• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    'Levenservaring kun je delen toch? Zou dat dan een probleem zijn?' Ik zucht. 'Daar heb je inderdaad gelijk in maar die persoon van 22 heeft meer ervaring in alles.' Ik kijk haar even aan. Dit was een veel te serieus gesprek al vond ik eht niet eens zo heel erg.

    [Ben er weer.]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Nou, wat wil je weten van me?' vraag ik als ze naast me zit. Ik ben bereid alles te vertellen. Nou ja, bijna alles.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Wat heb ik gemist?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Niet veel]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Nou, gewoon alles wat een beste vriendin van haar beste vriend zou moeten weten.' zeg ik dan glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok ;d]

    Nadia Stone

    Ik had ondertussen de laatste dag gelezen. Des? zei ik in gedachten. Ik wist niet of ze me nu kon horen. Misschien niet, maar ik kon het proberen. Ik weet al waar ik het liedje van ken, zei ik weer in gedachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn - Vuur

    Hij zucht even voor hij antwoord. 'Daar heb je inderdaad gelijk in maar die persoon van 22 heeft meer ervaring in alles.' En hij keek me even aan. Ik schudde licht met mijn hoofd. 'Dat kan wel zo zijn maar het belangrijkste hoort toch te zijn dat je met elkaar op een lijn ligt? En je van elkaar bepaalde dingen zou kunnen leren?' reageerde ik en hield mijn hoofd ietsje schuin in afwachting op zijn reactie.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik hoorde iemands gedachte, 'Des?' ik fronste eventjes, het was de gedachte van Nadia. 'Ik weet al waar ik het liedje van ken,' dacht ze toen weer. 'Echt? Waarvan?' telepatheerde ik toen terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Mijn mondhoeken krullen omhoog als Des me haar beste vriend noemt.
    'Zoals?' spoor ik haar aan. Ik moet wel wat vragen hebben, anders weet ik niet waar ik moet beginnen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Mag ik een samenvatting ofzo, heb niet meer gereageerd sinds topic 1]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alexander Charles Pryst

    'Dat kan wel zo zijn maar het belangrijkste hoort toch te zijn dat je met elkaar op een lijn ligt? En je van elkaar bepaalde dingen zou kunnen leren?' Ik bijt op mijn onderlip en haar een hand door mijn haar. 'Daar moet ik je inederdaad gelijk in geven.' Stem ik toe.

    Nadia Stone

    'Echt? Waarvan?' hoorde ik in me gedachte. Ik haalde eventjes diep adem. 'Nou, ik zit hier met me dagboek me laatste dag te lezen. De dag van het ongeluk en het blijk het liedje te wezen waar ik mee in slaap viel in de auto. Ik had paar zinnetjes onthouden en die opgeschreven,' dacht ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn - Vuur

    'Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven,'stemde hij uiteindelijk toe. Een glimlach verscheen op mijn lippen terwijl ik met mijn vingers zachtjes over de snaren van zijn gitaar heen gleed. 'Dus dan zou er verder geen enkel probleem moeten zijn?' reageerde ik vragend. Of ik moest me nu gigantisch voorschut gezet hebben maar dat overleefde ik wel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander Charles Pryst

    'Dus dan zou er verder geen enkel probleem moeten zijn?' Ze laat ahar vingers over de snaren glijden. Ik schud mijn hoofd. 'Nee dat zou geen probleem zijn.' Antwoord ik en lach.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Zoals?' zei Zendé toen. 'Nou, wat je leuk vind om te doen, lievelings kleur, lievelings eten etc. en op wat voor meisjes je valt.' zei ik toen grinnikend. 'Als je de songtekst nog heb zeg het me misschien weet ik welk lied het was.' dacht ik weer tegen Nadia.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Uhm, nou samenvatting? Iedereen weet van elkaars gave af, Zendé Des en Jason [ @OHMYZAYNx is er niet] maar die zitten in de muziekzaal, Nadia in de dansruimte die net achter iets is gekomen. Uhh Nouka en Alex die aan het flirten zijn ofzo? Felicity die net van Dominique heeft gewonnen met dance central en nu ook een soort van iets hebben xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.