• Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:


    Het restaurant:


    De villa:



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Baan:
    Uiterlijk [foto]:
    Extra:

    Meisjes:
    - Maria Carmen Rosario Domínguez Chavéz - Nadal
    - Anna Lynn Heuving - xdesire
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles
    - Joselyne Abbigail Storm - Joselyne
    - Amy Rivers - RainbowDay
    - Courtney Ray Williams - IHEARTNIALLx
    -

    Jongens:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dylan Thomas Heesters - Dumbledore
    - Leighton Dennis Coup - IHEARTZAYNx
    - Matt Janssen - hoimanon
    - Dean Garrey Robbinson - IHEARTNIALLx

    Er zit geen maximum aantal aan vast, maar het liefst zijn het aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:11 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Proprius schreef:
    (...)

    Waar kan ik bij vallen?


    Uhm, je kan wel met je personage bij de villa aankomen en kennis maken met Matt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Chiya Kaida Hisano
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: ze heeft (vaak) een goed gevoel voor humor. Ze kan zich heel vrolijk voordoen terwijl ze dat helemaal niet is. Je moet haar niet boos maken, want dan heb je een probleem, aangezien ze niet bang is een paar klappen uit te delen. Ze is goed met mensen, vandaar ook haar baan. Ze houdt van tekenen, zingen, dansen en gitaar spelen, ze is dus best getalenteerd. Ze heeft vaak tijden waar ze alleen is, maar dat is ze gewend, want ze was altijd al enigst kind. Ze is dol op anime.
    Baan: serveerster.
    Uiterlijk [foto]:



    Extra: ze is single. Ze is deels Japans (ze heeft normale ogen).

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:51 ]

    Kan ik nog meedoen? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het loop een beetje dood hier..

    Ik weet niet of ik nog kan meedoen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Emma May Mckenzie
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Baan: Kinderanimatrice
    Innerlijk: Emma is een vrolijk, maar zeer verlegen meisje. Vooral bij jongens die ze wel leuk vind. Dan durft ze amper iets te zeggen, en wordt ze heel rood. Ze heeft nooit veel zelfvertrouwen gehad. Emma is best wel jongensachtig, ze is niet zo'n tutje. Ze houdt van avontuurlijke dingen zoals rotsklimmen of benjeejumpen. Als je haar uitdaagt, zal ze die zeker aannemen. Ze heeft een zwak voor kinderen, ze gaat ook best vaak babysitten bij haar tante. Emms is best wel stil maar als ze achter haar piano zit verandert ze helemaal. Dan laat ze zichzelf helemaal begaan in de muziek. Ook houdt ze veel van de natuur, ze kan echt ontspannen in een park. Een vreemde gewoonte van haar is dat ze dan hoog in een boom kruipt, zodat ze even alleen is en andere mensen kan bekijken op 10 m. afstand zonder dat ze opgemerkt wordt.
    Uiterlijk:


    Emma in de zomer met de hond van haar ouders, Spirit.


    Emms droomtatoeage, die ze 2 maanden geleden heeft laten zetten.


    Emma is een slank meisje, met lange bruine haren. In de zomer zijn haar voorste lokken wat blonder en is ze ook erg bruin. Ze heeft een parelwitte glimlach, waar vele anderen over dromen. Ze vindt zichzelf echt lelijk, ze haat het feit dat ze zo mager is en dat ze niks heeft vanvoor (jeweetwelwat). Haar kledingsstijl heeft wat weg van iets indie.

    Extra: Ze droomt ervan om 'probleem'kinderen te helpen met muziektherapie.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam: Noah Tyler White
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Baan: Technieker
    Innerlijk: Noah is een mysterieus type. Hij kan soms best kortaf doen, maar daar kan hij niets aan doen. Hij is zo'n soort van opgevoed. Hij probeert echt vriendelijk te zijn, maar hij heeft er soms moeite mee. Hij wordt door de directeur gezien als een bad guy; hij spijbelt vaak en komt altijd te laat. Het doet hem niets dat hij vaak gestraft wordt. Er zijn veel mensen die vooroordelen hebben over Noah. Hij is best wel sterk en is ook niet bang om zijn vuisten te gebruiken als iemand hem lastigvalt. Hij ziet er misschien stoer uit, maar heeft stiekem wel een klein hartje.
    Uiterlijk:


    Noah heeft donkerblonde haren, en is lichtjes getint. Hij heeft een sterke kaaklijn en is best breed gebouwd. Hij doet aan kickboksen waardoor hij zeer gespierde armen heeft. Noah heeft grijsblauwe ogen, en als hij lacht heeft hij een kuiltje in zijn rechterwang.
    Extra: Noah heeft niet echt veel vrienden. Hij vindt alleen zijn best wel fijn, maar mist toch wat warmte.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Gosh, niet weer die sexy kerel :')
    *gaat rol aanmaken*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hihihh sorry ik verveel me quizlet is best doods ;p


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Is er een speeltopic open of niet??]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam: Emma Withington
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Emma is sociaal, vriendelijk en spontaan. Ze houdt van reizen en uitdagingen, dus dit is een mooie kans voor haar. Haar grote droom is ooit een wereldreis te maken, dus werkt ze zoveel mogelijk, om ervoor te kunnen sparen. Emma maakt gemakkelijk nieuwe vrienden.
    Baan: Barmeisje
    Uiterlijk [foto]:



    Extra: /


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SUMMERx schreef:
    hihihh sorry ik verveel me quizlet is best doods ;p


    Echt he :')

    En ik denk niet dat er al een speeltopic is.
    Maar de topicmaakster is al enkele dagen niet meer on geweest :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Carebear --> Roosevelt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.