• Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.
    1. Jury
    Het is gewenst om uitgebreide beoordelingen te geven en graag ook eventuele tips. Een schrijfwedstrijd is tenslotte bedoelt om het schrijven te verbeteren en er dus iets van te leren. Sorry als ik hoge eisen stel, maar de beoordelingen van Hell en Avenger vond ik zo goed en vooral nuttig, dat mijn streven daarbij ligt :)
    Jury
    - Anhysbys
    - Wandering
    - en NightMoon (IK)...
    VOL

    2. Rondes
    Het is de bedoeling dat er 6 rondes zijn. Voor elke ronde ben ik van plan 2 weken uit te rekken.
    3. Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht
    4. Puntensysteem
    Bij deze wedstrijd zullen geen mensen afvallen. Wie niet inlevert, krijgt de behandeling zoals hieronder bij punt 5 staat. Van alle 6 opdrachten wordt het gemiddelde genomen. Door middel van deze cijfers worden de winnaars bepaald.
    5. Wat als ik niet op tijd inlever?
    Je hebt 14 dagen voor elke wedstrijd. Je laatste kans om uitstel te vragen is 24 uur VOOR de deadline. Doe je dit niet en je levert het niet op tijd in, gaat er per dag een punt af. Ben je bij de 1, staat er dus een 1 en wordt je gemiddelde behoorlijk naar beneden gehaald.
    6. De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel
    7. Deelnemers
    1. Necromancer
    - Opdracht 1 Cijfer:

    2. McGinty
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -3

    3. Historian
    - Opdracht 1 Cijfer:

    4. Biologist
    - Opdracht 1 Uitstel tot 25/2

    5. Midna
    - Opdracht 1

    6. Benson
    - Opdracht 1 Cijfer:

    7. Histoire
    - Opdracht 1 Cijfer:

    8. Klainebow
    - Opdracht 1 Cijfer:

    9. dance4ever
    - Opdracht 1 Cijfer:

    10. Parachutes
    - Opdracht 1 Cijfer:

    11. Liboiron
    - Opdracht 1 Cijfer:

    12. Shogun
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    13. Tatia
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    14. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    15. marietjah
    - Opdracht 1 Cijfer:

    16. xLermaniac
    - Opdracht 1 Cijfer:

    17. WingedAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    18. AmiZero
    - Opdracht 1 Cijfer:

    19. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer:

    20. Domoness
    - Opdracht 1 Cijfer:
    GESLOTEN

    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    We houden het voor opdracht 1 simpel. Ik wil dat je een verhaal schrijft over iets dat je bezig houd op dit moment. Het mag een crush zijn, een ruzie of zelfs iets uit het nieuws waar je je interesse aan besteed. Het hoeft niet al te persoonlijk. Een paar details veranderen en hup, je hebt een verhaal. Wees zo creatief mogelijk. Succes!

    Minimaal aantal woorden: 750
    Uiterlijke inleverdatum: 22 februari

    Opdracht 2: Zodra deadline van uitstel voorbij is...

    9. Waar lever ik de opdracht in?
    Je opdracht zet je in een story, of nou voor deze wedstrijd of een verzameling van opdrachten of stand alones. Dan stuur je me de link van je verhaal in een PERSOONLIJK BERICHT. Ik zal deze link doorsturen naar de andere juryleden.

    Username verandering graag in dit topic of in een pb aan mij doorgeven

    Graag respect voor juryleden en andere deelnemers. Iedereen steekt hier zijn/haar tijd in. Respectloos gedrag wordt bestraft met uit de wedstrijd gezet te worden en een melding bij een mod. Ik ben graag bereid tot een discussie, zolang deze netjes blijft.

    Hope you have fun :Y)

    Ik moet helaas mededelen dan Unplugged de jury verlaten heeft, door een aantal dingen in haar privéleven. Daardoor zullen dus alleen Wandering, Anhysbys en Ik, NightMoon, jullie inzendingen nakijken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:04 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik krijg er echt geen verhaal uit D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik krijg er echt geen verhaal uit D:


    Was bij mij ook zo =S
    Het heeft wel in het begin iets weg van een verhaalvorm maar je kunt het echt geen verhaal noemen. Dan moet ik maar hopen dat de jury soepel genoeg is op dat vlak. Al hoop ik echt voor jou dat het jou wel nog lukt^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha ik krijg hem vandaag in ieder geval echt niet af XD ik weet niet eens waar ik het over moet doen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou zeggen, leen iets van mij :Y) dingen genoeg die me momenteel bezighouden, maar ik denk niet dat je daar veel mee zal zijn (nerd)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ehm nee XD want het is dan niet iets waar ik me mee bezig houd XD Echt.. misschien wel kleine dingetjes, maar hoe de god wil ik daar 5 woorden aan kwijt raken XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou eh.. heb je een artiest die je interesseert? Vraag je je wel eens af hoe hij de dag door brengt als hij niet op het podium staat? Of kijk je erg uit naar een film die nog uit moet komen. Wat zou eraan vooraf kunnen hebben gegaan? Heb je altijd al eens een blowtje willen nemen en vraag je je af hoe het zou zijn om stoned te zijn? Schrijf je idee op _O_. Wat zou je je familie willen zeggen die je al jaren niet hebt gezien? Of zou je iets kwijt willen over een familieruzie maar krijg je de kans niet om je zegje te doen? Persoonlijks dillemma's, al is het maar een belachelijke moraalskwestie in je ogen, je kan er een verhaal over kwijt. Dromen, kunnen ook veel inspiratie geven (ik had gedroomd dat de Russen me in Berlijn te pakken kregen, misschien moet ik minder oorlogsboeken lezen).
    Kay, dit moet je toch een beetje op weg kunnen helpen? D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ok jij bent mijn held... ik ga het morgen uitwerken ;D in een kwartier krijg ik het toch nooit af ;D dan maar 2 min punten XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb de link naar mijn opdracht in een pb verstuurd. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    We zijn al de 24ste en ik heb wel ideeën, maar het lukt niet om ze op te schrijven. Ik heb nog maar 200 woorden ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    De nieuwe opdracht is echt geweldig! ;D


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Opdracht 2 staat online. Ben niet thuis, dus kan hem niet in het topic zetten. Elke serie kan maar 1 keer gekozen worden. Graag je keuze in de story bekend geven...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    kan ik de zinnen in het Engels doen? dit scheelt weer een beetje tijd met het vertalen :) de opdracht is btw geweldig!
    xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Het liefste heb ik dat je ze in het nederlands doet...ik snap dat het minder tijd is om het in het engels te doen, maar het scheelt voor ons begrijpwerk van het geschrevene...het is namelijk behoorlijk lastig om engels en nederlands in dezelfde tekst te lezen en het goed te begrijpen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NightMoon schreef:
    Het liefste heb ik dat je ze in het nederlands doet...ik snap dat het minder tijd is om het in het engels te doen, maar het scheelt voor ons begrijpwerk van het geschrevene...het is namelijk behoorlijk lastig om engels en nederlands in dezelfde tekst te lezen en het goed te begrijpen :)

    Oke :)
    xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Wacht, moet het letterlijk in dezelfde woorden zijn?
    Of mag het ook gewoon allemaal "verzonnen" zijn, als het maar binnen de aflevering past. Dus in mijn geval, dezelfde zaak, deze verdachte, dezelfde uitkomst, en bijna dezelfde handelingen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt