• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Schat, Des zit in haar kamer gitaar te spelen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Storm bloosde. Ik bleef glimlachen. 'Ehh.. Ik dacht dat ze verliefd waren op elkaar uiteindelijk.. Een van me lievelingsnummers. Hetis echt mooi,' zei hij en hij speelde verder. 'Het klinkt ook mooi,' zei ik en ik deed me ogen weer dicht. Ik bewoog zachtjes heen en weer op de maat.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ GRAPJE O.O ]

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Ik liep terug naar mijn kamer, immers dat was mijn plan maar ik bedacht me en klopte bij Des aan. 'Dess?' Ik deed de deur open en zag haar gitaar te spelen. Het klonk goed. Ik knikte even kort met een glimlach. Ik haalde me zak marshmellows tevoorschijn en zette die op haar bed om er vervolgens ook bij te zitten. Ik smelte ze even snel en at er toen een paar. 'Hoe gaatie.' Zei ik met een volle TE HEETTE mond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik glimlachte naar Nagaari, 'Hello, en dankjewel,' zei ik toen ik ook een marshmellow pakte. 'Het gaat opzicht wel met jou?' vroeg ik toen. Het ging helemaal niet. Ik had een vreemd gevoel in mijn onderbuik, er ging iets gebeuren. Niet hier maar ik voelde dat er iets zou komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    'Kan beter voel me beetje kak, haat aan die homeopathiepsychishepikachu van een gymleraar.. Alhoewel pikachu is cool en hij niet. Tfooe.' Ik zag haar een beetje moeilijk kijken.. Misschien stikte ze in een marshmellow.. 'Gaat het echt?'

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & visioenen

    Ik betrapte mezelf op fouten noten en probeerde mezelf snel te herpakken. 'Fuck.' Ik gaf op en tikte Nadia aan met de gitaar. 'Ga jij maar. Het gaat nu even niet..' Vast is ze beter dan mij..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Proprius schreef:
    Alexander

    'Je geeft me het gevoel mezelf te kunnen zijn, iemand die nooit echt heb kunnen zijn,' Dan kust ze me. 'Waarom zou je niet jezelf zijn Nouka? Je bent leuk zoals je bent.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik knikte, 'Uhuh het gaat gewoon hoor,' Ik glimlachte en pakte nog een marshmellow, 'Pikachu is inderdaad geweldig, I love pokemon,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Fuck,' hoorde ik Storm zeggen. Eventjes later voelde ik getik. Ik deed me ogen open en zag dat Storm het was met de gitaar. 'Ga jij maar. Het gaat nu even niet..' zei hij. Ik nam de gitaar aan en zette hem goed neer. Ik begon een deuntje te spelen.

    kon geen beter liedje vinden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Hahah, yaay nog een pokemonlover. 'POKEMON, GOTTA CATCH 'EM ALL !' Ik pakte me telefoon en zette hem op. 'Hahahah er was ooit een liedje en de tekst was.. Ehh.. If boobies were pokeballs, mission: Gotta Catch 'Em All ! Ik moest zo hard lachen toen.' Ik gniffelde, good old memories.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Ik ging in kleermakerszit zitten en deed mijn ogen dicht. Ik glimlachte ik kende het liedje niet maar het klonk mooi en rustig.. Ik werd er eigenlijk best moe van en deed snel me ogen open. 'Je speelt mooi.' Zei ik even snel ertussen door.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik lachte en zette mijn gitaar weg, ´Pokemon is awesome.´ Ik dacht even na, ´Ik denk dat ik even mijn broertje ga bellen.´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'He speel mooi,' zei hij. Ik bloosde een beetje. Het liedje was afgelopen en ik begon het volgende liedje te spelen. 'Één van mijn lievelingsliedjes,' zei ik. Ik begon er zachtjes bij te zingen. 'Prison gates won't open up for me'.

    [Het liedje is Nickelback - Savin' Me]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    'Aah, Ik ga wel naar me eigen kamer ik ga.. shizzlen ofz. Weetikveel.. Ikga marshmellow toren bouwen ofz.' Ik pakte de zak snel en rende er giechelend mee weg. Ik opende de deur snel en stond even stil. Ik keek met een serieus gezicht naar Destiny en zei langzaam. 'POWNEND I GOT THA MARSHMELLOWS B!' Ik lachte en ging weg, naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:32 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Je hebt de verkeerde persoon er boven gezet XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen[/b]

    Ik luisterde het klonk best bekend. Het lag op het puntje van me tong.. Maar het kwam er niet uit. Uit onrust begon ik mijn been heel snel op en neer te bewegen. Ik ken het.. Ik ken het... 'Kun je erbij zingen? Ik denk dat ik het ken..' Ik hield me ogen strak op de hare.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:32 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Bwhahaha dat komt ervan eh XD Nyaa sorry was ff snel eten, ik ga nu weer voedsel zoeken ben snel terug hoor. ;dd ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.