• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 23:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik knik. Eigenlijk vond ik het al stom om mevrouw te zeggen, maar ik dacht dat het moest.
    Ze zegt dat ik wat moet gaan drinken en uitrusten. 'Maar... ik wil niet rondkijken,' zeg ik schamend. Het is waar. Ik wil al die blote lichamen niet zien. Van sommigen vind ik het heel misschien niet zo erg, maar dan nog.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit bij de andere begeleiders in een stoel en luister naar de gesprekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Btw, er is een achtertuin ja ik ben het alleen vergeten te zetten XD dat blakje bij de eetzaal @ Plattengrond ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sander~ teleportatie
    Ik loop achter Do aan naar de muziekruimte en ik hoor ook een meisje zingen. Best goed. denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen

    'Ik begrijp het.' zei ik toen, ik pakte een flesje water en gaf het aan hem. 'Val, heb je hier iets tegen ofzo?' vroeg ik toen. Ze kwam naar ons toegelopen. 'Hier' zei ze toen. Ze pakte een bril en gaf het aan de jongen. 'Zet op, ik hoop dat het iets gaat helpen.' zeiden we toen tegelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maar ik ga nu, tot morgen}


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik stopte met zingen en spelen en keek even beschaamd naar beneden. Toen ik op keek zag ik dat er meer mensen waren gekomen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen en keek ze alleen een beetje beschaamd aan. Godver dit was ik niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    Door die muziek krijg ik zin om te dansen maar no wat dat ik dat zou durven met al die mensen erbij. 'Je kan goed zingen,' zeg ik dan maar tegen het meisje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik was al weer wat zelfverzekerder geworden. 'Dankjewel !' zei ik toen glimlachend. 'Dus, who's next?' zei ik toen. 'Sander ! Hij heeft mondharmonica talent.' zei een jongen toen. 'Dominique by the way.' zei hij er toen achteraan. Ik grinnikte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Midna, Zendé komt morgen naar jou toe, nu moet ik ook gaan, doei doei.]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Bedankt,' zeg ik dankbaar terwijl ik de bril aanneem. Ik zet hem op. Het is net een zonnebril, alleen verduistert het mijn gezicht meer. Maar nu zie ik de geslachtsdelen van mensen ook niet meer goed. Gelukkig.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Nu ben je geen schat meer, haha ;P slaapse alvast]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahaha slaaplekker !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Wil je nog een liedje spelen?' vraag ik vriendelijk aan het meisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik knikte vriendelijk. 'Ik speel nu wel gitaar oke?' Ik pakte de gitaar en speelde sweet goodbyes van krezip. Na de juiste akkoorden hebben gevonden begon ik ook te zingen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophie Grace
    Ik glimlach als ze weer begint te spelen, dit keer op gitaar. Dan draai ik me naar Dominique, 'dansen?' vraag ik voorzichtig aan hem.

    [btw waar is iedereen ineens gebleven?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you