• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Sunsparkle].
    Elena Demore [Midna] heeft een kamer met Alice Rièvve [Mortician].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Yashin
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Sunsparkle
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Elena Demore |Halve onsterfelijke (Evermore)| Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Yashin (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Een aantal van de bewoners van Lyle House, komen er dus achter dat ze allemaal deel uit maken van een experiment. Ze vertellen elkaar hierover: dus niet tegen de leiding.
    Samen gaan ze op onderzoek uit, en dan ontdekken ze een aantal schokkende dingen. Om op dit onderzoek uit te gaan, is het eerst nodig om ieders gave beter te leren kennen, en elkaar te helpen die te beheersen.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 14:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    "Wees boos op Alice als ze je witte shirts verpest" zei ik tegen Derek. Dan richtte ik me naar Alice zelf. "Visioen, ik zag jou de witte was erin doen, waar onderandere ook kleren van onszelf in zitten en er veel te veel wasmiddel en die dingen indoen. Ze gaan krimpen, geloof me maar" zei ik.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Fuck, fuck, fuck. Het is niet míjn schuld. Ik heb geen idee hoe ik de was moet doen. Gaat de boel ook overstromen?' Dat leek me logisch, teveel wasmiddel, dat had ik weleens in een film gezien. Het hele huis stond onder water. Ik hoopte vurig dat dat nu niet zou gaan gebeuren, want ik wist zeker dat er niemand was die me zou komen helpen met opruimen. Zo aardig waren ze hier nu ook niet allemaal niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Hoi,' zei Alice. Ik mompelde hoi terug. 'Wees boos op Alice als ze je witte shirts verpest,' zei Cat. Ik keek haar even aan en toen naar Alice. 'Zet de wasmachine uit!' riep ik tegen Alice half snauwend. Ik zat echt niet te wachten op gekrompen shirt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat

    Ik liep zo rap ik kon naar de kelder waar een laagje water met schuim te zien was. "ALICE" schreeuwde ik. Ik liep zo rap mogelijk door het schuim naar de wasmachine en zette het ding uit. Ik nam alle kletsnatte dingen eruit en keek erna. Vlug wringde ik het wat uit en liep terug naar boven. "1 lach niet omdat ik onder schuim zit, en 2 welke maat had je ?".

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoe?!' vroeg ik Derek, mijn stem een tikkeltje harder dan daarnet. 'Ik heb ook maar wat gedaan, weet ik veel hoe ik de was nu weer moet doen!' Ik had het thuis altijd heel luxe gehad: nooit iets in huis hoeven doen; niet opruimen, niet schoonmaken, geen was. Daar waren allemaal mensen voor die dat vóór mij deden. Dan konden ze nu niet van mij verwachten dat ik alles gelijk goed deed.
    Toen kwam Cat terug, helemaal onder het schuim. 'Dank je dank je dank je. Mijn maat is trouwens 38. Leven mijn kleren nog?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:52 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    38 ? Hmm. Ik zocht alle shirten af naar een 38 waar uiteindelijk er maar 1 van was. Ik liep als beschuimde zelve naar haar en hield het shirt voor haar. "Het zal misschien íetsjes strakker zitten".

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Aah, fuck!' riep ik uit. Oké, het was mijn eigen schuld. Maar dat betekende niet dat ik er ook blij mee was. Bah, bah, bah! Nu moest ik een manier vinden om aan nieuwe (witte) kleren te komen.
    'En ik neem aan dat iemand me eerst moet leren hoe ik de was moet doen, voordat ik er nog een keer aankom..'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    "Ik denk, nou ik vermoed, nee laat maar ik weet zeker dat de kelder eerst ontruimt moet worden, Derek, is dit niet jouw shirt ?".

    [Ik moet ff eten XD bestuur Derek maar een beetje. Maar wel hem de dingen laten doen en zeggen die logisch bij hem zijn XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké, smakelijk!]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ik ga btw even met mijn hond lopen, ben zo terug!]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [sorry maar ik denk dan dat ik stop met dit topic, omdat ik te ver achterliep (ik begon bij topic 11) en dat als ik wat schreef er niet op geantwoord werd. als ik nog mee mag doen, mag ik dan een samenvatting en/of reactie waarop ik kan inspringen:$.
    bedankt alvast :Y)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [We zijn half overnieuw gegaan.. We zijn nu begonnen dat het zaterdag is en iedereen uit zijn bed stapt. Onderin de beginpost staat de nieuwe verhaallijn]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Helllooooooo everybooddyyyyy!!!! Howyadoing?

    Oké, moest mezelf even aanstellen;D

    Will Sylver is back!)


    If there's no risk, there's no reward.

    Destiny Fay Dawson

    Met een bonkend hoofd wordt ik wakker. Fronsend open ik mijn ogen, ik ga rechtop zitten en kijk even rond in de kamer. Ik sta rustig op en loop naar de badkamer. Ik douche, maak mezelf op en loop dan naar beneden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.