• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Sunsparkle].
    Elena Demore [Midna] heeft een kamer met Alice Rièvve [Mortician].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Yashin
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Sunsparkle
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Elena Demore |Halve onsterfelijke (Evermore)| Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Yashin (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Een aantal van de bewoners van Lyle House, komen er dus achter dat ze allemaal deel uit maken van een experiment. Ze vertellen elkaar hierover: dus niet tegen de leiding.
    Samen gaan ze op onderzoek uit, en dan ontdekken ze een aantal schokkende dingen. Om op dit onderzoek uit te gaan, is het eerst nodig om ieders gave beter te leren kennen, en elkaar te helpen die te beheersen.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 14:08 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Dubbel]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 22:25 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Helleuw mensen, ik ben er weer. ;'D Sorry dat ik daarstraks zo plotseling verdween. :W
    @Midna, @Sunsparkle. We zijn nog niet echt verder gegaan vanaf het moment dat Midna weg ging, dus misschien kunnen we het vanaf daar gewoon oppakken?]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Waar is iedereen eigenlijk?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [In de vrijetijdsruimte, geloof ik. :'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ btw in dat vorige topic had ik nog een poppetje aangemaakt Skylar Nog wattes...even kijken bij rollentopic denk ik dan maar.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik snap niet waarom je mijn naam in je berichtje noemde]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Thank uu!]

    Destiny Fay Dawson

    Ik ging even naar de keuken, pakte wat te eten en liep toen de vrijetijds ruimte binnen. 'YO.' zei ik toen terwijl ik even droog mijn vingers op stak, ja een soort van peace teken moest het voorstellen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ben bored...ik ga film kijken met zus ik spreek jullie allemaal morgen weer... doeggh]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoi!' zei ik tegen Des, die ondertussen ook besloten had wakker te worden. 'Ik hoop voor jou dat jij geen witte was had,' mompelde ik, denkend aan het feit dat mijn shirt gekrompen was. 'Er is namelijk iets grandioos fout gegaan met de was, geloof ik..' O ja, daar moest ik ook nog dweilen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Destiny Fay Dawson

    Ik keek even vaag. 'Nee, hoezo? Wat is er gebeurd dan?'

    [ laatste post ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat

    Ik begon te lachen en liep naar Des. "Alice had besloten om de was te doen, de rest kan je wel raden".

    Destiny Fay Dawson

    Ik grinnikte om Cat, 'Alice !' zei ik toen lachend. 'En wat nu met die kleding?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat

    "Ik zal het zo zeggen, als ze een spannend shirt nodig hadden dan hebben ze dat nu, hetzelfde voor de broeken, dan hebben ze nu een skinny of een superskinny" zei ik lachend.

    Destiny Fay Dawson

    Ik lachte, 'Alice je bent echt verschrikkelijk geniaal. Maar ik laat jou de was echt niet meer doen'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Riévve ~ Necromancer

    'Mooi, geen was meer voor mij,' antwoordde ik naar Des. 'Tenzij iemand me leert hóé, dat zou een hoop veranderen... Dus.. Iemand geïnteresseerd in mij leren hoe ik in godsnaam de was moet doen?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.