• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Dean

    Ik begon ergens een beetje medelijden met haar te krijgen. "Ergens ben ik blij dat ik zulke telefoontjes niet kan krijgen," zei ik zacht. Een grom verliet mijn mond. "I need a drink," zei ik verlangend.


    Take me to wonderland

    Mickey
    Terwijl ik wegloop, hoor ik Cassie nog 'Baby' mompelen, maar ik negeer het.
    Als ik weer bij de rest ben, zegt Dean net: 'Ergens ben ik blij dat ik zulke telefoontjes niet kan krijgen.'
    Ik kijk hem medelevend aan. 'I need a drink,' zegt hij, waarop ik naar hem toe loop.
    'Wat bedoel je?' vraag ik nieuwsgierig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Alyson

    Ik haal 2 breezers uit mijn tas, en kijk Dean aan. "Moet je?" vraag ik, en trek mijn breezer open.


    El Diablo.

    Yulia Nena Katineh

    Ik merk dat iedereen met elkaar praat, maar ik besteed er geen aandacht aan en blijf afzijdig op de bank zitten. Ik drink mijn flesje leeg, draai de dop er weer op en stop hem in mijn tas.
    Eigenlijk wou ik weer weg gaan, maar op dit moment kón ik nergens heen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dean

    'Wat bedoel je?' Vraagt Mickey. "Dat ik alcohol nodig heb," zei ik. "Moet je?" Vroeg Alyson die 2 breezers uit haar tas haalt. "Ja graag," zei ik meteen toen ik een breezer aannam. Ik deed hem open en nam meteen een slok.


    Take me to wonderland

    Mickey
    'Dat ik alcohol nodig heb,' antwoordt Dean. Ik zucht geïrriteerd.
    'Ik bedoelde, wat bedoel je met "ergens ben ik blij dat ik zulke telefoontjes niet kan krijgen"?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Alyson

    "Proost" zucht ik, en hou mijn breezer in de lucht. Daarna drink ik hem in een paar slokken op. Dan kijk ik Mickey aan. "En het telefoon gebeuren gaat jouw niks aan".

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 17:16 ]


    El Diablo.

    Cassie
    Dean zegt dat behoefte heeft aan alcohol waarop Alyson hem een breezer geeft. Hij maakt hem gelijk open en neemt een slok. Ik kijk hem even aan en laat mijn ogen daarna weer door de ruimte dwalen. Ik huiver lichtjes door de kou en trek mijn vest en sjaal dichter om me heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean

    'Ik bedoelde, wat bedoel je met "ergens ben ik blij dat ik zulke telefoontjes niet kan krijgen"?' Ik nam nog een grote slok van het flesje en keek hem toen weer aan. "Ik bedoel daarmee dat mijn ouders me nooit zullen bellen aangezien zij mij uit huis hebben gegooid," zei ik rustig en nam nog een slok.


    Take me to wonderland

    Mickey
    'Ik bedoel daarmee dat mijn ouders me nooit zullen bellen aangezien zij mij uit huis hebben gegooid,' legt Dean uit. Zonder geluid vormt mijn mond een o-vorm.
    Ik verplaats me weer wat verder van Dean af, uit schrik dat hij dingen gaat doen die ik niet zo leuk vind. Daardoor kom ik korter bij Cassie te staan, wat me niet bepaald veiliger doet voelen.
    Toch blijf ik staan.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh


    Ik hoor dat de ouders van de jongen hem uit huis hebben gegooid. 'Ik ook,' zeg ik net hoorbaar en toonloos terwijl ik voor me uit staar.
    Ik graai in mijn tas en pak de fles jägermeister. Ik neem een slok.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    Ik kijk even op als Mickey dichterbij me komt staan en zie dat hij nogal angstig kijkt. 'Het was niet mijn bedoeling je bang te maken,' zeg ik tegen hem, 'en je hoeft ook niet bang voor me te zijn. Ik ben niet zo sterk,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Cassie stelt me gerust en ik grinnik zacht als ze zegt dat ze niet zo sterk is.
    'Gelukkig, want dat ben ik ook niet,' is mijn bijdehante antwoord.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Gelukkig, want dat ben ik ook niet,' antwoord hij bijdehand. Ik grinnik eventjes, 'Geloof me, ik weet bijna zeker dat je sterker bent als mij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean

    'Ik ook,' Zegt het meisje opeens waarvan ik de naam Yulia herinner. Ik glimlach even kort naar haar waarna ik weer verveeld naar de andere kijk. "Blijkbaar zijn we hier allemaal met een reden," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland