• Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.
    1. Jury
    Het is gewenst om uitgebreide beoordelingen te geven en graag ook eventuele tips. Een schrijfwedstrijd is tenslotte bedoelt om het schrijven te verbeteren en er dus iets van te leren. Sorry als ik hoge eisen stel, maar de beoordelingen van Hell en Avenger vond ik zo goed en vooral nuttig, dat mijn streven daarbij ligt :)
    Jury
    - Anhysbys
    - Wandering
    - en NightMoon (IK)...
    VOL

    2. Rondes
    Het is de bedoeling dat er 6 rondes zijn. Voor elke ronde ben ik van plan 2 weken uit te rekken.
    3. Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht
    4. Puntensysteem
    Bij deze wedstrijd zullen geen mensen afvallen. Wie niet inlevert, krijgt de behandeling zoals hieronder bij punt 5 staat. Van alle 6 opdrachten wordt het gemiddelde genomen. Door middel van deze cijfers worden de winnaars bepaald.
    5. Wat als ik niet op tijd inlever?
    Je hebt 14 dagen voor elke wedstrijd. Je laatste kans om uitstel te vragen is 24 uur VOOR de deadline. Doe je dit niet en je levert het niet op tijd in, gaat er per dag een punt af. Ben je bij de 1, staat er dus een 1 en wordt je gemiddelde behoorlijk naar beneden gehaald.
    6. De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel
    7. Deelnemers
    1. Necromancer
    - Opdracht 1 Cijfer:

    2. McGinty
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -3

    3. Historian
    - Opdracht 1 Cijfer:

    4. Biologist
    - Opdracht 1 Uitstel tot 25/2

    5. Midna
    - Opdracht 1

    6. Benson
    - Opdracht 1 Cijfer:

    7. Histoire
    - Opdracht 1 Cijfer:

    8. Klainebow
    - Opdracht 1 Cijfer:

    9. dance4ever
    - Opdracht 1 Cijfer:

    10. Parachutes
    - Opdracht 1 Cijfer:

    11. Liboiron
    - Opdracht 1 Cijfer:

    12. Shogun
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    13. Tatia
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    14. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    15. marietjah
    - Opdracht 1 Cijfer:

    16. xLermaniac
    - Opdracht 1 Cijfer:

    17. WingedAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    18. AmiZero
    - Opdracht 1 Cijfer:

    19. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer:

    20. Domoness
    - Opdracht 1 Cijfer:
    GESLOTEN

    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    We houden het voor opdracht 1 simpel. Ik wil dat je een verhaal schrijft over iets dat je bezig houd op dit moment. Het mag een crush zijn, een ruzie of zelfs iets uit het nieuws waar je je interesse aan besteed. Het hoeft niet al te persoonlijk. Een paar details veranderen en hup, je hebt een verhaal. Wees zo creatief mogelijk. Succes!

    Minimaal aantal woorden: 750
    Uiterlijke inleverdatum: 22 februari

    Opdracht 2: Zodra deadline van uitstel voorbij is...

    9. Waar lever ik de opdracht in?
    Je opdracht zet je in een story, of nou voor deze wedstrijd of een verzameling van opdrachten of stand alones. Dan stuur je me de link van je verhaal in een PERSOONLIJK BERICHT. Ik zal deze link doorsturen naar de andere juryleden.

    Username verandering graag in dit topic of in een pb aan mij doorgeven

    Graag respect voor juryleden en andere deelnemers. Iedereen steekt hier zijn/haar tijd in. Respectloos gedrag wordt bestraft met uit de wedstrijd gezet te worden en een melding bij een mod. Ik ben graag bereid tot een discussie, zolang deze netjes blijft.

    Hope you have fun :Y)

    Ik moet helaas mededelen dan Unplugged de jury verlaten heeft, door een aantal dingen in haar privéleven. Daardoor zullen dus alleen Wandering, Anhysbys en Ik, NightMoon, jullie inzendingen nakijken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:04 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Louis1DXxX schreef:
    Whoop het is 22 februari ^^
    Interessant nieuws he? haha.


    Ja...vandaag is de deadline :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Historian schreef:
    Misschien moet er in lettergrote gigantisch vermeld worden dat de verhalen moeten worden ingeleverd in een persoonlijk bericht.
    xD Hoewel ik dit ook wel hilarisch vind.


    Whoops xD Lol volgende keer zal k dat wel doen xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Whoops xD Lol volgende keer zal k dat wel doen xD


    Thank you*O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oooooh, nog een uur en 50 min te gaan! (volgensmijnpc)


    Time to tip the scales!

    De opdracht raakt waarschijnlijk niet op tijd af. Het was te laat om uitstel te vragen, dus dat wordt meteen al min 1 ;x
    Ik zorg ervoor dat ik in het vervolg alles op tijd indien.
    Gelukkig doe ik niet mee om te winnen, maar om beter te worden :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij mij wordt het ook sowieso -1, internet ging gister ineens flippen wat natuurlijk fucking klote is.


    No growth of the heart is ever a waste

    En nu maar hopen dat jullie een tien halen. Min een wordt nog altijd een negen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wacht wat ahh D: ben het dus helemaal vergeten D:
    Ik heb geen zin om helemaal te belanden bij de 1 ;$ dus mag ik uitstel ? XD haha ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Okay, geen VVD meer but something else.


    No growth of the heart is ever a waste

    Midna schreef:
    Wacht wat ahh D: ben het dus helemaal vergeten D:
    Ik heb geen zin om helemaal te belanden bij de 1 ;$ dus mag ik uitstel ? XD haha ;$


    Foei Midna geen idee wat je andere naam is
    Dat kan gewoon niet.
    En ik denk persoonlijk dat je geen uitstel krijgt, dus zou ik maar rap gaan schrijven..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Foei Midna geen idee wat je andere naam is
    Dat kan gewoon niet.
    En ik denk persoonlijk dat je geen uitstel krijgt, dus zou ik maar rap gaan schrijven..


    Call me Syll ;D

    en damned.. dat word inderdaad hard schrijven en goed na denken o-O
    Het geen waar ik me mee bezig hield is klaar XD Dus ik heb niks waar ik me mee bezig houd XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Call me Syll ;D

    en damned.. dat word inderdaad hard schrijven en goed na denken o-O
    Het geen waar ik me mee bezig hield is klaar XD Dus ik heb niks waar ik me mee bezig houd XD


    Is goed Syll. Ik zal deze naam in mijn gedachte opslaan. Ik ben overigens Manon, maar volgens mij wist je dat al.
    Helaas. Misschien kun je erover schrijven, wat al afgelopen is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoi Manon ;d
    & is goed. Ik zal wel ff kijken na de pauze xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mensen, zal ik de echte namen gebruiken, of niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I don't know, if you feel like it ;o. Je kan ook wel pseudo's gebruiken, neem aan dat het geen afbreuk doet aan het verhaal maar wel mensen hun privacy waarborgt.

    Here 'tis.


    No growth of the heart is ever a waste