• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [abooo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka

    ‘Weet je het heel zeker?’ vraagt hij terwijl hij boven me hangt. Ik kon niet ontkennen dat mijn zenuwen nu als een maniak te keer gingen door mijn lichaam heen, maar ik wilde dit zo graag met hem. ‘Heel zeker,’ reageerde ik terug en beet even op m’n onderlip. ‘100% zeker,’ voegde ik er vastberaden aan toe.

    [ ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘100% zeker,’ Ze lijkt zeker van haar zaak dus kus ik haar lippen zo zacht en teder mogelijk. Dan ga ik tussen haar benen zitten en kijk haar nog eens aan. Dan plaats ik wat kusjes in haar nek en druk mij lippen op die van haar voor ik langzaam en voorzichtig bij haar binnen kom.

    [ oke im bored, ik ga film kijken met zus, spreek jullie morgen weer x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Als hij tussen mijn benen gaat lijkt mijn hart achterin mijn keel te zitten, zo hard klopt deze. Hij plaatst kusjes in mijn nek die ervoor zorgen dat ik wat rustiger wordt en vlak voor hij naar binnen gaat drukt hij zijn lippen op de mijne. Mijn spieren spande zich direct en een pijnscheut ging even door me heen. Om te voorkomen dat hij zich weer terug zou trekken klemde ik mijn benen tegen hem aan en negeerde het lichte, brandende gevoel. Mijn handen gleden naar zijn nek terwijl ik hem terug zoende.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ze klemt haar benen om me heen waardoor ik helemaal bij haar binnen kom. Daar stop ik en laat haar lippen los. 'Gaat het?' Vaag ik hijgerig en kijk haar aan voor ik haar nog eens kus. 'Heb je pijn?'

    Nouka

    ‘Gaat het?’ hijgt hij terwijl hij me weer een kus geeft. ‘Heb je pijn?’ Ik schud mijn hoofd. ‘Het gaat wel,’ fluister ik zacht. Het voelde nog ongemakkelijk, brandde nog steeds een beetje maar de pijnscheuten verdwenen toen hij er helemaal was. Ik kuste zijn kaak, verleidde zijn lippen met het puntje van mijn tong terwijl ik mijn heupen iets omhoog duwde. Negeerde daarbij de pijnscheut die het veroorzaakte en spoorde hem lichtjes aan tot een langzaam opbouwend ritme.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ze zei dat het ging en duwde haar heupen wat verder omhoog. Ik kus haar en begin met twijfel aan een traag langzaam tempo waarbij ik op haar blijf letten en zoek naar tekenen van pijn.

    Nouka

    Mijn gezicht vertrok lichtjes bij het langzame ritme maar ik liet me niet afleiden. Dit zou wegtrekken en dan zou het een stuk fijner zijn. Ik kuste zijn sleutelbeen, beet zachtjes in zijn nek en ontspande langzaam mijn spieren naarmate het steeds gemakkelijker ging.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik zag haar gezicht vertekken en stop even om haar te kunnnen kussen. Ik voel haar spieren ontspannen en verhoog mijn tempo ietjes in afwachting wat het met haar zou doen.

    Nouka

    Hij stopte even, kuste me waardoor ik me verder kon ontspannen. Daarna verhoogt hij zijn ritme, iets wat me even doet inkrimpen maar al snel een gevoel van genot geeft. Mijn ademhaling begint langzaam steeds sneller te gaan, voert het tempo van mijn hart op en koortsig zoekt mijn mond de zijne terwijl een zachte kreun er tussendoor rolt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Waarom blijf ik kijken bij deze topic als er een nieuw reactie komt.. XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Omdat je anders over de reactie van een ander heen leest? ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik neek hoe ze zich ontspant en ik verhoogde het tempo opnieuw terwijl ik probeer te merken of ze iets wilde of juist niet. Ik hoor haar kreunen en doe dan het zelfde. 'Nouk. ' Hijg ik en kus haar.

    Nouka

    ‘Nouk,’ hijgt hij terwijl hij me kust, iets wat mijn hart een slag doet laten overslaan. Hij voert het ritme opnieuw op en tintelingen ontstaan in mijn hele lijf terwijl ik mijn heupen sneller mee laat bewegen met de zijne. Zachtjes kreun ik zijn naam en laat mijn handen over zijn borst gaan, gevolgd door mijn lippen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'