• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Waarom doe je dit.' vraagt Jade. Ik kijk haar even aan, 'omdat je een monster bent,' zeg ik simpel.

    Felicity
    'Wat doe jij hier?' sist Jason die ineens voor me staat. Hij loop dreigend op me af en geeft me een harde klap in mijn gezicht waardoor ik met een klap op de grond belandt. Snel krabbel ik weer overeind en kijk om me heen opzoek naar uitweg. Maar die zie ik niet. 'Wat denk je dat ik hier doe? Jij bent degene die me hier naartoe heeft gebracht remember?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Waarom!? moest ik daarom zo voorzichtig doen? Ik moet ze gaan zoeken,' zei ze paniekerig. Ik pakte haar armen beet. 'Doe rustig en ja. Je moet voorzichtigjes doen,' zei ik kalm. 'En Madeline weet waar ze zijn,' zei ik en ik wees keek naar Madeline. 'Maar, we moeten iets bedenken want anders zijn wij ook de klos'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Deze woorden liet mijn hart breken. Ik vocht tegen de tranen. Ik trok mijn staart op en leunde er met mijn hoofd tegenaan. 'Dat ben ik niet.' Zeg ik zacht, maar verstikt in mijn tranen die ik probeer tegen te houden.

    Jason
    'Ik bedoel wat je in de woonkamer doet.' Zeg ik sissend. Ik trek haar aan haar haren mee en loop de andere kelder in. Indoe een klein deurtje open en gooi haar erin. Het was een Vistank. Er zaten nog andere uitgehongerde zeemeermin in. Nu kon ze vechten voor haar leven. Ik had haar al een week geen eten gegeven en ze had haar eigen zus zelfs opgegeten. Zo.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik kon echt een agressief meermens zijn maar ik hield me in. 'Madeline, tell me.' zei ik toen serieus en een beetje kill. 'Hoe is het gebeurd by the way?' zei ik toen tegen Tes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Madeline, tell me,' zei Des serieus en kil. 'Hoe is het gebeurd by the way?' vroeg ze aan mij. 'Ten eerste, je mag wel wat vriendelijk tegen Madeline wezen. Ze heeft mij net gered. En Fee weet ik niet en met Jade weet ik het ook niet zo honderd procent zeker. Ik was namelijk eventjes weg met Madeline,' zei ik tegen Des.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 22:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ
    Ik negeer Jade weer en trek nog een paar schubben uit haar staart. 'Dat ben je wél, anders lag je hier nu niet,'

    Felicity
    Jason gooit me in een andere kelder. Ik draai me om en zie een andere zeemeermin. Net als ik haar opgelucht wel begroeten zie ik hoe mager ze is en dat ze moet een hongerige blik aankijkt. Godver. Ik draai me om en begin hard op de deur te bonken. 'Jason! Alsjeblieft! Het spijt me! Ik zal niet meer proberen te ontsnappen! Ik doe alles! Ik zweer het maar laat me alsjeblieft niet doodgaan!' roep ik zo hard als ik kan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik zuchtte, 'Oke, uhh maar alsnog...Wat willen jullie gaan doen?' Als het aan mij was was ik er al naar toe gegaan maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ik wurm mijn handen los uit het touw en doe mijn armen beschermend om mijn staart. Ik trok mezelf een beetje weg. 'Ik heb nooit iemand kwaad gedaan.' Zeg ik snikkend. Ik kruip zo ver mogelijk weg van hem in de tobbe. Hij deed me pijn. Ik wou het niet...

    Jason
    'Jason! Alsjeblieft! Het spijt me! Ik zal niet meer proberen te ontsnappen! Ik doe alles! Ik zweer het maar laat me alsjeblieft niet doodgaan!' Riep ze hard door de deur. Ik hoor hard gegrom. Ik open snel de deur en hou vlees voor me. 'Melodie. Hier.' Zeg ik grommend terwijl ik het mensen vlees weggooi inde hoek. Ze loopt er snel op af en ik trek Fee mee. 'Nu ga je luisteren of niet?' vraag ik vals.

    Madeline
    'Dat zou ik maar niet doen.' Zeg ik hoofdschuddend. 'Straks vangen ze je en leveren ze je uit aan proef mensen. Of nog erger ze dwingen je. En als je wegloopt voeren ze je aan Melodie.' Zeg ik terwijl ik rillingen krijg. 'Je kan niet zomaar binnen stormen het zijn wel jagers.' Zeg ik bedenkelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    Jason doet de deur open en gooi een stuk mensenvlees in de hoek waarna hij me mee trekt. 'Nu ga je luisteren of niet?' zegt hij vals. Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier voel ik me gekwetst. 'Ja,' mompel ik zacht terwijl ik de tranen weg knipper. Ik wil niet veranderen als de zeemeermin die me net wou op eten.

    JJ
    'Ik heb nooit iemand kwaad gedaan.' snikt ze. Ik leg de tang weg en haal haar daarna uit de tobbe. Vervolgens keten ik haar stevig vast aan de grond. 'Meen je dat?' vraag ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik rilde bij het horen van haar naam. 'Melodie.' Ik keek naar Tes en toen naar Maddie, 'Ja, kan één van ons niet als mens naar hun toe gaan. Ons zelf voor doen als jager?' Ik dacht na, het kon opzicht wel ik ging nooit naar de zo gezegde bewoonde wereld van Tes en Maddie wist ik het niet maar alsnog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Hij tilde me op uit de tobbe en ketende me vast. Ik voelde dat ik rilde maar kon mijn handen nog net over mijn benen heen doen. Er zaten sneeën in. ik keek naar hem op. 'Ik heb nog nooit een onschuldig iemand iets aangedaan. Ik kan aura's zien. Zien hoe iemand echt is. Daarom weet ik wie en wat ik moet nemen. Ik eet nooit het vlees. Ik vind het vreselijk. Ik heb een aantal huurmoordenaars of pooiers vermoord.' Zeg ik zacht. Ik was nog steeds bang. Bang voor hem. Hij had me een soort van gebroken.

    Jason
    Ze stemt mee. Ik knik en keten haar vast aan de grond. Ik pakte een beetje vlees uit de koelkast en schoof het naar haar toe. 'Asje.' Zeg ik terwijl ik ook een deken naar haar gooi. 'Nu mag je weer opnieuw beginnen. Ik had je bijna vrij kunnen laten gaan, maar je hebt mooi het vertrouwen geschaafd.' Zeg ik bijtend. Ze had nu pech.

    Madeline
    'Je bent gek. Jason voelt jullie een soort van aan en als ik Meermensen help te ontsnappen krijg ik een soort van doodstraf.' Zeg ik spijtend nik wou wel helpen, maar ik op niet dood. Nou. Nog niet ik wou graag zelf ook nog kinderen minimaal 60 worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    Hij ketent me vast aan de grond. Dan geeft hij me nog een beetje vlees en schuift het naar me toe. 'Asje,' zegt hij terwijl hij een deken naar me toegooit. Ik doe de deken gelijk om me heen. 'Nu mag je weer opnieuw beginnen. Ik had je bijna vrij kunnen laten gaan, maar je hebt mooi het vertrouwen geschaafd.' bijt hij me toe. Ik kijk hem even aan, 'ja hoor, alsof je mij zou laten gaan,' mompel ik zacht. Ik trek de deken nog wat dichter om mijn heen en ik negeer het vlees. Daar heb ik nu geen behoefte aan.

    JJ
    'Ik heb nog nooit een onschuldig iemand iets aangedaan. Ik kan aura's zien. Zien hoe iemand echt is. Daarom weet ik wie en wat ik moet nemen. Ik eet nooit het vlees. Ik vind het vreselijk. Ik heb een aantal huurmoordenaars of pooiers vermoord.' 'Dan heb je alsnog mensen vermoord,' zeg ik bijdehand. Ik zie dat ze een beetje rilt en gooi een deken naar haar toe. 'Het is beter dat je dat soort mensen vermoordt maar alsnog,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik zuchtte, 'Ik heb liever een kans gewaagt dan niks gedaan,' Ik keerde me terug en ging naar mijn soort van huis. [ Hebben ze dat?] Ik liep de kamer binnen en ging toen op het bed liggen. 'Dalijk is het al te laat.' Als Madeline niet wil helpen doe ik het anders zelf wel.

    [ Ik ga een film kijken met mijn zus dus ik ga van quizlet af, byee]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ik wou hem ongelijk geven, maar dat kon het alleen maar erger maken. Ik deed de deken beter om me heen en keek hem recht in de ogen aan. Zijn ogen stonden dominant en in mijn ogen kon je echt zien dat ik gebroken was. 'Je hebt gelijk.' Zeg ik zacht terwijl ik weer tranen tegenhoud. Ik wurm me meer in de dekens in de hoop om het warmer te krijgen.

    Jason
    'Nou dan geloof je het toch niet?' Zeg ik rustig terwijl ik weer naar de woonkamer loop. Ik doe de kelder deur weer op slot. Ik ging op de bank liggen deed een dekentje om en viel in slaap.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Je hebt gelijk.' Ik kijk haar nog even aan, 'als je honger hebt geef je maar een gil,' zeg ik waarna ik naar bovenloop.

    Felicity
    'Nou dan geloof je het toch niet?' zegt Jason waarna hij wegloopt. Ik kijk hem na en voel tranen in mijn ogen prikken. Verdomme, ik haat het wanneer ik zo kwetsbaar ben. Ik ga in de foetushouding liggen en trek de dekens nog iets dichter om me heen. Zou hij echt de waarheid hebben gesproken? Vast niet, want waarom zou hij me laten gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered