• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Opeten? Waar haal je dat nu weer vandaan?"
    Ik zucht en kijk haar weer dramatisch aan.
    "Ik vreesde even voor mijn leven."
    Ik veeg een denkbeeldige druppel zweet van mijn voorhoofd en haal mijn schattigste lachje boven terwijl ik haar aankijk.

    Irial

    Ik voel mijn hart sneller slaan wanneer Kyle blozend wegkijkt. Daar is mijn jongen.
    "Ja, gun ik hem ook. Maar dan zitten jullie daar leuk naar zo een wedstrijd te kijken, en zit ik me te vervelen," zegt hij met een schuin lachje.
    Ik sta op en ga achter hem staan. Ik laat mijn armen rond zijn middel glijden en leg mijn kin op zijn schouder.
    "Bekijk het anders, liefje. Je mag de hele tijd naar gespierde mannen met strakke broekjes krijgen die zich uitsloven voor jouw plezier," fluister ik grijnzend.

    Charlotte

    Ik lach me rot wanneer hij blaft en een kusje op mijn voorhoofd drukt. Als snel verdwijnt mijn lach als sneeuw voor de zon.
    "Maar, euh. Zal ik aan mijn moeder vragen of ze jou pleegmoeder wilt worden?"
    "Wat?" vraag ik verbaasd. Waar komt dat vandaan? Hoe komt hij erbij? Die vrouw heeft een hekel aan me. Ik wil mijn vriendje niet als pleegbroer. Wat?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:50 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik vreesde even voor mijn leven."
    Ik grinnik wanneer hij dramatisch een druppel zweet van zijn voorhoofd veegt en schattig lacht. Zachtjes giechel ik. Hij is echt zo lief als hij dat doet. Ik leg mijn hand in zijn hals en kijk hem hoofdschuddend aan.
    "Weet je hoe raar je soms bent?" vraag ik zacht.
    Ik tover een glimlach op mijn gezicht, en blijf hem aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Wat?" vraagt ze verbaasd.
    "Laat maar," zeg ik zachtjes en ik schud met mijn hoofd. "Ze zal het toch niet doen."
    Ik laat Charlotte los en leg mijn handen in mijn haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Gaat het?" Ik kijk naar haar handen die vol krassen zitten, en een beetje bloeden.
    "Kom, dat moet schoon." Zeg ik en trek haar mee naar binnen.

    Kyle

    Ik ril even als hij zijn armen rond mijn middel laat glijden en zijn kin op mijn schouder legt.
    "Bekijk het anders, liefje. Je mag de hele tijd naar gespierde mannen met strakke broekjes krijgen die zich uitsloven voor jouw plezier," Fluisterd hij in mijn oor.
    Ik lach even zachtjes.
    "Oké, ik ga mee. En nee niet voor die gespierde mannen in strakke broekjes." Grinnik ik en leg mijn handen op zin armen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach even naar Isa die me meetrok. "S-sorry van alles" stamel ik zacht terwijl ik op mijn lip bijt. Het brandde heel erg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Weet je hoe raar je soms bent?" vraagt ze met een glimlach.
    Ik knik enthousiast met een brede glimlach op mijn gezicht.
    "Ja, maar je vindt het leuk."
    Ik hou mijn vinger voor haar gezicht en beweeg hem van links naar rechts en weer terug, alsof ik haar aan het hypnotiseren ben.
    "Je vindt het leuk," herhaal ik op een mysterieuze toon.

    Charlotte

    "Laat maar. Ze zal het toch niet doen."
    Ik voel een enorme angst dat ik hem gekwetst heb wanneer hij me los laat en zijn handen in zijn haar legt.
    "Michael, liefje," zeg ik zacht terwijl ik over zijn arm wrijf. "Ik snap je denkwijze ergens wel, en ik vind het heel lief maar... ik zou het ook enorm raar vinden. Stel je voor dat ik je mijn broer moet noemen, ik noem je liever mijn vriendje. En ik vind heus wel een oplossing en zelfs al slaat het tegen, zolang ik jou heb kom ik er wel doorheen."
    Hoopvol kijk ik hem aan.

    Irial

    "Oké, ik ga mee. En nee niet voor die gespierde mannen in strakke broekjes," grinnikt hij terwijl hij zijn handen op mijn armen legt.
    "Kijken mag..." fluister ik opnieuw.
    Ik geef hem zacht een kusje op zijn wang en zet mijn lippen dan in zijn nek waar ik een verderlicht kusje plaats.
    "Ik ben zo blij met jou," fluister ik oprecht.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik wanneer hij enorm enthousiast knikt.
    "Ja, maar je vindt het leuk."
    "Zegt wie?" vraag ik lachend.
    Hij beweet zijn vinger heen en weer.
    "Je vindt het leuk," zegt hij mysterieus en hypnotiserend.
    Ik speel het spelletje even mee.
    "Ik. Vind. Het. Leuk," herhaal ik langzaam, zonder met mijn ogen te knipperen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Michael, liefje," zegt Charlotte zacht terwijl ze over mijn arm wrijft. "Ik snap je denkwijze ergens wel, en ik vind het heel lief maar... ik zou het ook enorm raar vinden. Stel je voor dat ik je mijn broer moet noemen, ik noem je liever mijn vriendje. En ik vind heus wel een oplossing en zelfs al slaat het tegen, zolang ik jou heb kom ik er wel doorheen."
    Er vormt zich een lach op mijn gezicht.
    "Aan één zus heb ik meer dan genoeg," zeg ik zachtjes en ik sla mijn armen weer om haar heupen. "Maar er komt een moment dat die man of de kinderbescherming je komt halen. Wat dan?"
    Ik kijk even het lokaal rond om te zien of er mensen mee luisteren. Dit hoeft namelijk niet iedereen te horen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    isabelle.

    Ik knik. "Eerst dit schoon maken." zeg ik en zet de kraan aan en doe voorzichtig haar handen eronder.

    Kyle.

    "Ik ben zo blij met jou." Fluisterd hij nadat hij een kusje op mijn wang en in mijn nek heeft geplaatst.
    "Ik ook met jou." fluister ik terug met een glimlach en voel dat ik rood ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Mijn handen worden voorzichtig onder de kraan gehouden. Ik zucht even als het vuil uit mijn handen spoelt. "Dankje" Ik kijk even naar haar en dan weer snel naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    isabelle.

    "Het is goed. I-ik moet jou ook iets vertellen. Mijn moeder..." ik voel tranen opkomen. "Ze... Ze.." ik sla mijn handen voor mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk om naar Isa. Met half natte handen sla ik een arm om haar heen. Zachtjes wieg ik ons heen en weer. Ik voelde bij mij ook tranen opkomen.

    [moet zo gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik. Vind. Het. Leuk," herhaalt ze langzaam, voor zich uit starend.
    Ik schud met mijn hand en tik een keer tegen mijn vinger.
    "Is dit ding kapot? Normaal doet hij het nooit."
    Ik kijk haar lachend in de ogen en zeg na enige stilte,
    "Heb jij even geluk dat ik geen misbruik van je wil maken."

    Charlotte

    "Aan één zus heb ik meer dan genoeg. Maar er komt een moment dat die man of de kinderbescherming je komt halen. Wat dan?"
    Ik zucht opgelucht wanneer hij zijn armen weer om me heen slaat. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem lachend aan.
    "Heb jij nog niet gezien hoe snel ik kan rennen?" lach ik.
    Ik heb geen zin om nu serieus te zijn. Dit zijn zorgen die me binnenkort genoeg hoofdpijn zullen bezorgen, nu wil ik genieten van het moment, van de muziek, van het samen zijn met Michael. Wacht, waar is de muziek?
    Ik leg mijn hand op Michael's wang en zing zachtjes met een glimlach.

    Irial

    "Ik ook met jou," antwoordt Kyle.
    Ik grinnik en wrijf even over zijn wang.
    "Je bent schattig als je bloost."
    Zachtjes duw ik zijn gezicht naar het mijne toe en geef hem een lief kusje op zijn lippen.
    "Wil je nog naar school vandaag?"

    [Voor de duidelijkheid, Charlotte gaat niet zo piepen als na het liedje :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Is dit ding kapot? Normaal doet hij het nooit."
    Hij kijkt me in de ogen en ik doe mijn best me rustig te houden.
    "Heb jij even geluk dat ik geen misbruik van je wil maken."
    "Je moest eens durven," zeg ik grinnikend en ik knipper snel met mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Heb jij nog niet gezien hoe snel ik kan rennen?" lacht ze.
    Ze legt haar hand op mijn wang en begint zachtjes te zing. In stilte geniet ik van haar stem. Het klinkt prachtig. Ik trek haar nog wat dichter tegen mij aan en geef haar weer een klein kusje op haar wang.
    "Je bent geweldig," fluister ik zachtjes als ze klaar is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."