• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik kijk grinnikend naar Jason. 'Is goed.' Ik keek Zendé weer aan. 'Uhm, mijn lievelings kleur is dus paars, eigenlijk ook zwart maar dat is dus eigenlijk geen kleur. Mijn lievelingseten is pasta, ik hou van zingen, piano spelen en gitaar spelen en dansen. Ik uhm...ik weet eigenlijk niet veel meer om te zeggen...dus wat willen jullie verder nog weten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka Walldorn

    'Laten we zeggen dat die ander van 22 ongeveer hetzelfde over het meisje van 18 denkt,' zegt hij en kijkt me even schuin aan. Daarna pakt hij zijn gitaar van me over om iets te kunnen spelen terwijl ik luister naar zijn gitaarspel. 'Daar is die 18 jarige erg blij mee,' grinnik ik zacht en leun wat achter over terwijl ik naar hem kijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sander~teleportatie
    Ik sta op en steek mijn hand uit 'Ik ben Sander.' zeg ik vriendelijk.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Ik keur zwart goed, hoor,' zeg ik met een lachje in mijn stem. 'Speel je veel instrumenten?' vraag ik als ze haar hobby's opnoemt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Uhm, ik speel alleen gitaar en piano.' glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Ik ben Sander,' zei hij en stak zijn hand uit. Ik nam zijn hand aan. Ik ging tegen over hem zitten. 'Waarom ben jij hier eigenlijk komen zitten?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Chalres Pryst

    'Daar is die 18 jarige erg blij mee,' Ik grinnik en zing spontaan iets waar ik al langer ana gewerkt heb. 'I'm in trouble, I'm an addict, I'm addicted to this girl. She's got my heart tied in a knot And my stomach in a whirl.' Ik stop en zet de gitaar dna toch maar weer weg.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Oké.' Meer weet ik niet, tot er nog iets in me op komt.
    'Op wat voor soort jongens val je?' grap ik meer dan dat ik het echt wil weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason C. Brown
    ''Oke,'' zeg ik als Des is uitgepraat, ''mijn beurt.'' Ik lach.
    ''Nou, ik ben dus Jason, 17 jaar, heb een slecht verleden waar ik liever niet over praat, mijn lievelingskleur is blauw, ik hou van sport en ik heb een hele agressieve kant. Maar alleen als ik echt boos ben hoor,'' voeg ik er snel aan toe. ''O ja, en ik speel een beetje piano. Maar niet heel goed ofzo.''


    The universal language of art.

    Sander~teleportatie
    Ik ga ook weer zitten en kijk haar aan 'Ik had behoefte aan rust.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Nouka Walldorn

    Ik luister even naar de tekst die hij zingt en als hij stopt en zijn gitaar wegzet kijk ik hem nieuwsgierig aan. 'Is dat ook een zelf geschreven nummer?' vroeg ik hem want ik herkende de tekst niet en ging weer rechtop zitten terwijl ik met mijn vingers prutste.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik grinnik nadat Jason het zegt. 'Awesome, by the way ik hou ook van sport !' zei ik toen grinnikend. Ik hoorde Zendé wat zeggen. 'Uhh, jongens? Uhm gewoon, betrouwbaar, lief, niet al te lief, moet mijn grote mond soms aan kunnen en ja gewoon dat soort dingetjes.' zei ik toen zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@iheartmusicc reactie met Dominique?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    'Ik had behoefte aan rust,' zei hij. Ik knikte. 'Ik ken dat,' zei ik. 'Lekker ruim en rustig,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Charles pryst

    'Is dat ook een zelf geschreven nummer?' Ik knik. 'Ja het is nog niet af maar het gata de goede kant op.' Ik sta op. 'Ik denk dat het tijd word dat we weer uit elkraar gaan de andere zullen wel gaan denken.' Grinnik ik