• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Sunsparkle].
    Elena Demore [Midna] heeft een kamer met Alice Rièvve [Mortician].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Yashin
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Sunsparkle
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Elena Demore |Halve onsterfelijke (Evermore)| Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Yashin (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Een aantal van de bewoners van Lyle House, komen er dus achter dat ze allemaal deel uit maken van een experiment. Ze vertellen elkaar hierover: dus niet tegen de leiding.
    Samen gaan ze op onderzoek uit, en dan ontdekken ze een aantal schokkende dingen. Om op dit onderzoek uit te gaan, is het eerst nodig om ieders gave beter te leren kennen, en elkaar te helpen die te beheersen.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 14:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Na een tijdje in de regen gestaan te hebben, begon ik het koud te krijgen. Zo gek was dat niet, want ik had nog steeds geen shirt aan, en de zon begon ook te verdwijnen. Ik wreef over mijn armen, en liep naarbinnen.
    Daar zag ik dat Cat een handdoek voor me achtergelaten had. 'Dankje, Cat!' riep ik door het huis heen. Dat zou ze vast horen. Met de handdoek om me heen geslagen, liep ik naar mijn kamer. Daar deed ik iets warms aan. Terwijl ik me omkleedde, viel mijn blik op de stapel was in de hoek van mijn kamer. Een diepe zucht kwam uit mijn mond. 'Oké dan. De was dus,' mompelde ik.
    In de badkamer vond ik een wasmand. Daarmee ging ik alle meisjeskamers rond om was op te halen. Voor de jongenswas ging ik even naar buiten, richting Derek. Niet dat ik bang was om de regels te overtreden, maar de leiding stond nog steeds op de wacht. En daar had ik dan weer geen zin in.
    'Derek, hebben jullie nog was?' vroeg ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Misschien handig als je de verhaallijn er gelijk neer zet? ;P En volgens mij moet de ledenlijst ff worden geüpdatet ? ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@Midna. De verhaallijn staat er, en de ledenlijst moet nog gebeuren. Maar dan moet ik wel eerst een overzicht maken over de leden die er nog actief aan mee willen doen, enzo.]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 15:39 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Oh, haha grapje Nja, ik doe mee? ;D en heb ik heb een tweede poppetje; Elena Demore, een halve onsterfelijke]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké, die staat er in ieder geval bij. :'D]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 15:42 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Derek, hebben jullie nog was?' vroeg Alice. Ik had haar al horen aankomen. Ik keek haar aan. 'Vast wel,' zei ik en ik stond op. Ik had het warm en de regen liet mijn armen jeuken. Ik krabde aan mijn armen en liep naar binnen. Ik liep eerst langs de keuken, om een groene appel te pakken en liep toen naar de jongens gedeelte. Ik ging alle kamers langs om hun was te halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik ging achter Derek aan naar binnen, maar ik bleef beneden wachten. Ik keek de woonkamer rond, en besefte toen dat ik hier eigenlijk nooit kwam. De meeste tijd spendeerde ik in de keuken, of buiten. Vreemd. Vooral omdat ik thuis bijna niet van de bank af was te krijgen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    Beneden weer aangekomen, gaf ik aan Alice de stapel met kleren. Ik nam en hap van me appel en liep weer weg.

    [No fcking idea]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ mijn topics ik kom vanavond ! x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat

    Mijn hoofdpijn kwam op waardoor het gewoonlijke gebeurde. "Alice, pas op met de witte shirts !" riep ik door het huis. Anders zouden de jongen NIET blij zijn.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'En wat als ik nu niet voorzichtig ben met de witte shirts?' riep ik terug naar Cat, die zich ergens in het huis bevond. Ik pakte de was van de jongens, en stopte die in de andere wasmand, waarna ik doorliep naar de kelder. Daar aangekomen, begon ik de was (toch wel) te sorteren op kleur. Als eerste de witte was, dan maar. Ik pakte het wasmiddel, en gooide maar een willekeurige hoeveelheid in de machine. Daarna pakte ik de wasverzachter. De hoeveelheid daarvan was net zo willekeurig. 'Als dit huis straks overstroomt, is het niet mijn schuld,' mompelde ik tegen mezelf. 'Dan hadden ze het zelf maar moeten doen.'
    Ik gooide de was in de machine, en stelde de tijd en temperatuur in. Daarna zette ik de wasmachine aan. 'Op hoop van zege, dan maar.'
    Terwijl de wasmachine liep, ging ik maar even terug naar boven, op zoek naar wat leven. Ik wandelde naar de vrijetijdsruimte, waar ik Cat(?) zag zitten. 'Hoi.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Superleuk! Ik heb de echte boeken gelezen en thuis in de kast staan! Echt i <3 dit verhaal! xox


    Fulltime Directioner

    WereLikeNaNa schreef:
    Superleuk! Ik heb de echte boeken gelezen en thuis in de kast staan! Echt i <3 dit verhaal! xox

    [Zou je hier niet op willen reageren tenzij je een rol hebt/aanmaakt, om het overzichtelijk te maken? (:]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    Ik liep naar een prullenbak toe en gooide de restjes van de appel erin. Ik keek even naar me broek en besloot toch maar om een droge aan te doen.
    Toen ik weer beneden kwam, met een droge broek aan ging ik naar de vrijetijds ruimte. Ik liet me daar neerploffen op een bank.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoi,' zei ik tegen Derek, die ook de vrijetijdsruimte binnenkwam. Vervolgens liep ik naar de televisie, om te kijken of er nog een boeiende film was.. Het antwoord was nee. Dubbel en dwars nee. 'Fuck my life. Kunnen ze hier niet wat fatsoenlijk entertainment regelen of zo?'
    Ik liep terug naar de bank, en liet me erin vallen. Geen mobiel, geen televisie, geen fatsoenlijke computer. He-le-maal niets.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.