• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason C. Brown
    'Awesome, by the way ik hou ook van sport !' Zegt Des. Ook beantwoord ze de vraag van Zendé, van wat voor jongens ze houd. ''Van wat voor meiden hou jij dan?'' Vraag ik aan Zendé.


    The universal language of art.

    Sander ~teleportatie
    'Ja.' zeg ik en ik zwijg.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ze hoefde het niet te beantwoorden, maar dat doet ze wel. Ik knik alleen maar en kijk dan Jason even aan.
    'Waarom wil je dat weten?'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:40 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka Walldorn

    'Ik ben benieuwd naar het eindresultaat dan, als je me die wilt laten horen natuurlijk,' glimlach ik en trek dan vervolgens een sip gezicht als hij zegt dat het tijd wordt om uit elkaar te gaan. 'Wat jammer nou...' pruil ik met een stiekeme grijns en sta vervolgens ook op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    'Ja,' zei hij en we zwegen. Ik wist niet of hij wel zin had in praten. Dat maakte mij ook niet zo veel uit. Ik frunnikte aan een hoekje van mijn dagboek. Zal ik wat zeggen? Ik besloot om me stil te houden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sander ~teleportatie
    Ik gaap en rek me uit 'En waarom zit jij hier?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Nadia Stone

    Ik hoorde hem gapen. 'En waarom zit jij hier?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Hier in deze ruimte? Zelfde reden als jou, of bedoelde je wat anders?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Charles Pryst

    'Tuurlijk mag je het horen als het af is maar dan ook alleen als het af is.' Grinnik ik en open mijn deur. 'Maar ik zie je snel weer neem ik aan.' Ik kijk ahar lachend aan.

    [@proprius, wil je maybe even reageren bij Academicus Vampyrus a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sander~teleportatie
    'Nee, op dit school geval.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Nouka Walldorn

    'Daar hou ik je aan dan,' glimlach ik terwijl hij grinnikend zijn deur open maakt. 'Maar ik zie je snel weer neem ik aan,' zegt hij lachend. 'Wat dacht jij dan,' glimlach ik en loop richting de deur, vlak voor hem blijf ik even staan. 'Zoiezo om je het verband te wisselen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason C. Brown
    'Waarom wil je dat weten?' Vraagt Zendé.
    'Nou, gewoon? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, gewoon nieuwsgierig.' Ik lieg niet. Ik wil ook gewoon wat dingen van hem weten, meer niet.


    The universal language of art.

    { Hayy, sorry was weekendje met me bf.. :$ Maar vanaf vandaag ben ik online behalve soms in weekenden.. xx }

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen

    Daar staan we dan. Ik en Nagaari kennen elkaar en aangezien onze familie goed contact hebben gingen we samen en het hele verhaal. Op school waren we ookal altijd samen. 'Storm, alsjeblieft het is niet wat je denkt. Je hebt Nagaari misschien wordt het wat tussen jullie en is het toch nog wel erg leuk. Bekijk het gewoon positief en probeer het.' Nagaari keek even dodelijk naar mij. 'Pap, ga nou maar voordat karma je pakt.' Grinnik ik.

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    'Karma is een bitch and everyone knows it.' Lach ik half vrolijk. Ik duw Storm als teken van gaan. Ik pakte snel me spullen en liep alvast naar de deur. Alsnel werd ik gevolgd door Storm. 'Storm, ik heb een probleem.' .. Hij keek me even verbaasd aan en lachte toen. 'Wat lach je nou bitch?' 'HAHAHAH NEE JE MARSHMELLOWS HAHA, HEB IK.' Ik was er stil van.. Alsnog maar ik merkte het vaker bij 'meneer'. 'Dankje.' Zei ik gerustgesteld. De deur ging open.. Here we go, hell will start and people are gonna die.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:52 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alex Charles Pryst

    Ik lach ja ik wist wel zeker dat ze me daar aan zou houden. 'Ja over mijn verband, wanneer en hoevaak moet je dat verwisselen?' Ik kijk haar vragend aan en leun nochalant tegen de deurpost.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Oké. Nou, eerlijk gezegd... ik weet niet. Ik heb niet echt een specifiek type meisje om op te vallen. Verliefd worden gebeurd gewoon.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~