• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 23:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Diapal, ik las het ;D maar Nadia zit dat niet ;D anders had ik er wel op gereageerd ;P]

    Nadia Stone

    'Ik ben James, maar ze noemen me JayJay. Vraag me niet waarom,' zei hij lachend. Ik keek hem vragend aan. 'James klinkt veel leuker,' zei ik tegen hem. Ik ging goed zitten zodat, als hij wou naast me kon zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sander ~teleportatie
    Ik lach om Adrian 'Dit stelt niks voor ik ben amper begonnen.' fluister ik in zijn oor. Dan zie ik dat een andere jongen kreunend door zijn knieën zakt en zijn hoofd vasthoud 'Gast alles goed?' vraag ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:16 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alexander Charles Pryst

    'Wat speel je dan allemaal?' Vroeg Destiny. Ik haal mijn schouders op. 'Gitaar piano en ik zing een beetje en jullie?' Ik keek van Destiny naar het onbekende meisje.

    James Christian Brown
    ''James klinkt veel leuker,'' zei ze. Ze schoof wat op en ik begreep de hint. Ik plofte naast haar neer op de bank. ''Dat vind ik dus ook. JayJay klinkt best.. Bijzonder.''


    The universal language of art.

    Felicity Sophia Grace
    Dan zakt Zendé ineens kreunend in elkaar. Ik hurk bij hem neer en trek hem voorzichtig overeind. 'Wat is er gebeurd? Migraine aanval?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    James plofte naast me neer. 'Dat vind ik dus ook. JayJay klinkt best.. Bijzonder,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Dus, ik hou het gewoon op James,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik moest grinniken bij de gedachte dat hij mijn reactie had genegeerd. 'Het zelfde, piano gitaar en zing een beetje.' herhaalde ik. 'Ik weet het.' telepatheerde ik toen naar Alexander en zette een grijns op. Ik wist dat dit geen normaal instituut was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik houd mijn ogen stijf dichtgeknepen terwijl ze me overeind helpen. Nee, ik wil dit helemaal niet zien. Waarom overkomt dit mij?
    'Mijn hoofd...' kreun ik. Langzaam ebt de pijn weg. Fe vraagt iets over een migraine aanval. 'Ja, zoiets...' zeg ik zacht.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit bij de andere begeleiders in een stoel en luister naar de gesprekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka Walldorn - Vuur

    'Nou als jullie dat leuk vinden,' grijnst hij en gaat zitten. 'Natuurlijk, laat maar eens horen wat je kunt,'grijns ik terug en ga vlakbij hem zitten. 'Wat is je naam?' grijnst hij daarna. 'Nouka,' antwoorde ik glimlachend naar hem. 'Wat speel je dan allemaal?' vroeg Destiny waarop hij zijn schouders ophaalde. 'Gitaar, piano en ik zing een beetje en jullie? ' vroeg hij terwijl hij van Destiny naar mij keek. 'Ik ken een klein beetje piano maar voor de rest speel ik met mijn potloden,' reageerde ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James Christian Brown
    ''Dus, ik hou het gewoon op James,'' zei Nadia. ''Gelukkig,'' grijnsde ik. Eigenlijk had ik best een hekel aan mijn bijnaam JayJay, maar iedereen noemde me zo. Het viel even stil en allebei keken we voor ons uit. Eventjes wierp ik een blik opzij en bekeek Nadia goed. Het was een mooi meisje, en ze leek ook erg aardig.


    The universal language of art.

    Sander~ Teleportatie
    'Wil je dat we er een begeleider ofzo bijhalen?' vraag ik de jongen en ik help hem overeind.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Nadia Stone

    'Gelukkig,' zei hij en we keken beide voor ons uit. Ik begon me ongemakkelijk te voelen en had het gevoel als of James naar me keek. Ik merkte dat ik hem ongewillig kleine speldenprikjes gaf. Sereen kappen! zei ik in mijn gedachte tegen me eigen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen

    Ik liep rustig over de gangen toen ik ze iets over een begeleider halen hoorde. Ik liep naar de stemmen toe en een groep jongens en een meisje stonden daar. Zendé zat in elkaar gezakt, Ach zijn gave zeker. Ik hurkte bij hem neer. 'Zendé, kom maar.' zei ik toen. Ik pakte zijn pols en trok hem mee naar een kamer waar niemand was, de keuken daar was Valerie alleen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    'Mooie naam.' Zeg ik tegen Nouka. 'Dus wat willen jullie horen piano of gitaar?' Vraag ik en ga recht staan. Ik kijk naar Destiny en grijns. 'Oke dus wat is jou gave?' Vraag ik in gedachte.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:26 ]

    James Christian Brown
    Ik voelde wat prikjes in mijn been, ik had geen idee hoe het kwam. Nou ja, whatever. Ik begon de situatie nu toch een beetje ongemakkelijk te vinden. ''Zullen we ergens anders heen gaan? De muziekruimte ofzo?''

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:28 ]


    The universal language of art.