• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Dean

    Ik keek verbaasd naar het meisje dat net naar binnen was gestormd. Ze leek even niet door te hebben dat wij er ook waren tot ze ons opeens opmerkt. "Ehh, hoi?" Zei ze. "Hi," antwoordde ik automatisch terug.


    Take me to wonderland

    Ty

    "Hmm, ik weet het toch niet goed" zei ik nadenkend. "Vind je zelf dat het genoeg was ?" vroeg ik met een speelse lach.

    Cassie
    'Hmmm, dan geef ik je nog wel eentje,' ik buig me weer naar hem toe en druk mijn lippen weer op zijn wang, alleen nu iets dichterbij zijn mond. 'Nu wel goed genoeg of wil je meer?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik buig me voorover naar haar oor. "Kies maar" fluister ik zacht waardoor ik haar even voel huiveren.

    Cassie
    'Kies maar,' fluistert hij in mijn oor waardoor ik even huiver. Okee, nu kan hij het krijgen ook.[/b] Ik draai zijn gezicht mijn kant op en kijk even in zijn ogen, daarna beweeg ik me langzaam zijn kant op druk mijn lippen op die van hem.

    [Wat doen we als topic vol is?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Hehe, sorry. Ik doe geen handen, maar aangenaam; ik ben Joan." Ik neem vervolgens nog een grote slok en luister nogmaals aan de deur voor de zekerheid. Gelukkig, ze zijn weg. Een jongen groet me terug dat naast Abi zit. Ik groet hem terug. "Lekker groepje hierzo bij elkaar." En ik kijk rond. Even mn gedachten afzetten wat er zojuist gebeurd was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ty

    Ik voel haar lippen op de mijne waardoor ik even moet glimlachen. Ik heb geleerd uit mijn studies -ja vindt het maar raar- dat als een meisje opeens uit het niets verlegen is, ze wat voor je voelt. Of eender wat, ze je knap vindt, whatever.

    [Geen idee trouwens xs]

    Abi

    "Er zijn er nog meer, maar die zijn gaan slapen, of zitten nouja daarzo" zei ik als ik naar een groepje wees.

    Cassie
    Ik laat mijn lippen nog even op die van hem rusten en haa ze er dan weer af. Maar ik blijf op zo'n afstand dat ze elkaar net niet raken. Dan kijk ik weer in zijn ogen, 'was dat goed genoeg?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Nu wel, maar het blijft leuk om te doen" zei ik als ik nog 1 keer een zenuw raak. Aangezien we nog altijd redelijk dicht zaten gaf ze me dus weer een klap maar ik schoot alleen maar in de lach. "Dit blijft echt zó grappig" lachte ik vrolijk.

    Cassie
    Hij drukt weer op een zenuw waardoor ik hem weer een klap geef. Maar hij lacht er alleen maar om, ik begin me af te vragen of hij dronken is. 'Je bent echt de enigste jongen die lacht als een meisje je slaat,' grinnik ik. 'En wat moet ik doen zodat je van mijn zenuwen afblijft?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het meisje dat zich zojuist had voorgesteld zei dat ee nog meer zijn, en ze wees toen naar een ander groepje. Verdomd, ze heeft gelijk. Denk ik. "Ah, gezellig. Zeg, mag ik vragen waarom jullie hier zijn?" Vraag ik nieuwsgierig. Ondertussen zoek ik naar me sigaretten, want op dit moment heb ik er echt eentje nodig.. misschien wel meerderen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ty

    "Meisjes mag je sowieso al niet terugslaan dat kán gewoon niet, en je had toch door dat je net een klein beetje een rare zin had, niet dat je er iets aan kan doen maar het was grappig" zei ik met een kleine grijns, "Maar wat je kan doen ? Op tijd wegspringen ?" vroeg ik onschuldig.

    Abi

    "Onderdak, ik wil niet doodvriezen in de straten van Londen" zei ik serieus.

    Cassie
    Ik kijk hem even aan,'je weet wel welke zenuwen ik bedoelde,' zeg ik waarna ik hem in zijn buik por, 'en beter hou je op de zenuwen aan te raken of anders ga ik druiven plukken,' grinnik ik,'als je begrijpt wat ik bedoel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Laatste reactie --]

    Ty

    "Dat zou dan weer een uitzondering zijn om een meisje te slaan, dat is privé eigendom jongedame, ik kom toch ook niet aan je tweeling ? Ik heb er nog niet eens naar gekeken uit respect voor de vrouwen" zei ik. Wow ik klonk weer eens volwassen. "Maargoed, ik zal alleen nog zenuwen aanraken als je iets verkeerd doet, maar geloof me, ik kan 1 plaats aanraken waardoor je gewoon in slaap valt dus doe maar niks verkeerd" zei ik met een grijns.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt