• Hey mensjes ^^

    Ik zit weer met een idee van een verhaal.

    Het gaat over een donker meisje uit Afrika. Ze is pas nieuw en op haar school is eigenlijk iedereen wit, behalve één klein groepje die liever geen aandacht krijgt. Ze wordt erg gepest omdat zij niet blank is. Ze wil dood. Dan ontmoet ze een jongen van het groepje, hij zit bij een soort club. Ze komen na school elke week in een oud huis bij elkaar (donkere kinderen van allemaal scholen die gepest worden) en vertellen wat ze meegemaakt hebben. Tot (naam)'s grote schrik hebben ze een plan. Ze willen het populaire groepje van (naam)'s school ergens heen lokken om de vreselijkste dingen te doen met ze. Zal (naam) mee doen?

    Tot zover mijn idee. Ik heb al wat titels bedacht:
    Black butterflies.
    Black birds.
    Black whisper.


    Allemaal met het woord zwart erin, aangezien het verhaal heel wat discriminatie bevat. Maar als jij een titel hebt, hoeft dat niet.

    Ik zoek verder ook een naam voor het meisje. Het liefst geen standaard naam als Sanne, Liza en dat soort dingen.
    Ideeën?
    Help me! <3
    EDIT:
    Eventuele namen:
    Akia
    Jandayi
    Jira
    Kande
    Kameke
    Keyana

    En, moet ik het verhaal wel doen? Lijkt het je wat? Tell me!

    Randomness ^^

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:34 ]

    Nobody? Seriously? Normaal wordt er altijd op deze topics gedoken :"D

    a group full of blacks?
    naam: Adilah?
    xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    kijk hier maar http://www.babybytes.nl/namen/herkomst/meisjes/Afrikaanse/1 xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik denk dat ik het toch niet ga doen, ik heb trouwens ook al een andere story in mijn hoofd. Van mij mag er een slotje op :Y)