• En dit keer geen sarcasme. (: Het eerste uur hoorde ik Duits te hebben maar de auto van mijn leraar was ontploft dus was hij alleen de laatste vijf minuten aanwezig, waardoor ik geen schrijftoets hoefde te maken. En dat is mooi, want ik faal in schrijven.
    Het tweede uur heb ik voor het eerst in mijn leven mijn wiskunde proefwerk niet verpest, ik was zo trots, hahah. Het waren 9 opdrachten en ik had er maar twee niet. Normaal gesproken heb ik er 2 niet als 't er maar zes zijn, lol. :3
    De rest van de dag ging ook goed, behalve dan bij maatschappijleer. Op onze school is zo'n actie met valentijn dat je rozen kunt versturen. Een paar vrienden hadden 7 rozen naar me gestuurd omdat ze dat grappig vonden en ze het sneu vonden dat mijn vriend niet bij ons op school zit. Dat was echt super awkward, maar voor de rest ging 't wel.
    En toen viel mijn laatste uur (Grieks) uit en mocht ik lekker snel naar huis. Heerlijke dag, alleen wel jammer dat ik nu echt nolife moet gaan leren voor morgen, want dat gaat echt niet goedkomen.

    Meer mensen een leuke dag? Of juist niet?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nice!
    Ik heb trap tien gehaald bij de piepjestest terwijl ik voor het laatst een jaar geleden echt gesport heb, daar was ik best wel blij mee. Verder een proefwerk levensbeschouwing, dat wel redelijk ging, en vanmiddag leren voor een proefvertaling Latijn...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Die piepjestesten zijn veel leuker dan de coopertest. (:
    Levensbeschouwing heb ik morgen en vrijdag ook een vertaling van Latijn. :3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 14:46 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ah leuk!
    Ja, ik heb ook wel een leuke dag hihi ^^
    Ik heb net een roos van mijn beste vriendin gekregen en ik ga binnenkort op date met mijn boyfriend-to-be ghehe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naaawh, da's lief. :3 Don't let him get away.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn dag was ook best chill. Eerste twee uur Science, wat echt een heel relaxt uur is. Daarna twee uur muziek voor het eerst dit jaar. Echt vet gaaf. De helft van de klas is in tweeën gedeeld en we moeten een muziekstuk maken zonder instrumenten. Nu al zin in volgende week.

    @Defensive dat had ik ook c:
    Toen ik die piepjestest had ging ik net 2 weken met de bus, en de week daarvoor hadden we vakantie. Bij jou was het iets erger maar toch. Toen ging ik hem rennen en had ik ook een 10 ^.^

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 14:54 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lol leuke dag^^
    Mijne was nogal boring


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mwhhihihihihi omg ik ga zaterdag met hem naar de bioscoop.
    Mijn eerste date ooit. Wauw, ik ben nu al zenuwachtig.
    Haha, sorry ik móest het ergens even plaatsen (bloos)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tot nu toe nog geen chagrijnige mensen, dat is best wel vreemd. Maar die komen waarschijnlijk allemaal laat thuis. Dan ben ik namelijk ook altijd chagrijnig.:W

    @Woodcroft, hahah, maakt niet uit. Je mag je vreugde bij mij delen, zijn we samen vrolijk. Ik snap dat je zenuwachtig bent, dat zou ik ook zijn. Niet dat ik ooit een date heb gehad met iemand behalve mijn vriend. :3 Maar toen hadden we al iets, dus daar horen geen zenuwen meer bij..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben ziek D:


    SLOAN.

    dance4ever schreef:
    Lol leuke dag^^
    Mijne was nogal boring


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmm, ging wel. Ik had natuurkunde toets en ik wel redelijk geleerd, maar ik ben gewoon superslecht in natuurkunde. Ik hoop dat ik een voldoende haal. En nu moet ik wiskunde leren :S


    Deep inside, I've never felt alive

    See, ik wist wel dat de minder vrolijke mensen rond deze tijd zouden komen. :3
    @Peeta, ah, dat suckt. Veel beterschap.
    @Vivace, natuurkunde is ook gewoon stom. Ik hoop het ook voor je, en succes! (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 15:44 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nice (: Mijn dag was magisch, jeej.


    To love is to destroy.

    Wij hebben ook zo'n rozen-stuur-actie op school. Ik had (gewoon voor de lol) een roos gestuurd naar een leuke jongen, die ik persoonlijk niet ken. Anoniem natuurlijk! Maar toen mijn vriendinnen erachter kwamen dat het anoniem was, schreven ze een briefje waarop staat dat ik degene ben die de roos gestuurd heeft en deden ze dat in zijn kluis ._____. I'm screwed.
    Maar voor de rest was mijn dag wel okee :'D.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:04 ]


    i put the fun in funeral

    Gaat wel, normaal dagje eigenlijk behalve dat ik verkouden ben D:


    Life is hard and then we die