• Mijn idee:

    Als er nou eens een soort moderators komen, maar dan net iets andere. Ik zal het uitleggen:
    Ik hoor vaak dat veel mensjes van quizlet een serie willen beginnen, maar ze weten niet waar het over moet gaan. Ik ben er al een beetje mee begonnen door er een topic over te openen. Dat als ze niet weten waar het verhaal over moet gaan ik hun help. Dan kunnen ze me een pb sturen en vraag ik:
    Ik wil wel een stukje verhaal voor je verzinnen. Waar moet het over gaan?
    Cinema Bizare? Tokio Hotel? Jonas Brothers? Of juist niet?
    Moet het een spannend verhaal zijn? Of een zielig verhaal? Of een overdreven romantisch verhaal?
    En dan antwoorden hun bijv:
    TH en een spannend verhaal.
    Ik schrijf dan een stuk verhaal. Zodat hun er veder mee kunnen.
    Het is me al 5 keer gelukt en het enige wat je er voor nodig hebt is veel fantasie.
    CONCLUSIE:
    Ik wil dat er hulpschrijvers komen. Die dan de mensen zonder inspiratie kunnen helpen door verstellen te geven. Zodat hun ermee veder kunnen.

    Nou goed of slecht idee?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Sommige hier hebben téveel inspiratie en willen dat graag kwijt.
    Dan schrijven ze zelf een verhaal. Aan het eind van het liedje ontstaan er waarschijnlijk weer allerlei ruzies over het stelen van verhalen. Het beste is om je eigen ideeen voor jezelf te houden.


    Bored.

    Sorry, ik zie er niets in. Kortom; 'wij' (mar dan anders aangestelde mensen) zouden anderen moeten helpen met het schrijven van verhalen? Of zeggen waar ze over moeten schrijven. Het idee van quizlet is juist dat er zo veel mogelijk verschillende quizlets (verhalen) op de site komen waar iedereen gewoon creatief bezig kan zijn. Waarom zou er een speciaal soort moderaot moeten komen om mensen te zeggen wat ze moeten schrijven? (nja helpen dan)


    BAM!

    Leuk idee =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Onzin, dit is niet waar quizlet voor is gemaakt.
    Voor mij niet door.

    Sorry, ik zie er niets in. Kortom; 'wij' (mar dan anders aangestelde mensen) zouden anderen moeten helpen met het schrijven van verhalen? Of zeggen waar ze over moeten schrijven. Het idee van quizlet is juist dat er zo veel mogelijk verschillende quizlets (verhalen) op de site komen waar iedereen gewoon creatief bezig kan zijn. Waarom zou er een speciaal soort moderaot moeten komen om mensen te zeggen wat ze moeten schrijven? (nja helpen dan)


    Ik vindt dat jullie het niet helemaal snappen, maar dit is mijn mening hè? Dus ik wil geen ruzie. Sommige zeggen dat dit geen goed idee is omdat er dan geen orginele verhalen komen. Maar zo bedoel ik het niet. Er worden een paar mensen aangewezen en die helpen als het waren ze alleen een beetje op weg. Ze verzinnen een klein stukje en en dat sturen ze op. De gene die het verhaal binnenkrijgt kan daarna nog alle kanten op. Hij of zij heeft nou alleen een beginseltje waar die dan steeds op kan terug komen. H/Z heeft dan toch nog genoeg om vrijheid om zelf te bedenken?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    super idee!!!

    Doe het tog zelf n_n roep een paar mensen van hier op quizlet bij elkaar ,, maak samen een profiel ,, daarvoor moette tog ni naar die mod's gaan?Die vinden dat zowiezo geen goed idee -.-

    vezoek afgewezen dus?
    kan dit op slot?

    [/slotje] (A) Ik ben geen moderator maar ik ben er over opgehouden


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3