• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:


    Het restaurant:


    De villa:



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Baan:
    Uiterlijk [foto]:
    Extra:

    Meisjes:
    - Maria Carmen Rosario Domínguez Chavéz - Nadal
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne
    - Amy Rivers - RainbowDay
    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    -

    Jongens:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Er zit geen maximum aantal aan vast, maar het liefst zijn het aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:11 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik reserveer iemand, want ik kan moeilijk van deze pc alles doen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @RainbowDay, een meisje of een jongen? Dan kan ik je er alvast bij zetten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    hoimanon schreef:
    @RainbowDay, een meisje of een jongen? Dan kan ik je er alvast bij zetten.

    meisje ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam: Matt Janssen
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Matt ziet er stoer uit, maar dat is ie niet echt. Hij is eigenlijk heel lief, vooral als je hem beter leert kennen. Als je aardig tegen hem bent, is ie dat ook tegen jou.
    Baan: Badmeester
    Uiterlijk [foto]:


    Extra: Matt heeft een Amerikaanse moeder, vandaar zijn Amerikaans klinkende voornaam. Ook heeft ie tien jaar in Amerika gewoond. Zijn vader is wel gewoon Nederlands.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:39 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Reserveer voor mij maar een meisje!

    Naam: Courtney Rayaela Williams.
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Ze is een druk, actief meisje. Courtney heeft vroeger al veel dingen meegemaakt, dus ruzie's en conflicten is ze gewend. Ze is iemand met een harde eigen menig, maar luistert ook naar meisje. Verder is een van haar beste eigenschappen; socialiteit. Ook zal ze echte vrienden niet laten vallen, Courtney heeft veel lef en is dapper.
    Baan: Serveerster in het restaurant.
    Uiterlijk [foto]:


    Extra: Af en toe treed ze op in het restaurant als zangeres en ze speelt ook gitaar. Doordat ze al twee jaar in het restaurant werkt kent ze redelijk wat talen en kan goed met mensen omgaan.

    Ik heb mega veel zin in deze roleplaying game! Zelf heb ik de boeken; 'Strandtent' gelezen. Daar lijkt dit heel erg op!

    [Aboo.]

    [Aboo!]

    Mooi dat je er zin in hebt! Als er vanavond genoeg mensen hun personage hebben ingeleverd start ik denk ik het speeltopic! =)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik maak hem vanavond aan. We krijgen toch vrienden van mijn moeder op bezoek dus ik word weer naar boven gebonjourd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    hoimanon schreef:
    Mooi dat je er zin in hebt! Als er vanavond genoeg mensen hun personage hebben ingeleverd start ik denk ik het speeltopic! =)


    Doe dat maar! Dan doe ik direct mee! ;D

    Naam: Felicity Sophia Jones
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:Felicity kan soms behoorlijk koppig en eigenwijs zijn. Ze heeft een eigen mening en kan door haar sarcastische opmerkingen een beetje bitchy overkomen maar dat is ze niet. Ze is erg slim maar maakt soms wel erg domme opmerkingen. Ook is ze nieuwschierig en vindt ze het niet erg of eng om op vreemde mensen af te stappen.
    Baan: Activiteiten begeleider (deels kinderen, deels jongeren), ook vindt ze het niet erg als ze af en toe iemand anders baantje moet overnemen.
    Uiterlijk:


    Extra:Ze is van Nederlandse, Engelse, Franse en Griekse afkomst en ze spreekt al die talen dan ook vloeiend. Daarnaast kan ze ook behoorlijk goed Spaan, Duits en Italiaans.

    Ik maak zo de jongen aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Maria Carmen Rosario Domínguez Cháves
    Leeftijd: 19 jaar oud. Maria Carmen verjaart op 25 juli.
    Innerlijk: Maria Carmen is een leuke, lieve, spontane meid. Ze houdt van verassingen en elk avontuur is er een meer. Het liefste wilt ze alles uit haar leven halen wat er maar uit valt te halen. Ze probeert alles uit en is nergens bang voor. Maria Carmen heeft natuurlijk ook mindere kanten. Ze houdt ze zich nooit aan afspraken, gewoon weg omdat het niet in haar aard ligt. Ze kiest bijna altijd wat haart zelf het beste uitkomt. Ze is gek op mensen, hoe meer hoe beter.
    Baan: Maria Carmen is allrounder. Ze helpt bij iedereen die haar nodig heeft. Maria’s vader is mede eigenaar van de camping. Zo komt Maria hier al heel lang.

    Uiterlijk:


    Als Maria Carmen een kamer in loopt wordt het altijd even stil. Ze is een echte natuurlijke schoonheid. Maria Carmen heeft de jongens voor het uitzoeken. Ze lijkt veel ouder dan dat ze is. Maria Carmen is gek op vintage en vooral blote kleding. Ze is een echt stijl icoon. Ze heeft tatoeages op haar lichaam.


    Extra: Maria is geboren en getogen in Spanje maar haar moeder komt uit Portugal. Beide talen spreekt zich uitstekend. Ook in Slavische talen kan ze goed uit de voeten.
    Als je Maria's katje, Chila, ziet is Maria Carmen zelf niet ver weg. De twee zijn onafschijdelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Misschien wil ik ook nog wel een jongen aanmaken om het aantal jongens/meiden gelijk te houden.

    Als je wilt zou het fijn zijn! =)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."