• The Tower

    STORY
    2118. Midden in Manhattan staat The Tower. Een kolossaal gebouw met maar liefst 1000 verdiepingen. Al jaren wonen honderdduizenden mensen in alle rust en vrede in het gebouw. Maar zoals iedere gemeenschap, kent ook the Tower haar pieken en dalen. Op de lagere verdiepingen is drugsgebruik, alcoholisme en armoede aan de orde van de dag. De mensen werken hard om rond te komen, en bendes en criminaliteit ontstaan. Op de hoogste verdiepingen leiden de rijken een luxe leven, maar schijn bedriegt. Wat gebeurd er daadwerkelijk achter de gesloten deuren van de luxe appartementen? Is het leven in the Tower wel zo fantastisch als het op het eerste gezicht lijkt?

    THE TOWER
    The Tower is een enorm gebouw, met duizend verdiepingen en maar liefst 500.000 inwoners, is het eigenlijk een gemeenschap op zich. Alles is in the Tower zelf aanwezig, en als ze zouden willen, zouden de inwoners nooit ook maar een voet buiten hoeven zetten. De mensen van de onderste verdiepingen zetten eigenlijk nooit voet op de hogere verdiepingen, tenzij ze hier een baan hebben. Voor de rijken zijn de lagere verdiepingen eigenlijk geen plek om te komen, dit vinden ze vaak te riskant. De onderste 500 verdiepingen gaan samen naar school, en de bovenste 500 verdiepingen gaan naar een aparte school op de 809de verdieping. Veel mensen op de onderste verdieping zetten zich in om de verdeling tussen arm en rijk in The Tower tegen te gaan.

    ||The rich have the money
    The poor have the faith||


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Hiya!

    Iemand interesse in een relatie met Kristof


    Bowties were never Cooler

    Mine.

    Ik hoop mijn rol straks te plaatsen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT. Iemand geïnteresseerd in een relatie met Jules?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb Kristoff, maar hij woont wel meer dan 600 verdiepingen hoger. Ik weet niet of het de bedoeling is dat we dan iets afspreken of niet


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Noi eventueel ook al, voor wie wil?
    Ik weet ook niet hoe het eventueel werkt met de verdiepingen die veel hoger liggen..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt.

    Iemand interesse voor relatie met Noah?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MT

    Ik heb Roxie ook voor wie wilt

    MT.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ook voor Noi en Noah: ik heb Kristoff, maar ik weet niet of het de bedoeling is om relaties af te spreken tussen upper en lower class


    Bowties were never Cooler

    Zover als ik eruit kom gaan alleen de eerste 500 verdiepingen samen naar school, dus daarnaast lijkt het me dan eventueel gewoon mogelijk dat ze contact kunnen hebben met degene vanaf de 500ste verdieping -- al dan in werk misschien, of ook vrije tijd?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kristoff is alleen niet naar de school in de toren geweest... Maar hij kan misschien wel vrijwilligerswerk hebben gedaan in de voedselbank oid voor de laagste verdiepingen?


    Bowties were never Cooler

    Lijkt me wel?
    Ik dacht er zelf aan Noi op een van de hogere verdiepingen te laten werken (in een bar/restaurant, oid), als dat ook kan..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Noh werkt sowieso op de hogere verdiepingen in een Bar, dus zo kan hij wel in contact komen met hogere klassen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dan kan het wel idd, maar dan zijn er wel veel barren in de toren (,;


    Bowties were never Cooler

    Ja en er is nog iemand die in een bar werkt, maar die werkt wel samen met Noah ook al.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''