• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ze kijkt me vragend aan "En wat?" Vraagt ze nieuwsgierig. "Waag het niet om strippen te zeggen." Vervolgd ze dreigend. "Dat doe je toch niet." Besluit ik. "Hmm.. En.. Would you be my girl?" Vraag ik met lichte rode wangen.

    Levi
    'Welke kleur?' vraagt Floor. 'Ehmm, donkerblauw staat haar erg mooi,'

    Cassie
    'Hmm.. En.. Would you be my girl?" vraagt hij terwijl zijn wangen een beetje rood worden. 'I'd love to,' glimlach ik waarna ik hem een kusje geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    "I'd love to." En ze drukt een kus op mijn mond. Ik grijns. "Love you."

    Cassie
    Hij grijnst, 'Love you'. Ik glimlach even, 'Love you too,' fluister ik waarna ik mijn hoofd tegen zijn borstkas leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    "Love you too." Fluistert ze en legt haar hoofd tegen mijn borstkas. Ik draai me om en laat Cassie op m'n schoot zitten. Ik druk een kusje op haar voorhoofd.

    Florence.

    "Ehm, donkerblauw staat haar erg mooi" Antwoord hij. "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" Zeg ik glimlachend en vlecht mijn handen in elkaar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' glimlacht ze. Ik glimlach terug, 'dankje, dat is erg aardig van je,'

    Cassie
    Hij draait weer een beetje zodat ik op zijn schoot kan zitte en drukt een kusje op mijn voorhoofd. Ik glimlach naar hem en druk dan zachtjes mijn lippen tegen die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Dankje dat is erg aardig van je" Zegt hij en glimlacht terug. "Dat ben ik ook" Zeg ik met een grijns. "Wanneer moet het af zijn?" Vraag ik met nogsteeds diezelfde grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ze glimlacht en drukt haar lippen op de mijne. Even blijven we zo zitten. Ik weet niks te zeggen..

    Levi
    'Nou, uhmm,' begin ik, 'Ik wil het aan haar geven als een verjaardagscadeau. Ze is over twee week jarig, red je dat?'

    Cassie
    Ik blijf Sebastiaan door kussen en bijt zachtjes in zijn onderlip terwijl ik weer met mijn hand over zijn buik ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Nou ehm," Begint hij, "Ik wil het aan haar geven als een verjaardagscadeau. Ze is over twee weken jarig, red je dat?". Ik kuch even en kijk hem dan nep-arrogant aan. "Dus jij vraagt of ík het red?" Zeg ik dan, "Een jurk maken in twee hele weken?"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@Demi? Wil je zo ook reageren? Verveel me een beetje ;d Dit is me laatste reactie;]

    Serena Loeff

    'Ik ben hier om te dansen,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat er een grote lach verscheen. 'Wat doe jij?' vroeg hij. 'Nou, dat word zeker lachen. Ik kan alleen met mijn heupen wiegen,' zei ik lachend. 'Ik ben hier om muziek instrumenten te bespelen en zingen. Klein beetje acteren, maar ik ben slecht in liegen, dus dat laat ik denk ik maar achterwegen,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@Minda, sorry maar ik heb ook nog school :)]

    Michael
    "Ik ben hier om muziek instrumenten te bespelen en zingen. Klein beetje acteren, maar ik ben slecht in liegen, dus dat laat ik denk ik maar achterwegen," zegt Serena.
    "Interessant," zeg ik niet helemaal gemeend.
    Ik sta op en strek mijn benen. Het kraakt helemaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geef niet ;P Vroeg het alleen. Lukt het met school ? (:]

    Serena Loeff

    'Interessant,' zei hij. Het klonk alleen niet zo gemeend. Ach ja, ieder zo zijn interesses. Michael stond op en strekte zijn benen. Het kraakte helemaal. Ik pakte mijn gitaar op en keek hem aan. 'Zullen we dan naar de dans zaal gaan?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@ Minda, redelijk maar ik ga nu eventjes douchen zodat ik zo weer door kan gaan. Ik heb het erg druk sorry.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."