• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 23:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ze was best knap. 'Waar verdien ik deze dans aan?' vroeg ik toen grijnzend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adrian Bradley Crevan
    'Druk,' antwoordt ze kortaf. Ik kijk de ruimte even rond, 'klopt, wil je ergens heen gaan waar het rustiger is?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Felicity Sophia Grace
    'Waar verdien ik deze dans aan?' vraagt Nic grijnzend. Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip, 'ik had gewoon zin om te dansen maar durfde niet in mijn eentje,' geef ik toe. Gewoon schuifelen kun je eigenlijk niet echt dansen noemen maar pech.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik ging met mijn hand door mijn haren terwijl hij de ruimte rond keek. 'Klopt, wil je ergens heen gaan waar het rustiger is?' vroeg hij. Ik knikte. 'Is goed,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Topic 2 Alvast aangemaakt ]


    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Ah, dans je graag dan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adrian Bradley Crevan
    'Okee, waar zullen we dan eens heengaan?'

    Felicity Sophia Grace
    Ik knik voorzichtig, 'ik dans denk ik sinds mijn 9e'. Mijn blik valt even op de pet die hij op heeft. Ik kan het niet laten om de pet van zijn hoofd te plukken en die bij mezelf op te zetten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    'Okee, waar zullen we dan eens heengaan?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'I-ik weet niet zo precies wat hier allemaal te doen is,' zei ik. Het kon mij eigenlijk weinig schelen waar ik heen ging. Als het maar rustig is. Het liefst thuis bij me oom. Maar ja..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omg waar kan Alex invallen? ]

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Wat voor stijl?' vraag ik dan aan haar. Ze pakt mijn pet af. 'Staat je goed.' zei ik toen grijnzend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Uh, Destiny was een liedje aan het zingen en gitaar aan het spelen XD sweet goodbyes - krezip ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nouka heeft gevraagd of hij met haar een stukje wilde lopen ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adrian Bradley Crevan
    'Volgens mij is er een tuin, we kunnen daar heengaan?'

    Felicity Sophia Grace
    'Wat voor stijl?' vraagt hij, 'Staat je goed,' vervolgt hij als hij merkt dat ik zijn pet heb afgepakt. Ik bloos een beetje en glimlach voorzichtig naar hem, 'Dank je, ehm, ik dans vooral modern maak ik kan ook hiphop enzo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander Charles Pryst

    Ik knijp en lach. 'Tuurlijk waar wil je naar toe lopen? ' Vraag ik en sta op.

    Nadia Stone

    'Volgens mij is er een tuin, we kunnen daar heengaan?' vroeg hij. Ik knikte. 'Is goed,' zei ik. Ik haalde de plattegrond uit me broekzak om te kijken waar het was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik glimlachte. 'Laat je me wat zien?' vraag ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.