• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    isabelle.

    "mijn moeder is ziek, niet zomaar ziek maar ernstig ziek." snik ik en voel tranen over mijn wang gaan.

    kyle.

    "Je bent schattig als je bloost." Zegt hij en duwt mijn gezicht naar zijne en drukt een zacht lief kusje op mijn lippen. "Wil je nog naar school vandaag?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Weet ik niet." zeg ik een beetje met twijfel. We hebben al best veel lessen gemist... Straks staat jeugdzorg ofzo voor de deur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Je moest eens durven," grinnikt ze.
    "Ik zou er niet eens aan willen denken," zeg ik eerlijk.
    Onbewust wrijf ik met mijn duim over de rug van haar hand. Ik zucht en kijk haar onzeker aan. Zal ik het ook maar toegeven?
    "Over daarnet," begin ik zachtjes. "Ik heb ook nog niet- Nouja- Je bent niet de enige die nog niet-"
    Ik hoop dat ze snapt wat ik bedoel want het valt me te lastig om dit luidop te zeggen.

    Charlotte

    Stilzwijgend zit Michael me aan te kijken tot ik klaar ben. Hij trekt me dichter tegen zich aan en drukt een kusje op mijn wang.
    "Je bent geweldig," fluistert hij zachtjes.
    Ik verberg blozend mijn gezicht in zijn hals en zucht tevreden.
    "Net als jij."

    Irial

    "Weet ik niet," zegt hij schouderophalend.
    Ik neem zijn hand vast en trek hem achter me aan.
    "Laten we maar gaan," zeg ik met een glimlachje. Ik neem mijn autosleutels van de haak en trek Kyle nog een keer dicht tegen me aan. Ik sla een arm om zijn middel en druk mijn lippen nog een keer op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik zou er niet eens aan willen denken."
    Vertederd kijk ik hem aan, met een lichte glimlach op mijn gezicht. Hij is zo lief en eerlijk. Gewoon de droomjongen van elk meisje. Maar hij koos mij, dus nu is hij mijn droomjongen. Ik kijk naar zijn duim die over mijn hand streelt en ik glimlach. Bezorgd kijk ik hem aan wanneer hij zucht en me onzeker aankijkt.
    "Over daarnet, ik heb ook nog niet- Nouja- Je bent niet de enige die nog niet-"
    Ik kijk hem bezorgd aan wanneer hij uit zijn woorden probeert te komen.
    "Jij hebt ook nog niet-?"
    Mijn bezorgde blik verandert naar een vertederde. Ik wil bijna zeggen dat het schattig is, maar ik weet niet of zijn imago ertegen kan.
    "Dat is zo lief," zeg ik zacht en kijk hem glimlachend aan. Teder druk ik mijn lippen even op de zijne.
    "Weet je, je mag dan wel stoer zijn op het ijs en alles wat je wil, je bent echt een lieve en zachte jongen."
    Ik glimlach weer.
    "I like that."
    Zachtjes knijp ik in zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    kyle.

    "laten we maar gaan." zegt hij en trekt me mee. Hij slaat een arm om mijn middel en drukt zijn lippen op de mijne.
    Ik kus hem terug en glimlach.
    "Me loves you." Zeg ik op een kinderachtig toontje en lach even.
    (ik ga er vandoor, moet nog even duits leren en dan ga ik slapen. ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Net als jij," zegt ze terwijl ze haar hoofd verstopt in mijn hals.
    Ik wrijf met mijn handen over haar rug. Zachtjes kus ik haar kruip weer en snuif ik haar geur op.
    Ik kan geen genoeg van dit meisje krijgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik trek haar weer tegen me aan. Eigenlijk was dit best wel fijn. Wacht! dacht ik dat net?Ik schudde even mijn hoofd om uit mijn gedachtes te komen. "wil je erover praten?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Wil je erover praten?"
    Ik knik.
    "Mijn moeder doet wel of ze gezond is en doet alsof ze gelukkig is, maar dat is ze dus helemaal niet." Zeg ik zachtjes.
    "Ze is al drie jaar ernstig ziek." Snik ik en veeg een traan van mijn wang.
    "Het zou zo kunnen dat ze dit jaar overleid."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Jij hebt ook nog niet-? Dat is zo lief," zegt ze zacht. Ik schrik even wanneer ze me een teder kusje geeft. "Weet je, je mag dan wel stoer zijn op het ijs en alles wat je wil, je bent echt een lieve en zachte jongen. I like that."
    Ik leg mijn hand over haar mond en kijk haar vals boos aan.
    "Sssh, niet iedereen hoeft dat te weten," schreeuw ik op fluistertoon.
    Ik laat haar lachend los en kijk haar dan schouderophalend aan.
    "Ik wacht gewoon op de juiste persoon," zeg ik zacht.

    Charlotte

    Ik grinnik wanneer Michael nog een keer aan mijn haar snuift.
    "Zal ik jou eens een fles van mijn shampoo geven om aan te snuiven als ik niet in de buurt ben?" lach ik.
    Ik haal een van zijn handen van mijn rug en speel een beetje met zijn vingers.
    "Voorzichtig," zeg ik zacht wanneer ik weer een pijnscheut door mijn ruggengraat voel trekken.

    Irial

    "Me loves you," zegt Kyle op een wel heel schattige manier.
    Ik hou hem nog even tegen me aan en sleur hem dan mee naar buiten. Ik wacht tot hij ingestapt is en vertrek dan naar school. Ik zet de radio aan en begin luid mee te kelen met I don't want to be.
    God wat hou ik van dit nummer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Zal ik jou eens een fles van mijn shampoo geven om aan te snuiven als ik niet in de buurt ben?" lacht ze als ik nog een keer aan haar haar snuif.
    Ze haal een van mijn handen van haar rug en speelt met mijn vingenrs.
    "Voorzichtig," zegt ze zacht.
    Bezorgt kijk ik haar aan.
    "Doet het echt zo'n pijn?" vraag ik voorzichtig.
    Snel haal ik mijn andere hand ook van haar rug.
    Je bent ook echt een eikel hè, Brown!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik lach even om Irial die luid mee zingt met het lied.
    Zelf hou ik me iets stiller.
    Onbewust leg ik mijn hand op zijn been.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ommeg, nu uitval, en moet op school blijven omdat we straks 2 uur gaan lopen voor Engeland reis.
    -_-"]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 11:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Hij legt zijn hand over mijn mond en kijkt me boos aan.
    "Sssh, niet iedereen hoeft dat te weten," schreeuwt hij op fluistertoon.
    Hij laat me lachend los en kijkt me dan schouderophalend aan.
    "Ik wacht gewoon op de juiste persoon," zegt hij zacht.
    Ik knik en glimlach zachtjes.
    "My sentiments exactly," zeg ik even stil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Doet het echt zo'n pijn?" vraagt Michael met een bezorgde blik.
    Ik trek een beteuterd gezicht wanneer hij zijn hand van mijn rug afhaalt.
    "Alleen als je mijn onderrug aanraakt," geef ik zacht toe. "Maar daar kun jij niks aan doen."
    Ik druk een kusje op zijn wang om mijn woorden kracht bij te zetten.

    Irial

    Ik voel Kyle's hand op mijn been en hou meteen op met zingen. Ik slik even en doe moeite om mijn ogen op de weg te houden.
    "Kyle, ik rijd," zeg ik voorzichtig.
    Ik kan het me niet veroorloven om nu afgeleid te raken, zeker niet met Kyle in de auto. Ik zou het mezelf nooit vergeven mocht er iets gebeuren met hem.

    Arion

    "My sentiments exactly," zegt stil, met een glimlachje.
    Ik ga een gitaar halen en ga terug naast Mary zitten.
    "Ik doe maar wat," verontschuldig ik me alvast op voorhand.
    Ik kijk haar glimlachend aan en speel een beetje op het instrument terwijl ik op zoek ga naar woorden. Er verschijnt een brede lach op mijn lippen zodra ik ze gevonden heb. Zachtjes begin ik te zingen


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik volg hem met mijn ogen wanneer hij opstaat en terugkomt met een gitaar.
    "Ik doe maar wat," zegt hij verontschuldigend.
    Glimlachend kijk ik hem aan, wanneer hij begint te spelen en zingt. Zachtjes wieg ik mee en ik kijk hem de hele tijd aan.
    "Dat is echt zo lief," zeg ik zacht wanneer hij stopt met spelen.

    [I'll admit, ik heb het liedje niet kunnen luisteren, aangezien ik op school ben :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [De lyrics onder het filmpje gelezen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.