    Zodra Kyle het doosje opent verschijnt er een lach op zijn gezicht. Doordat hij op me springt om me te omhelzen, val ik achterover met hem bovenop me.
    "Dank je!" roep hij uit waarop ik een kus krijg.
    Een constante rilling trekt doorheen mijn lichaam en om de een of andere reden word ik nerveus terwijl we hier zo liggen. Ik kijk hem in de ogen terwijl ik mezelf er probeer aan te herinneren dat ik moet ademhalen.
    Heel zacht druk ik mijn lippen op die van hem.

    Charlotte

    "Ja, dat heb je al gedaan." Hij drukt een kusje op mijn haren en zakt onderuit. Ik maak van de gelegenheid gebruik om met mijn hoofd op zijn borstkas te gaan liggen. "Je mag hier zo lang blijven als je wilt," voegt hij er aan toe. "Maar wat ga je doen als je pleegouders er achter komen? Je kan niet eeuwig blijven vluchten."
    "Ik weet het, ik moet nog een oplossing vinden," zucht ik. Bij de herinnering aan mijn pleegvader breng ik mijn hand naar de hechtingen in mijn hoofd. Er trekt een pijnscheut door mijn hele lijf zodra ik er aan kom en snel trek ik mijn hand weer weg. "Maar ik ga niet terug," zeg ik vastberaden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk naar de spaghetti en merk nu pas wat voor een honger ik heb.
    "Ik heb ooit hip hop gedaan, en stijldansen, maar ik ben vorig jaar gestopt."
    Ik kijk hem glimlachend aan en drink nog eens.
    "Smakelijk," zeg ik zacht en rol wat pasta op mijn vork. Hopelijk breng ik dit tot een goed einde. Als ik kan smossen, doe ik het wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik weet het, ik moet nog een oplossing vinden," zucht ze. "Maar ik ga niet terug," voegt ze er vastberaden aan toe.
    Ik knik begrijpend maar houd mijn mond dicht. Op dit soort momenten weet ik niet wat ik precies moet zeggen. Ik aai met mijn hand door haar haren. Langzaam sluit ik mijn ogen. De kou van buiten zit nog steeds in mijn voeten.
    Morgen moet ik geen All Stars meer aantrekken.
    Ik lach zachtjes en geef Charlotte nog een kusje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij drukt zijn lippen zacht op die van mij.
    "Hij is echt mooi." Zeg ik op fluistertoon en kus hem weer.
    Ik kijk hem blij aan.
    "I love you to." Zeg ik met een glimlach.
    En ik laat even een hand op zijn wang rusten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ik heb ooit hip hop gedaan, en stijldansen, maar ik ben vorig jaar gestopt."
    Ondertussen neem ik al een flinke hap. Ik bloos even wanneer ik Mary smakelijk hoor zeggen. Zodra mijn mond leeg is vraag ik,
    "Waarom ben je ermee gestopt?" Ik lach even verontschuldigend. "Sorry voor het verhoor, ik ben gewoon geïnteresseerd."

    Charlotte

    Michael lacht even terwijl hij door mijn haren wrijft en ik kan niet anders dan ook lachen. Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik geniet intens.
    Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en kijk naar hem met een ondeugend lachje. Zachtjes begin ik Smile te zingen.

    Irial

    "Hij is echt mooi. I love you too," zegt Kyle tussen het kussen door.
    Ik kijk hem opnieuw in de ogen terwijl hij zijn hand op mijn wang legt. Ik neem die weg en leg hem op mijn borstkas. Mijn hart slaat nog sneller dan ik kan drummen. Ik bijt blozend op mijn piercing.
    Dan druk ik nog een keer mijn lippen heel teder op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Waarom ben je ermee gestopt? Sorry voor het verhoor, ik ben gewoon geïnteresseerd."
    Ik grinnik en neem een hap.
    "Het geeft niet."
    Ik drink nog even en kijk naar mijn bord.
    "Problemen thuis," zeg ik zacht. Ik blijf even zo zitten, en kijk hem dan aan. Ik glimlach even en eet verder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij pakt mijn hand van zijn wang en legt hem op zijn borstkast, zijn hart klopt al een bezetene.
    Ik grinnik als ik zie dat hij bloost.
    Hij drukt zijn lippen nog een keer op de mijne.
    Er gaat een schokje door me heen en ik kus het zachtjes terug.
    De kamer is enkel verlicht door de kaarsjes.
    Het is echt een romantisch gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Zachtjes beginy Charlotte te zingen. Ik sluit mijn ogen om haar stem beter te horen. Het klinkt prachtig. Er vormt zich een glimlach op mijn gezicht.
    "Je bent geweldig," zeg ik zachtjes met gesloten ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Het geeft niet. Problemen thuis," zegt ze met een glimlachje voor ze verder eet. Ik knik zachtjes en stop ook nog een hap in mijn mond.
    "Zijn er dingen die jij wil weten?" vraag ik dan.
    Ik kijk haar aan en neem ondertussen een slok van mijn water.

    Irial

    Heel voorzichtig en traag laat ik mijn hand onder Kyle's t-shirt glijden, alsof het terug de eerste keer is. Ik druk kleine kusjes over zijn hele gezicht en zet dan mijn lippen weer op de zijne.
    "Give it back, you hijacked my mind and soul," zing ik zachtjes tegen zijn lippen aan.
    Een nieuwe rilling trekt door mijn lichaam.

    Charlotte

    "Je bent geweldig," zegt hij zachtjes met zijn ogen gesloten. Ik glimlach en druk een kusje op zijn voorhoofd. Ik kruip op zijn schoot en fluister in zijn oor,
    "Jij ook, Cassanova, en dat zeg ik niet vaak genoeg."
    Ik laat mijn hand in de zijne glijden en verstrengel mijn vingers met die van hem.

    [Ik moet even naar de winkel, ben zo terug]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk glimlachend naar mijn pasta en neem nog een hap terwijl ik nadenk.
    "Zijn er dingen waarvan je vind dat ik ze wil weten?"
    Ik grijns lichtjes.
    Dit is best wel leuk. En ik weet dat ik weinig over hem weet, maar het lijkt alsof ik hem al eeuwen ken, en al even lang leuk vind. Wait, whut?
    Nerveus neem ik een slok van mijn ice tea en kijk rond voor de ober. Mijn glas is nu al leeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij laat zijn hand onder mijn t-shirt glijden en drukt kusjes in mijn hele gezicht. Daarna zet hij zijn lippen weer op mijne.
    "Give it back, you hijacked my mind and soul," Fluistert hij tegen mijn lippen aan.
    Ik grijns even en bijt dan zachtjes in zijn lip en ga weer met mijn hand naar zijn wang. De andere laat ik rusten op zijn dij.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 16:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [samenvatting aub]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga even de vaatwasser uitruimen. brb]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.