• Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.
    1. Jury
    Het is gewenst om uitgebreide beoordelingen te geven en graag ook eventuele tips. Een schrijfwedstrijd is tenslotte bedoelt om het schrijven te verbeteren en er dus iets van te leren. Sorry als ik hoge eisen stel, maar de beoordelingen van Hell en Avenger vond ik zo goed en vooral nuttig, dat mijn streven daarbij ligt :)
    Jury
    - Anhysbys
    - Wandering
    - en NightMoon (IK)...
    VOL

    2. Rondes
    Het is de bedoeling dat er 6 rondes zijn. Voor elke ronde ben ik van plan 2 weken uit te rekken.
    3. Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht
    4. Puntensysteem
    Bij deze wedstrijd zullen geen mensen afvallen. Wie niet inlevert, krijgt de behandeling zoals hieronder bij punt 5 staat. Van alle 6 opdrachten wordt het gemiddelde genomen. Door middel van deze cijfers worden de winnaars bepaald.
    5. Wat als ik niet op tijd inlever?
    Je hebt 14 dagen voor elke wedstrijd. Je laatste kans om uitstel te vragen is 24 uur VOOR de deadline. Doe je dit niet en je levert het niet op tijd in, gaat er per dag een punt af. Ben je bij de 1, staat er dus een 1 en wordt je gemiddelde behoorlijk naar beneden gehaald.
    6. De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel
    7. Deelnemers
    1. Necromancer
    - Opdracht 1 Cijfer:

    2. McGinty
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -3

    3. Historian
    - Opdracht 1 Cijfer:

    4. Biologist
    - Opdracht 1 Uitstel tot 25/2

    5. Midna
    - Opdracht 1

    6. Benson
    - Opdracht 1 Cijfer:

    7. Histoire
    - Opdracht 1 Cijfer:

    8. Klainebow
    - Opdracht 1 Cijfer:

    9. dance4ever
    - Opdracht 1 Cijfer:

    10. Parachutes
    - Opdracht 1 Cijfer:

    11. Liboiron
    - Opdracht 1 Cijfer:

    12. Shogun
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    13. Tatia
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    14. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    15. marietjah
    - Opdracht 1 Cijfer:

    16. xLermaniac
    - Opdracht 1 Cijfer:

    17. WingedAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    18. AmiZero
    - Opdracht 1 Cijfer:

    19. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer:

    20. Domoness
    - Opdracht 1 Cijfer:
    GESLOTEN

    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    We houden het voor opdracht 1 simpel. Ik wil dat je een verhaal schrijft over iets dat je bezig houd op dit moment. Het mag een crush zijn, een ruzie of zelfs iets uit het nieuws waar je je interesse aan besteed. Het hoeft niet al te persoonlijk. Een paar details veranderen en hup, je hebt een verhaal. Wees zo creatief mogelijk. Succes!

    Minimaal aantal woorden: 750
    Uiterlijke inleverdatum: 22 februari

    Opdracht 2: Zodra deadline van uitstel voorbij is...

    9. Waar lever ik de opdracht in?
    Je opdracht zet je in een story, of nou voor deze wedstrijd of een verzameling van opdrachten of stand alones. Dan stuur je me de link van je verhaal in een PERSOONLIJK BERICHT. Ik zal deze link doorsturen naar de andere juryleden.

    Username verandering graag in dit topic of in een pb aan mij doorgeven

    Graag respect voor juryleden en andere deelnemers. Iedereen steekt hier zijn/haar tijd in. Respectloos gedrag wordt bestraft met uit de wedstrijd gezet te worden en een melding bij een mod. Ik ben graag bereid tot een discussie, zolang deze netjes blijft.

    Hope you have fun :Y)

    Ik moet helaas mededelen dan Unplugged de jury verlaten heeft, door een aantal dingen in haar privéleven. Daardoor zullen dus alleen Wandering, Anhysbys en Ik, NightMoon, jullie inzendingen nakijken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:04 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Louis1DXxX schreef:
    aah ik schaam me echt dood :$
    Leuke discussie over de middenweg hierboven haha xD

    Xx.


    Zolang je in de toekomst maar onthoudt dat je de beginpost ALTIJD goed moet lezen, komt het wel goed :)

    Historian en ik hebben vaker wel zulke leuke discussies :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Zolang je in de toekomst maar onthoudt dat je de beginpost ALTIJD goed moet lezen, komt het wel goed :)

    Historian en ik hebben vaker wel zulke leuke discussies :P

    Komt goed haha xD Volgens mij ga ik nu eerst alles tien keer overlezen voordat ik met iets begin xD Ik heb zoiets nog wel vaker zoals laatst bijv. mevrouw Klein: het so van dinsdag gaat niet door ik: Yes!! *doetvreugdesdansje* mevrouw Klein: het wordt verplaatst naar vrijdag ik: *krijgt dat niet mee en doet nog steeds vreugdesdansje* Lisa: Esmee het wordt verplaatst naar vrijdag mocht je het weer eens niet gehoord hebben ik: ow..
    Ok weer een heel oninteressant verhaal over mezelf ja precies xD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Interessante gesprekken hierboven. xD
    Ik ga nu nog even leren en dan ga ik schrijven hehe. 8D

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:42 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Louis1DXxX schreef:
    (...)
    Komt goed haha xD Volgens mij ga ik nu eerst alles tien keer overlezen voordat ik met iets begin xD Ik heb zoiets nog wel vaker zoals laatst bijv. mevrouw Klein: het so van dinsdag gaat niet door ik: Yes!! *doetvreugdesdansje* mevrouw Klein: het wordt verplaatst naar vrijdag ik: *krijgt dat niet mee en doet nog steeds vreugdesdansje* Lisa: Esmee het wordt verplaatst naar vrijdag mocht je het weer eens niet gehoord hebben ik: ow..
    Ok weer een heel oninteressant verhaal over mezelf ja precies xD


    Haha XD miss is 10 keer lezen inderdaad handig...maak desnoods aantekeningen tijdens het lezen wat je belangrijk lijkt :) onderstreep dingen desnoods...NIET OP JE MONITOR NATUURLIJK :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Necromancer schreef:
    Interessante gesprekken hierboven. xD
    Ik ga nu nog even leren en dan ga ik schrijven hehe. 8D


    Succes met leren :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Haha XD miss is 10 keer lezen inderdaad handig...maak desnoods aantekeningen tijdens het lezen wat je belangrijk lijkt :) onderstreep dingen desnoods...NIET OP JE MONITOR NATUURLIJK :P


    Ok ik ben blond maar ik snap ook wel dat ik niet op mijn monitor moet gaan onderstrepen xD. Dat heeft niet eens nut xD Maar eigenlijk is dat best een goed idee als ik de opdracht overschrijf heb ik op school wat te doen whaha


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Necromancer schreef:

    Interessante gesprekken hierboven. xD
    Ik ga nu nog even leren en dan ga ik schrijven hehe. 8D

    Haha ja he? :P
    Inderdaad succes met leren! En ook met schrijven of course! Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Ok ik ben blond maar ik snap ook wel dat ik niet op mijn monitor moet gaan onderstrepen xD. Dat heeft niet eens nut xD Maar eigenlijk is dat best een goed idee als ik de opdracht overschrijf heb ik op school wat te doen whaha


    Ik dacht, ik zeg het even...anders ben ik straks de schuldige als ze het toch doet XD
    Het lijkt me beter dat je op school gaat leren, niet de opdracht overschrijven...STRAKS KRIJG IK DE SCHULD (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Ik dacht, ik zeg het even...anders ben ik straks de schuldige als ze het toch doet XD
    Het lijkt me beter dat je op school gaat leren, niet de opdracht overschrijven...STRAKS KRIJG IK DE SCHULD (huil)


    Haha ik heb nog al veel tussenuren de laatste tijd dus nah komt wel goed xD vooral bij flexuur moesten we iets met taal doen dus ik taal --> Nederlands --> schrijven/lezen --> quizlet. Yaay ik mag op Q. Dus die vrouw loopt zo langs esmee wat ben je aant doen? waarop ik zeg ja we moesten een verhaal voor nederlands schrijven en dit is een handige site daarvoor en het werkte xD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Maar ik ga even douchen :X
    Maybe brb or otherwise see (nou ja ik kan je niet zien maar goedxD) you soon! Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    De deadline is over een week...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmm.. Ik heb nochtans geen inspirerend gebeurtenis achter de rug.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WinterElf schreef:


    Historian en ik hebben vaker wel zulke leuke discussies :P


    Ik weet nog een discussie over mijn reserve paar hersens... of was dat niet met jou?


    Time to tip the scales!

    Historian schreef:
    (...)

    Ik weet nog een discussie over mijn reserve paar hersens... of was dat niet met jou?


    dat was volgens mij met WingedAngel EN mij...zowieso met WingedAngel...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    dat was volgens mij met WingedAngel EN mij...zowieso met WingedAngel...

    Ja, maar jij was ook betrokken in die discussie :P Aah,,, de goeie tijden xD


    Time to tip the scales!