• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ik check het ook iedere keer...maar ik kan jullie niet bijhouden dat ik zo veel o-o]


    [Korte samevatting van die 2; ze hebben seks gehad en nu wilt Nouka spijbelen ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ hahah thanks !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Ohh ohh hoe moet dat als ik je les ga geven' Ik glimlach en we stappen onder de douche vandaan.

    Nouka

    'Ohh, maar dat is niet zo moeilijk hoor. Hopelijk kan jij het aan als je hoort waar ik wel niet allemaal aan denk in jou bijzijn én over jou,' grinnik ik zacht terwijl mezelf langzaam begin af te drogen. Hier en daar voelen mijn spieren nog wat slap aan van de inspanningen die ze hebben gehad, iets waarvan stiekem even moet lachen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik grinnik. 'Ik kan het vast wel aan hoor. ' Ik knoop de handdoek rond mijn middel en begin wat kleren bij een te zoeken die ik aan kan doen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 13:55 ]

    Nouka

    'Dat zullen we dan nog wel eens zien,'reageer ik lachend met een plagende ondertoon en pluk mijn kleren van de grond af om ze weer aan te doen. Als ik mijn kleren weer aan heb laat ik me met een diepe zucht op de rand van zijn bed zakken en woel met mijn handen door mijn natte haren terwijl ik toekijk hoe Alex zijn kleren uitzoekt en aantrekt.

    [ Uhm.. Alex ipv Luke? ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Gehhehe ik doe meerdere rpg's dus soms is dat verwarrend.]

    Alexander

    'Dat zullen we dan nog wel eens zien,' Ze gaat op mijn bed liggen en woelt door haar haren. 'Ik wil je nog iets laten zien.' Ik laat het stuk metaal naar me toe zweven. 'Ik kan niet alleen gedachten lezen.' Mompel ik en ga in mijn jeans naast haar zitten.

    Nouka

    'Ik wil je nog iets laten zien,' hoor ik hem zeggen en ga iets omhoog zitten. Verbaasd kijk ik naar een stuk metaal dat door de lucht zweeft. 'Hoe.. Kun je twee dingen?' vraag ik hem licht verbaasd en kijk nieuwsgierig naar hem op.

    [ Ik ken het probleem.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander


    'Hoe.. Kun je twee dingen?' Ik knik naar haar. 'Kijk.' Ik begin het stuk metaal te vervormen en glimlach terwijl ik dit doe.

    [ Ghehe moois ]

    Nouka

    'Kijk,' zegt hij en zie dan hoe het stukje metaal van vorm begint te veranderen. 'Dat is.. Wauw,' lach ik. 'Kun je dat al lang?' vraag ik hem daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Kun je dat al lang?' Ik knik. 'Bijna mijn hele leven voor zolang ik me kan herinneren.' Ik draai het rond en vervorm het nogmaals.

    Nouka

    Ik kijk toe terwijl hij het nogmaals ronddraait en vervormd. 'Ik wou dat ik kon zeggen dat ik mijn gave al mijn hele leven lang onder controle had,' mompel ik daarna en hou mijn handpalm omhoog. 'Het komt alleen maar wanneer ik het niet wil, of heel onverwachts.' Ik wapper een keer in de lucht en laat mijn hand dan langs me vallen.'Wil je iets voor mij vormen?' vraag ik hem dan en draai me naar hem toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Wil je iets voor mij vormen? Ik wou dat ik kon zeggen dat ik mijn gave al mijn hele leven lang onder controle had,' Ik kijk naar haar en knik. 'Wat wil je dat ik er van maak?' Ik vang het stuk metaal op en wacht op verdere instructies.

    Storm

    Ik nam het flesje water en paracetamol en nam een grote slok om vervolgens de paracetamol te slikken. 'Thanks naa, je bent echt een schat.' Ik glimlachte lief naar haar. 'Ohja, je mag ook nu bij me liggen, en zowiezo je kan me ook eruit gooien, maarja ik ga even slapen if u don't mind?' Ik deed me sschoenen uit en me shirt en ging in haar bed liggen. 'Ehh, ik slaap meestal in me onderbroek maareh..' Ik voelde dat ik ene beetje bloosde, ik vind het gek ik bedoel.. Vind ik Des nou leuk of wat ik .. Of hou ik mezelf voor de gek om.. Dafuuuuq. Ik keek evn moeilijk en ging liggen. 'Ohja ik slaap wel in me broek, een shirt is te warm.' Ik deed mijn ogen dicht om vervolgens in slaap te vallen. Ik droomde over Nadia.. We waren aan het geinen en opeen krreeg ik steken. 'Naad. Focus..' De steken gingen weg ik pakte nadia op om haar vervolgens in een zwembad te gooien die er opeens was. 'Nadia je bent lief. Maar karma is een bitch.' Ik glimlachte en liet haar in het water vallen.

    (Die dingen die storm zegt.. Murmelt of zegt hij in het echt jww. IN JE SLAAP PRATEN XD. Okaynou..)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 14:59 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ik pak drinken en dan lees ik bij en dan reageer ik ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you