• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Florence.

    "Doeg" Mompel ik nog, wanneer Serena de ruimte verlaat. Ik glimlach nog even naar het jurkje en leg dan de camera op de kast. Ik pak nog een briefje en schrijf erop, dat ik de foto's nog moet uitprinten. Als de tekst erop staat, leg ik het briefje bij de camera neer. Voorzichtig maak ik een sprongetje op mijn hakken, waardoor ik bijna omval, maar ik weet mijn evenwicht weer te pakken en besluit om andere mensen te gaan zoeken. Ik loop naar de deur en knip het licht uit. Op naar mensen. Ik grinnik even om mijn gedachte, maar stop al snel met grinniken als ik een jongen zie lopen. "Hoi" Glimlach ik naar hem. Ookal heb ik hakken aan, ik ben nog steeds een stukje kleiner dan hem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Welke jongen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Levi ^^. )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    'Hoi,' zegt een meisjesstem. Ik draai me naar haar toe, 'Hee,' glimlach ik, 'ik ben Levi'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ze schiet in de lach van mijn rare bewegingen en ze stopt met kietelen. Ik draai me om en druk Cassie en haar handen tegen de rugleuning van de stoel. Dan grijns ik breed. "Hebbes."

    Cassie
    Sebastiaan draait zich om en drukt mij en mijn handen tegen de rugleuning van de stoel. 'Hebbes,' grijnst hij vervolgens. Ik glimlach even liefjes naar hem, 'en wat moet ík doen om los te komen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Hee," Glimlacht hij, "Ik ben Levi". " Florence, noem me maar Floor" antwoord ik en strek mijn hand een stukje naar hem uit, terwijl ik mijn ogen even over zijn lichaam laat glijden. Ik moet toegeven, hij is best knap.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IHEARTZAYNx schreef:
    (Levi ^^. )


    [Leuke naam, hea. XD]

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ze glimlacht liefjes naar me en ik smelt van die lach. "En wat moet ík doen om los te komen?" Ik denk na. "Uh.." Mompel ik.

    ( Daar heb ik idd, leuke gedachtes bij xdd )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    'Florence, noem me maar Floor,' zegt het meisje. Ze steekt haar hand uit en ik zie dat ze me even bekijkt waardoor ik eventjes grinnik. Dan steek ik ook mijn hand naar haar uit en neem haar even in me op. Ze ziet er best schattig uit. 'Ik zou kunnen zeggen dat je me Lev mag noemen maar dat klinkt voor geen meter,' grinnik ik.

    Cassie
    "Uh.." mompelt hij. Ik kijk hem afwachtend aan, 'Ik doe bíjna alles,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Bailas --> Nadal
    Maar noem me gewoon Demi]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sebastiaan 'Bas'.
    "'Ik doe bíjna alles." Grinnikt ze. Ik haal van alles door mijn hoofd, maar het meeste is vaag. "Wat doe je niet?" Lach ik.

    Florence.

    "Ik zou kunnen zeggen dat je me Lev mag noemen, maar dat klinkt voor geen meter" Zegt hij terwijl hij ook zijn hand uitsteekt en even grinnikt. Ik grinnik ook even en schud dan zijn hand. "Nou, Lev," Zeg ik met de nadruk op Lev, "Wat heeft jou hier gebracht?".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    'Wat doe je niet?' vraagt hij. 'Strippen,' antwoord ik en mijn wangen worden een beetje rood.

    Levi
    Nou, Lev. Wat heeft jou hier gebracht?". Ik grinnik even en kijk haar aan, 'geen Lev okee?' vraag ik met een charmante glimlach, 'en over wat ik hier doe, ik wil graag bassist of drummer in een band worden. Jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered