• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Zo bedoelde ik het ook niet, Als ze er niet meer is dan heeft ze er geen last meer van. Oké dat klinkt bot. Het geeft niets ik snap je" zeg ik en trek haar tegen me aan. Waarom vondt ik het zo fijn om haar tegen me aan te trekken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik knik even en kijk haar dan aan.
    "Z-zullen we anders maar naar de les gaan?" Vraag ik en kijk in de spiegel. Zo heel erg zie je niet dat ik gehuild heb, dus het komt wel goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik maar. Nee ik had er egen zin in. "Hoelaat is het eigenlijk" Ik stond op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Weet ik niet." Zeg ik en kijk naar Lilly die opstaat.
    "Ik heb mijn mobiel net uitgezet en dat is het enigste met een klok." Zeg ik zacht en kijk nog even in de spiegel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Oke kom je?" ik loop langzaam richting Biologie. Ik had er egen zin in. Ik zag een paar andere bekende. Ik ging zitten op mijn plekje.

    [miss. kan je de docent nuook mee laten doen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De docent is alleen Glee... xD En zit op me DS. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ah oké maar d ie docenten geven tog ook andere vakken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Oké, kom je?" Vraagt Lilly en loopt langzaam voor me uit.Ik werp nog een blik in de spiegel en loop dan achter haar aan, richting het Bio lokaal.
    Daar ga ik op een plekje bij het raam zitten en kijk naar buiten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Neen hij is speciaal alleen voor Glee aangenomen ofzo xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik dacht wat na. Isa was eigenlijk best knap, ze was lief en aardig.... Maar Heidi dan... Die zie je toch nooit meer"Jemig kap nou eens" riep ik boos tegen de 2 stemmetjes in mijn hoofd.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolz hij is te slecht om ook eens een vak les te geven. Ikhoor stemmen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik kijk naar Lilly die ineens uit het niet boos praat.
    "Ehm, Lil?" Ik kijk haar vragend aan.
    "Wat is er?" Ik blijf haar aankijken, en wacht op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk verbaasd naar Isa. "Wacht wat is er?... Ow heb ik hardopgepraat?" ik kijk beschamend naar de grond. Wat zouze wel niet denken. In tussentijd werd ik gek op de stemmen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik knik.
    "Ja je sprak luidop."
    Ik glimlach even naar haar.
    Ze moest eens weten wat ik allemaal heb...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ow echt nou dan zal dat wel zo zijn" zei ik verward. Stomme stemmetjes ook. Ik dacht eevn na. "Welk vak hebben we nou?" ik wist het niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan