• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iemand ideetjes voor mij ? (: ben niet echt van plan op de kans te wachten en pech hebben dat Dewi maandag pas kan reageren XD Verveel me dood XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik stuur dominique op je af]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Maar Do weet niet dat Nadia met Storm in Nadia's kamer is ? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Des begint boos te schreeuwen.
    ''Des, rustig maar,'' probeer ik haar te kalmeren terwijl ik een hand op haar schouder leg.


    The universal language of art.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'OKE DAN NIET.' zei ik toen schouder ophalend. Ik stond op. 'Jase, ga je mee?' glimlachte ik breed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh...UHM. ik heb geen ideeen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ HhHh ikmoetooitwakkerworden.. maar when hoe of wat enz.. help me? MAYBEMETEENKUS. HINTHINT. jk. loveyoutho'.. Neejaa ik ga nu snel eentje plaatsen en morgen beloof ik je.. misschien vanavodn zelfs al :3 ]

    Storm

    Langzaam werd ik wakker en de oom was weg.. Nadia keek me geschrokken aan. 'Whaduup?' Ik klonk halfwakker of stonend.. Damn ik had een hoofdpijn. 'Naad,? Heb jij heeeeel heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig paracetamol bij je? Heb het nu echt best nodig.' Ik keek even moeilijk.. 'Als je wilt gaan ga maar ik ga misschien zo even slapen maar als je blijft blijf maar.' Ik voelde me duf en leunde even op haar.

    [BYEFORNOW]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Met een simpele beweging trok ze mijn oxer uit en ook haar ondergoed volgde snel. Ik draaide ons met gemak om en begin zachte kusjes in haar nek te plaatsen.

    [We mogen niet té 16+ schrijven staat in de regels ;)]

    Jason
    ''Jase, ga je mee?'' Vroeg ze toen.
    Ik knikte.
    ''Let's go.''


    The universal language of art.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Zonder me om te kleden liep ik weg. Ik pakte Jasons hand en liep toen vrolijk weg. 'Wat wil je gaan doen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik moest lachen om hoe Storm praatte. Ik graaide in me tas en haalde voor hem een paracetamol tevoorschijn. 'Van mij mag je slapen, maar slaap je nog als ik wil slapen dan ben ik gedwongen om naast te te komen liggen. Want je ligt in mijn bed,' zei ik met een lachje. Ik keek ergens op de grond voor me flesje water. Na eventjes zoeken had ik hem gevonden. 'Ik ga zo weer terug naar gym, blijf jij maar liggen,' zei ik tegen hem en gaf hem de paracetamol en het flesje et water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ze pakte vrolijk mijn hand. ''Wat wil je doen?'' Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. ''Geen idee.. Even naar buiten?''

    [slaaaplekker allemaal! x]


    The universal language of art.

    Nouka

    Snel draaide hij ons om en plaatste zachte kusjes in mijn nek waardoor kippevel over mijn hele lichaam ontstond. 'Alex..' murmelde ik zacht met een zucht van genot terwijl ik met mijn nagels zacht over zijn rug heen kraste. Lichtelijk speelde de zenuwen weer op toen ik voelde hoe opgewonden ook hij was.

    [Ja, ik probeerde er al op te letten, al is dat soms nog niet zo gemakkelijk >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ WAAROM GA JE NOU WEG ! #Huilt]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik grinnikte, 'Is goed.' Ik trok mijn hand weg en stopte even tot dat hij ver genoeg vooruit was. Ik nam een aanloop en sprong toen op zijn rug. 'Kom Jason, lets go !' zei ik toen blij.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ghehe I know]

    Alexander

    'Alex..' Fluisterd ze en kreunt zacht. Haar nagels krassen over mijn
    rug en ik kijk haa twijfelend aan terwijl ik op mijn handen op het bed
    steun en hang een beetje boven haar. 'Weet je het heel zeker?'