• Er is mij gevraagd een banner te maken, of eventueel laten maken voor een RPG-site waar ik ook RPG. Van mijzelf weet ik dus, dat ik geen banner kan maken en dat is de reden dat ik de creatieve zielen van Q inroep. Die natuurlijk alle credits krijgen, mocht er hiervan een banner gekozen worden. Als er überhaupt al iemand is die interesse heeft, om zich hierom te bekommeren.

    Eigenlijk zijn maar weinig eisen.
    -In sierlijke letters de naam van het RPG: Ultimate Fantasy
    -Verder kon het aan de verbeelding overgelaten worden, om toch een idee van het RPG te geven heb ik hier een korte uitleg.
    Welkom op Ultimate Fantasy. Een RPG over de wereld van goed en kwaad. Als persoon mag jij zelf kiezen aan welke kant jij staat. Welke ras of soort mag jij zelf bepalen. Deze RPG heeft als basis animatie/manga/anime.

    Voorbeeld:


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Sorry, ik ben niet één van die creatievelingen. (:

    Maar nu heb ik het topic wel even op een 'legale' manier voor je omhoog geschopt. (;


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Sorry, ik ben niet één van die creatievelingen. (:

    Maar nu heb ik het topic wel even op een 'legale' manier voor je omhoog geschopt. (;


    Dank u zeer. Haha. :Y)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik wil wel even kijken of ik iets voor je kan maken :)


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    xLermaniac schreef:
    Ik wil wel even kijken of ik iets voor je kan maken :)

    Dankjewel!


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ze zijn niet bewegend, omdat ik daar niet echt iets meer kon verzinnen wat ook mooi was >.<

    maar ik hoop dat deze ook goed is:


    Linkje naar plaatje

    ik heb hem ook iets groter, misschien is dat iets mooier:


    Linkje naar plaatje


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    xLermaniac schreef:
    ze zijn niet bewegend, omdat ik daar niet echt iets meer kon verzinnen wat ook mooi was >.<

    maar ik hoop dat deze ook goed is:


    Linkje naar plaatje

    ik heb hem ook iets groter, misschien is dat iets mooier:


    Linkje naar plaatje


    In ieder geval bedankt dat je het hebt geprobeerd.(K)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Verder niemand?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:36 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik kan straks misschien wel even iets bewegends maken, als je wilt :)
    Werkt .gif op die site?


    If you're going to hell, keep going

    Ik ben echt een groentje in banners en headers maken. :')

    Ayumi schreef:
    Ik kan straks misschien wel even iets bewegends maken, als je wilt :)
    Werkt .gif op die site?


    Ja, dat werkt daar gewoon. Bedank!


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.