• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    I love you for making this topic <3. Naar mijn mening is het heel leuk, hihi. Manga is wel beter want Studio Deen art is nogal derpy. Gewoon even proberen, eerste aflevering is wel heel druk, dus kijk de eerste 3 ofzo. Ze duren toch maar 5 minuten.


    SEIZON SENRYAKU!

    Kay, ben vanmiddag begonnen met kijken, maar heb het idee dat ik soms van de hak op de tak word gegooid. Dit omdat soms een site eruitvliegt en ik de episode die ik wil kijken op een andere site kijk :'D. Ook heb ik het idee dat de tijdsvolgorde soms ook niet lekker loopt. Die flashbacks naar toen Italie jong was snap ik nog wel, maar dan is er ineens een gebeurtenis die in 1956 plaatsvindt en vervolgens weer de Tweede Wereldoorlog :'DD. En ik ben er nog steeds niet uit wat ik als eerst moet kijken; Hetalia: Axis Powers of Hetalia: World Series :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn verloofde is een groot fan.
    Blijkbaar is het een luchtige, grappige anime. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, ik lig zelf ook helemaal stuk om die humor :'D. Vooral als je een beetje verstand van geschiedenis hebt, dan kun je er nog wel lichtelijk bij met je kop.
    Ik heb google al afgespeurd, maar niet echt een duidelijk antwoord gekregen, so weet jij of ik Hetalia: Axis Powers eerst zou moeten kijken en daarna World Series of andersom?


    No growth of the heart is ever a waste

    Wacht, ik vraag het even. :'D Zelf geen verstand van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die lijkt mij zo vet! Maar ik moet hem nog steeds kijken fail me. Komt Nederland er ook in voor? Ja toch?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Axis Powers, zegt ze, zo is het was makkelijker te begrijpen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gumi schreef:
    Die lijkt mij zo vet! Maar ik moet hem nog steeds kijken fail me. Komt Nederland er ook in voor? Ja toch?


    Alleen in de World series. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    waar staat APH voor?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    waar staat APH voor?

    Axis Power Hetalia


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Escritura schreef:
    (...)

    Alleen in de World series. ^^

    Dan ga ik die kijken (: maar er zijn toch heel veel afleveringen? Ik weet het niet meer.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    (...)
    Dan ga ik die kijken (: maar er zijn toch heel veel afleveringen? Ik weet het niet meer.


    48 volgens wikipedia. ^^ /My personal expert left.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ooh, daar zie ik wel 'ns plaatjes van op zerochan :3. Moet ik eens kijken.


    i put the fun in funeral

    Oh gelukkig, kijk ik 'm wel in de goeie volgorde :'DD. PASTAAAAAAA.
    Ben nu bij 38 ofzo. Die afleveringen duren echt niet lang :']. Ik overweeg zelfs om die hele shizzol te gaan downloaden, om te kijken of ik toch niet in de knoei zit met m'n afleveringen. Ik moet World Series sowieso zien, omdat Nederland erin voorkomt en Awesome Prussia (wit haar + paarse rode ogen = drool).

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 22:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Oh gelukkig, kijk ik 'm wel in de goeie volgorde :'DD. PASTAAAAAAA.
    Ben nu bij 38 ofzo. Die afleveringen duren echt niet lang :']. Ik overweeg zelfs om die hele shizzol te gaan downloaden, om te kijken of ik toch niet in de knoei zit met m'n afleveringen. Ik moet World Series sowieso zien, omdat Nederland erin voorkomt en Awesome Prussia (wit haar + paarse rode ogen = drool).

    Duren de afleveringen echt heel kort dan? Hoelang?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"