• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lisanne

    'We weten dat je het toppunt van awesomeness bent. En hiero,' -ik gebaar naar het strijdveld, voor zover je het zo kon noemen- 'barst waarschijnlijk zometeen het gevecht los, waarbij er sowieso gewonden zullen vallen.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [is goed hoor ;)]

    logan
    'Oke, Ik wil hier niets mee te maken willen!' zei hij en stond op en liep ergens anders heen en ging zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.

    'Lisanne, Jezus!' roep ik uit. Haar wenkbrauwen trokken op: Jezus was een "kereltje uit een dreuzelgeloof" die ze niet kent. 'Confringo!' roep ik, en een grote witte lichtflits komt uit mijn toverstok en raakt de muur. 'Ik. Ben. Het. Zat. Met. Jou.' komt furieus uit mijn mond. 'Mijn naam is Rebecca. Mijn naam is niet "modderbloedje".' zeg ik en ik richt mijn stok op Brandy.
    'Confundo! Densaugeo!' roep ik, en haar tanden beginnen op een alarmerende snelheid te groeien, wat ze niet kan stoppen omdat haar zicht wordt belemmerd door een waanzicht-spreuk. 'Toe dan? Depulso!' roep ik uit als ze dichtbij Bruna komt en naar haar uithaalt: aan Bruna moet je niet komen, dat is een van mijn beste vriendinnen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    "Sommige mensen kunnen het niet verkroppen dat ik omga met Logan."
    Zei ik koeltjes terwijl mijn blik giftig op Rebecca bleef hangen.
    "En natuurlijk wil ik je maar al te graag aanvallen lieve schat." Richtte ik me sarcastisch op Rebecca. "Maar denk je nu echt dat ik me ga verlagen tot jou niveau?"
    Een gespeeld lachje kwam uit mijn mond terwijl ik haar aankeek.
    "Dit is gewoon amusant."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samira

    'Dit zetten we je betaald. Avis!'
    Een vogelzwerm boort zich door het schild heen en valt Rebecca en de anderen aan. Dan hoor ik plotseling een bekende stem, die 'Is dat nou echt alles wat jullie kunnen? Tssk, tsk.' zegt.
    'Severus! Wat. Doe. Jij. Hier?' zeg ik met opeengeklemde kaken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Lisanne, Sarita,' zeg ik, en ik trek mijn mouwen op. Pandora is nog wel een tijdje druk bezig met haar vervloeking afweren. 'Dit, zijn littekens. Emmeline heeft er véél meer, Bruna ook... En ik denk dat jullie ooit ook wel eens te grazen zijn genomen door de Zwadderaars. Dit, is geen kleutergevecht: dit is mijn wraak op Brandy. En als jullie je willen laten onderdrukken door een stelletje vliegenzwammen: prima. Ik laat alleen niet meer over me heen lopen en ik vertik het te accepteren, dat Logan zich zó koeltjes gedraagt tegenover dat stelletje kotsgevallen daar. Jullie zouden eens moeten weten, wat er met dreuzeltelgen gebeurt: je oren zullen ervan staan klapperen.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sarita
    Ik keek van Pandora naar Rebecca naar Samira. Ik had niks tegen Pandora, des te meer tegen Samira. En Rebecca was een vriendin en als iemand haar pijn deed dan ging ik degene pijn doen.
    Ik keek even naar het gevecht en ging toen naast Rebecca staan. Ik keek naar Samira. 'Doe mijn vrienden niet pijn waar ik bij ben.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rebecca.

    'Protego!' roep ik. 'Se-Se-Severus..!' stamel ik dan, als hij ook aan komt lopen. 'Ga weg! Nu meteen!' roep ik, en ik duw tegen zijn borstkas aan.
    'Expellimellious!' roep ik naar de meisjes, en hun gewaden verbranden aan de onderkant. Die spreuk heeft Roxanne ooit uitgevonden, toen ze "Expelliarmus" verkeerd uitsprak.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ok people, ik loop echt achter...]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:48 ]

    Lisanne

    Ik zucht geërgerd, en om de sfeer tussen mij en Rebecca wel goed te houden zeg ik: 'Rebecca. We weten het best. Ga je gang, als je wilt vechten tegen ze, maar houd mij erbuiten. Behalve als het niet heel erg goed met je gaat, maar ik verwacht niet dat dat zou gaan gebeuren. Je bent veel slimmer en kent betere spreuken, verlaag je alsjeblieft niet tot fysiek geweld.'
    Dat laatste komt er lichtelijk smekend uit, hoewel ik weet dat Rebecca voldoende zelfbeheersing daarvoor bezit.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Ongezien greep ik naar mijn toverstok toen ik doorhad dat Logan er niet meer was.
    Ik ontdeed me van alle vervloekingen die ik op mij had genomen zodat ik er weer perfect zoals voorheen eruit zag.
    "Crusio!" Gilde ik terwijl ik mijn stok op Rebecca richtte en de vreselijke vloek aan liet houden. "Als iedereen het nu af trapt, stop ik er mee...zo niet gaat ze erg veel pijn hebben."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bruna Luanne

    'Sectumsempra!' riep ik toen dat Slytherin-mens de Cruciatus-vloek uitsprak. Het was er al uit voordat ik er enkel erg in had gehad. Ik had er niet eens over nagedacht.. Ik was Severus op dit moment heel erg dankbaar. Ik had nooit gedacht dat ik die spreuk ooit zou gebruiken, maar er was geen beter moment geweest dan nu.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:50 ]

    Samira

    Ik lach honend.
    'Wat wil je dan doen, Sarita? Mij aanvallen? Kan je dat niet zonder je vriendinnetjes?'
    Dan geeft Pandora opeens een gil, en wijst naar de onderkant van mijn en haar gewaad. We staan in brand.
    'AGUAMENTI, AGUAMENTI!' roep ik verwoed, en bakken water worden over ons heen gekieperd. Druipend veeg ik een lok uit mijn gezicht.
    'Die krijg je terug. Dubbel en dwars.'
    De felheid in mijn ogen is volgens mij haast afschrikwekkend, want zo woedend heb ik me nog nooit gevoeld.

    [Waarom doet dit me aan de Hongerspelen denken? o.o]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Lisanne,' zeg ik tegen haar, met tranen in mijn ogen. 'Ik denk niet dat je weet hoe het is als je ouders, als twee vreedzame dreuzels, kapot worden gemaakt door de ouders van een schoolgenootje en je daardoor gedwongen bij je tante moet wonen.' voeg ik eraan toe. Madame et Monsieur Mc.Allister waren NIET vriendelijk. Puur omdat mijn ouders wisten van het bestaan van de tovenaarswereld.
    'Finite Incantatem!' roep ik dan en ik wacht totdat alle gevolgen van de spreuken opgeruimd zijn. 'Protego Maxima, Fianto Duri, Repello Inimigotum...' zeg ik, en een enorm schild overkoepelt mij en mijn vrienden. 'Je moet blij zijn, Mc. Allister! De volgende keer breek ik je beide benen!'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sarita
    'Je bent ziek!' gilde ik naar Pandora. Oké, haar mocht ik dus niet meer. 'Expelliarmus!' Ik richtte mijn toverstok op Pandora zodat ik haar toverstok uit haar handen liet vliegen.
    'En trouwens Samira, ik heb tenminste vrienden.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."