• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:


    Het restaurant:


    De villa:



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Baan:
    Uiterlijk [foto]:
    Extra:

    Meisjes:
    - Maria Carmen Rosario Domínguez Chavéz - Nadal
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne
    - Amy Rivers - RainbowDay
    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    -

    Jongens:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Er zit geen maximum aantal aan vast, maar het liefst zijn het aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:11 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hihi yeaaah!

    Naam: Amy Rivers
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Ze is een zacht aardige meid dat graag mensen helpt. Ook is ze een makkelijker prater en houd ze van uitdagingen. Ze is erg slim en nieuwsgierig.
    Baan:Ze heeft een dokter's opleiding afgerond en werkt als dokter in een ziekenhuis.Ze is niet snel gestrest en kan veel druk aan.
    Uiterlijk [foto]:


    Ze heeft half lang bruin golvend haar. Ze heeft blauwe ogen en is 1.65m
    Extra:Ze kan goed zingen. Haar favo genre met muziek ik rock


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @RainbowDay, haar baan moet op de camping zijn =)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Kan ik nog een meisje en een jongen aanmaken?

    Naam: May Lee Alexis Rodriguez
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: May Lee is een meisje met twee verschillende kanten, aan de ene kant heeft ze haar lieve, speelse Aziatische kant. En aan de andere haar temperatment volle en verleidelijke Latina kant. May Lee is in ieder geval niet vies van een gevecht, ze is duidelijk ook niet op haar mondje gevallen. Ze kan snel zien hoe iemand is aan de houding van een persoon en gaat ook meestal op gevoel af. Daarom hebben mensen altijd een eerste indruk van haar of ze is een bitch of ze is een lief, brutaal maar toch aardig meisje, verder is ze erg eigenwijs en doet ze ook graag wat ze wil. Ze is iemand die van uitdagingen houdt en ook niet snel nee zegt.
    Baan: Heeft er twee, hangt af van de week en wat voor dienst ze krijgt. De ene week geeft ze sport en de andere week staat ze s'nachts cocktails te mixen in de club.
    Uiterlijk [foto]:


    Extra: Heeft een Tattoeage op haar pols

    May Lee woont thuis alleen met haar jongere zusje Faithlyn die 15 is, haar ouders hebben hun achtergelaten toen ze klein waren en haar zusje zit voor de zomervakantie op een soort zomerkamp. May Lee houdt van sport en is stiekem ook dol op zingen, bijna niemand weet dat van haar omdat ze te verlegen is om het te laten merken.


    Naam: Dustin Jason Monteiro
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Dustin is iemand die niet snel opgeeft, hij kan een zorgzaam typje zijn en weet van zichzelf dat hij niet verkeerd is, hij kan soms een paar arrogante trekjes hebben en is soms erg impulsief. Hij houdt van uitdagingen en is soms een beetje roekeloos. Het is een slimme en ook sociale jongen die wel goed met mensen kan vinden. Op het gebied meisjes heeft Dustin geen enkele moeite en dat kan zijn ego soms een beetje strelen.
    Baan: Badmeester
    Uiterlijk [foto]:


    Extra: Dustin draagt meestal petten, zelfs op zijn werk heeft hij er meestal wel bij zich.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 2:30 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zet je erbij, je mag meedoen! =)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Liam Oliver Sanz
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Liam is erg spontaan en sociaal. Hij kan het met alle leeftijden vinden maar verkiest kleine kinderen en mensen van zijn eigen leeftijd. Hij is erg musicaal en kan ook goed sporten. Hij speelt gitaar en piano en kan goed voleyballen.
    Baan: Entertaiment.
    Uiterlijk [foto]:


    Liam heeft blond haar en groen blauwe ogen. Hij is 1.87 lang en heeft een goed figuur. zijn huid is door de zon licht getint en rond zijn neus heeft hij wat sproetjes.
    Extra: niets

    [ Thanks !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Je staat er bij, je mag inspringen in het RPG topic!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Is mijn personage goed gekeurd?

    IHEARTZAYNx = ForeverZaynx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zal ik een nieuw topic aanmaken?

    IHEARTNIALLx schreef:
    Zal ik een nieuw topic aanmaken?

    Ja,Ja,Ja!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yes, ik keek al o-o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Proprius schreef:
    Is mijn personage goed gekeurd?


    Ja, dat had ik in de reactie boven je gezegd haha. =)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    hoimanon schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik in de reactie boven je gezegd haha. =)


    Waar kan ik bij vallen?