• Hoooi! (:
    Ik heb een klein beetje ondergewicht. Het is nu nog niet zo erg, maar ik wil toch wel graag aankomen zodat het niet erger wordt.
    Het was altijd al wel goed, maar sinds we in de kerstvakantie zijn verhuisd ben ik heel erg afgevallen.
    Dat komt waarschijnlijk doordat ik nu elke dag anderhalf uur moet fietsen naar school...

    Hebben jullie nog tips om weer wat meer aan te komen? ;$

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Je lichaam moet eraan wennen. Dat komt vanzelf goed. Maar als je echt nu wilt aankomen eet dan dingen als roomboter en volle yoghurt. Vooral niet teveel ongezonde dingen gaan eten en je lichaam de tijd geven om aan de nieuwe levensomstandigheden te wennen.
    Ik had het andersom toen ik vorig jaar van gewone school naar thuisstuderen ging vanwege mijn gezondheid. Toen kwam ik veel aan omdat ik ineens alleen maar thuis zat, maar toch nog veel at. Nu eet ik een stuk minder omdat mijn lichaam zich heeft aangepast en om minder eten 'vraagt'. Het scheelt echt.


    I can't even think straight.

    Ik zelf zit ook tegen ondergewicht aan, maar mijn moeder en opa&oma praten nu al over mijn "perfecte" rondingen. Maar ach, ik zit er verder ook niet mee.
    Geen idee, wat je zou kunnen doen.

    Offtopic: Als dat niet mocht, had een modje het gesloten ipv verplaatst. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WALD0RF schreef:
    Ik wil je wel tien kilo van mezelf geven? Dan ben ik ook lekker slank. :Y)


    Tears are words the heart can't say.

    vettig eten ? maar eerlijk gezegd zou ik zo blijven (: als je zowiezo al wat ondergewicht hebt met gewoon te eten , betekent dat jij een aanleg hebt daarvoor , en kan je daar niet echt veel aan veranderen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gewoon blijven eten, snackbar is niet echt een goed idee. Komt vanzelf goed (:


    I am an idiot, I move.