• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Michael
    "Graag gedaan, maar je zei dat je met je ex niks kan bespreken? Dan was zij dus ook niet echt een goed vriendin, lijkt mij," zegt het meisje.
    Ik sla mijn ogen neer.
    "Mijn ex is heel lief maar ze wilt geen tweede keuze zijn," leg ik haar uit.
    "Alya is echt een schat. Ze is mooi, slim en grappig maar zodra ze het ergens niet mee eens is of iets niet wilt gaat het ook echt niet gebeuren."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    'Mijn ex is heel lief maar ze wilt geen tweede keuze zijn,' zei hij en ik knikte. Ik zou dat ook niet willen. 'Alya is echt een schat. Ze is mooi, slim en grappig maar zodra ze het ergens niet mee eens is of iets niet wilt gaat het ook echt niet gebeuren,' zei hij. Ik glimlachte. 'Ze lijkt me een sterk meisje,' zei ik. Ik glimlachte even. 'En je excuses aan haar aangeboden? Heb je dat al gedaan? Of wilt ze helemaal niet meer met je praten?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ik krijg een warme rilling als ze kusjes geeft vanuit mijn nek, naar mijn lippen. Ze laat haar hand over mijn buik glijden er komt en brede grijs op mijn gezicht. Teder druk ik een kus op haar lippen.

    [Hé, het komt ook een beetje door Bas..]

    Cassie
    Ik glimlach even als hij een kus op mijn lippen drukt die ik even later beantwoordt. Dan kan ik het niet laten om hem zachtjes op zijn buik te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael.
    "Ze lijkt me een sterk meisje," zegt ze. "En je excuses aan haar aangeboden? Heb je dat al gedaan? Of wilt ze helemaal niet meer met je praten?"
    "Tuurlijk heb ik mijn excuus aangeboden. Vanzelf sprekend," lach ik een beetje.
    "Alleen je kent Alya niet. Ze is geen tweede keus. Ze is zelfs beter dan een eerste keus en daar is ze zich bewust van."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ik begin het lachen, omdat Cassie mijn buik kietelt. "St-stop!" Weet ik uit te brengen.

    Cassie
    "St-stop!" lacht Sebastiaan. Ik schud mijn hoofd en begin hem dan harden te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Tuurlijk heb ik mijn excuus aangeboden. Vanzelf sprekend,' zei hij en hij lachte er een beetje bij. Ik glimlachte. 'Alleen je kent Alya niet. Ze is geen tweede keus. Ze is zelfs beter dan een eerste keus en daar is ze zich bewust van,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Mag ik je dan wat vragen?' vroeg ik aan hem. 'Als zij beter is dan een eerste keus, waarom heb je het dan uitgemaakt met haar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael.
    'Mag ik je dan wat vragen?' vraagt het meisje. 'Als zij beter is dan een eerste keus, waarom heb je het dan uitgemaakt met haar?'
    Ik schud mijn hoofd.
    "Weet ik niet," zeg ik zachtjes. "Ik bedoel- Nou-,"
    Eventjes haal ik mijn hand door mijn haren.
    "Alya en ik woonde ver uit elkaar, we zagen elkaar amper. Ik was het gewoon zat en toen ik Cassie had ontmoet dacht ik dat het beter zou zijn als ik het uitmaakte. Dan konden we allebei ook geen ander hebben," leg ik uit met een gebroken stem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ik zie dat ze haar hoofd schud en begint me harder te kietelen. Spastisch maak ik een paar bewegingen. "I-ik smeek je!" Roep ik en probeer haar handen te pakken.

    Cassie
    "I-ik smeek je!' hij probeert mij handen te pakken maar het lukt niet. Ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden zodat het kietelen nog meer kriebelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Weet ik niet,' zei hij zachtjes. 'Ik bedoel- Nou-,' begon hij en haalde zijn hand door zijn haren. Ik keek hem nog steeds vragend aan. 'Alya en ik woonde ver uit elkaar, we zagen elkaar amper. Ik was het gewoon zat en toen ik Cassie had ontmoet dacht ik dat het beter zou zijn als ik het uitmaakte. Dan konden we allebei ook geen ander hebben,' zei hij met een gebroken stem. Ik legde mijn hand op zijn rug en wreef zachtjes, als troost. 'Je was het zat?' vroeg ik. 'Hield je nog wel van Alya?' vroeg ik vriendelijk aan hem


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael.
    "Je was het zat?" vraagt ze. "Hield je nog wel van Alya?"
    Ik spring op.
    "Tuurlijk hield ik van Alya en ik houd nog steeds van haar maar zoals ik al zei de afstand tussen Moskou en Amsterdam is groot. Heel groot vooral voor twee achttienjarige," zeg ik een beetje opgefokt.
    "Maar jij zal dat vast niet begrijpen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ik voel haar warme handen onder mijn shirt glijden, zodat het nog meer kriebelt. "Dammit, w-wat moet ik d-doen?! Ik doe a-alles!" Weet ik lachend uit te brengen.

    [Nog één reactie? Dan ga ik folderwijk lopen. :(]

    Cassie
    'Dammit, w-wat moet ik d-doen?! Ik doe a-alles!' lacht hij. 'Hmmm, echt álles?' vraag ik lachend.

    [succes a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered