• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ze heeft bijna overal littekens, maar de meeste op armen, benen en rug.]

    Alyson

    'Ik... eh, ik ben Mickey.' zegt een van de jongens. Ik kijk hem eerst arrogant aan, maar zeg dan ook wat. "Ik ben Alyson Deniza Avery , maar iedereen noemt me Shortii D" zucht ik.


    El Diablo.

    Cassie Jade Mirron
    'Ik... eh, ik ben Mickey.' zegt een van de jongens zenuwachtig. Ik neem hem even in me op en kom tot de conclusie dat hij rond de 14 moet zijn. Te jong."Ik ben Alyson Deniza Avery, maar iedereen noemt me Shortii D" zegt het meisje met de sigaret. 'Cassie, noem me maar Cass,' stel ik mezelf ook voor. Dan gooi ik me tas op de grond en ga tegen de muur zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oki :p]

    Dean

    'Ik... eh, ik ben Mickey.' Zei dan de andere jongen. Ik nam hem even in me op. "Dean," zeg ik kort. "Dean James Sadler, maar als je me Dean noemt, ben ik al tevreden," als de andere zich voorstellen, probeer ik hun namen te memoriseren.


    Take me to wonderland

    [Samenvatting? + waar is iedereen? ;p]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Iedereen is in een kraakpand en stellen zich net voor aan elkaar. ^^]


    Take me to wonderland

    Yulia Nena Katineh
    Vloekend pak ik mijn tas in. 'Je bent echt zo'n zeikkind als je moeder!' schreeuwt mijn tante. Boos pak ik mijn toilet tas in. 'Donder toch op, om nog maar over jou te zwijgen!' kaats ik terug. Mijn tante pakt een glas en wil hem op me gooien, maar ik duik op tijd weg, met mijn tas in m'n handen en ren de deur uit, de straat op. Achter me hoor ik hoe mijn tante de deur keihard dichtslaat en nog wat dingen schreeuwt, maar verder laat ze me m'n gang gaan.

    Uren zwerf ik rond, totdat ik een licht zie branden in een oud bouwvallig huis. Voorzichtig loop ik er naar toe en onderzoek het. Waarschijnlijk zitten er krakers in. Ik zie een achterdeur met een raam en leun er tegenaan om door het raampje te kijken, totdat de deur kraakt en voorover val. Midden in de kamer.
    'Fijn,' mompel ik terwijl ik omhoog klauter en mijn tas pak. Nerveus kijk ik naar de mensen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alyson

    Ik kijk naar het meisje dat net binnen kwam vallen, letterlijk. Ik loop naar haar toe, en stop net voor haar. Ik druk mijn sigaret uit net voor haar neus, "En wie mag jij zijn" zeg ik wantrouwend.


    El Diablo.

    Mickey
    Iedereen stelt zich kort voor en ik probeer hun namen te onthouden. Dan valt er weer een ongemakkelijke stilte. Ik bekijk het meisje dat Alyson zegt te heten goed, ze is best mooi. Behalve dan het minpuntje dat ze rookt...
    Een harde klap onderbreekt mijn gedachten. Geschrokken draai ik me om, waardoor ik een meisje op de grond zie liggen. Ze grijpt haar tas vast en ik loop bezorgd naar haar toe.
    'Gaat het?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh

    Beschaamd ga ik overreind zitten. "Gaat het?" vraagt een jongen terwijl hij wat naar me toe schuifelt. Ik probeer te glimlachen, wat me niet lukt. 'Eh, jawel, denk ik..' zeg ik zacht. Ik had me niet zoveel mensen hier voorgesteldt, wat het extra genânt maakte.
    "En wie mag jij zijn?" zegt een meisje terwijl ze een sigaret vlak voor m'n neus uitdrukt. 'Yulia Nena,' zeg ik terwijl ik opsta en haar even aankijk.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 16:30 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dean

    Als ik een harde klap achter me hoor, draai ik me een beetje ongeïnteresseerd om en kijk het meisje op de grond haan. "Ook hallo," zei ik terwijl ik mijn handen in mijn zakken steek waar pakjes Ecstasy en LSD in verborgen zit.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik rol even met mijn ogen, en kijk dan weer naar de anderen. Die Yulia is ondertussen ook opgestaan. "Fijn, jullie zijn allemaal 1 meter 80 ofzo, en dan kom ik als smurf met 1 meter 65" kreun ik dramatisch. In plof dan op de grond.


    El Diablo.

    Mickey
    'Eh, jawel, denk ik...' zegt het meisje zacht, waarop ik haar recht help. Ze antwoordt op Alyson's vraag, wat haar naam is. Yulia Nena. Speciaal.
    Als Alyson begint te zeuren over haar lengte, grinnik ik kort.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik kijk even op als een meisje ineens met een harde klap binnenvalt maar kijk weer weg als ik zie dat ze als geholpen wordt. Met mijn handen ga ik even naar mijn broekzakken om het geld eruit te halen. Het is zo makkelijk om geld te jatten van dronken jongens. Ik tel het even snel en grijns even als ik erachter kom dat het €250 is. Geen slechte vangst voor een avond. Ik kijk even om me heen en stop dan snel het geld in mij BH. Je weet maar nooit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    Ik kijk de kamer nog eens rond als het weer stil is en mijn ogen blijven hangen op het meisje dat Cassie heette. Ze grijnst, ik kan niet zien waarom, en steekt dan iets in haar beha. Ik probeer een lach te bedwingen, wat niet lukt.
    Ik schiet in de lach.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach dankbaar als de jongen me overreind helpt. Als ik zie dat het net nog rokende meisje met haar ogen rolt, rol ik ze nonchalant terug. Uit mijn tas haal ik een ranja flesje, waar eigenlijk jägermeister inzit. Misschien kan ik zo wat meer zeggen, denk ik spottend bij mezelf terwijl ik een slok neem en mijn pruilende gezicht probeer te verbergen. Ik zie nog een meisje aan de overkant die geld aan het tellen is, en veel zo te zien. Ik kijk er even naar maar kijk vervolgens snel weer naar beneden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."