• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik klom snel de boom in. Helemaal bovenaan blijf ik staan en ga zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry dat ik kort reageer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik snap niet echt wat daar zo perfect aan is," zegt Mary met een schuin lachje. Ze streelt met haar duim over de rug van mijn hand en kijkt me glimlachend aan. Ik schuif terug dichter naar haar en leg mijn vrije hand op haar wang terwijl ik haar diep in de ogen kijk.
    "Dat merk je nog wel, denk ik," zeg ik zacht terwijl mijn ogen naar haar lippen glijden. Langzaam maak ik mijn blik los en kijk haar met een schuin lachje terug in de ogen.

    Charlotte

    Ik giechel wanneer Michael aan me snuift. Hij plaats een kusje op mijn hoofd en eentje in mijn hals.
    "Ik ben even in de war," zeg ik lachend. "Had ik nu een vriendje of een hond?"
    Met een ondeugend lache kijk ik hem in de ogen, zijn mooie diepe bruine ogen die een ziel verbergen waarvan ik de helft nog niet gezien heb. Ik raak er helemaal verdwaald in.

    Irial

    “Tja, mannen dingen," zegt Kyle met een scheef glimlachje.
    Ik lach even en kijk hem aan.
    "Dat antwoord zag ik niet aankomen. Maar goed, misschien kan ik nog wel aan kaartjes raken voor de Lakers wedstrijd van vanavond. Is hij een honkball fan?"
    Ik kijk hem vragend aan terwijl ik een beetje met zijn vingers zit te klooien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat merk je nog wel, denk ik."
    "Wat merk ik nog wel?" Soms ben ik nogal nieuwsgierig. Ik zie hem weer naar mijn lippen kijken en ik wacht even af wat hij gaat doen. Hij glimlacht alleen maar en kijkt me aan. Ik glimlach terug en druk voorzichtig mijn lippen op zijn wang, maar toch vrij dicht tegen zijn mondhoek aan. Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar onze handen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik ben even in de war," zegt Charlotte lachend. "Had ik nu een vriendje of een hond."
    Ik hef mijn hoofd op en kijk haar aan.
    "Vergelijk jij mij nou met een hond?" vraag ik haar lachend. Ik druk zachtjes mijn lippen weer op de hare. Mijn handen glijden over haar rug. Zachtjes wrijf ik met mijn neus weer langs die van haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Dat antwoord zag ik niet aankomen. Maar goed, misschien kan ik nog wel aan kaartjes raken voor de Lakers wedstrijd van vanavond. Is hij een honkball fan?" Hij kijkt me vragend aan en kloot wat met mijn vingers.
    "Hij wel." Zeg ik een beetje moeilijk, en kijk Irial aan.

    [btw, ik mag niet op Quizlet van me ma, dus ik ga zo eraf. :( Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, ook per mobiel. Maar ik denk dat het moeilijk gaat, anders is het 's ochtens enzo en als ik tussenuren heb. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wil je ook met isa nog ff reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet niks met haar.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ow oke]
    Lilly
    Na lang gezeten te hebben had ik er helemaal genoeg van gehad. Terwijl ik naar benenden klom voelde ik mijn voet weggelijden. Ik slaakte een kreetje van schrik. Snel probeerde ik een tak te pakken. Net optijd nog maar 1 meter boven de grond hing ik. Mijn handen brande


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Wat merk ik nog wel?"
    Ze drukt een kusje op mijn wang, net niet op mijn lippen. Mijn hand ligt nog steeds op haar wang en ik kijk toe hoe ze op haar lip bijt.
    "Shh," antwoord ik met een glimlachje. Ik breng mijn hoofd langzaam dichter bij dat van haar. "Zit stil en probeer me dit keer niet op te eten," fluister ik tegen haar lippen aan. Dan kus ik haar heel teder.

    Irial

    "Hij wel," zegt Kyle met een duidelijke blik.
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem dan weer in de ogen.
    "Liefje, gun die man ook eens wat. Het zou jullie vast dichter bij elkaar brengen. En je weet dat ik daarna jou ook je pleziertje bezorg."
    Ik kijk hem grijnzend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Shh. Zit stil en probeer me dit keer niet op te eten."
    Hij drukt zijn lippen teder op de mijne, en wanneer ik de kus beeindigd heb kijk ik hem grinnikend aan.
    "Opeten? Waar haal je dat nu weer vandaan?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en stop weer een losgekomen pluk haar achter mijn oor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Vergelijk jij mij nou met een hond?" vraagt hij lachend.
    Hij drukt een kusje op mijn lippen terwijl hij mijn rug streelt. Dan laat hij zijn neus weer langs die van mij gaan. Ik giechel. Oh God, we zijn wel net zo klef als Mary en Arion.
    "Nee hoor, Mikie," zeg ik onschuldig terwijl ik over zijn bol aai.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Ik hoor een gilletje uit de boom komen.
    Lilly!
    Ik spring overeind en ren richting de boom, waar ik haar een meter boven de grond zie hangen.
    "L-Lilly? Gaat het?" Ik loop naar haar toe en pak haar benen vast.
    "Laat je maar los." Zeg ik en wacht geduldig tot ze loslaat.

    Kyle

    "Liefje, gun die man ook eens wat. Het zou jullie vast dichter bij elkaar brengen. En je weet dat ik daarna jou ook je pleziertje bezorg." Zegt hij grijnzend.
    Ik kijk even blozend weg, en kijk hem dan weer aan.
    "Ja, gun ik hem ook. Maar dan zitten jullie daar leuk naar zo een wedstrijd te kijken, en zit ik me te vervelen." Ik glimlach even schuin naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik schrik even van Isa maar laat me los. "Wow ik glee weg" zeg ik stamelend van schrik. Ik bekijk mijn kleding. Een scheur in mijn broek en mijn handen vol kraassen en schramen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Nee hoor, Mikie," zegt ze onschuldig terwijl ze over mijn hoofd aait.
    Ik lach en maak een blaffend geluid. Dan druk ik mijn lippen weer op haar voorhoofd en geef haar een klein kus.
    "Maar, euh," zeg ik. "Zal ik aan mijn moeder vragen of ze jou pleegmoeder wilt worden?"
    Ergens weet ik dat ze zal weigeren, zowel Charlotte als mijn moeder. Het moet toch mogelijk zijn?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."