• Hallooo,
    Ik ga het dadelijk uitmaken met mn vriendje en ik voel me heel erg rot nu. Ik tril helemaal en ik heb een knoop in mn maag. Ik hoop dat ie nog vrienden wilt blijven ..
    ):
    Wish me luckk


    Me so good.

    aww ;( veel succes! ik hoop dat alles goedkomt!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:46 ]


    effort never betrays you

    Arielle schreef:
    aww ;( veel succes! ik hoop dat alles goedkomt!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Sterkte! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja ik ken het gevoel.. Veel succes!


    -

    Oh, ik ken het gevoel. Ik heb het vrijdag uitgemaakt en ik was ook zo zenuwachtig. Het komt vast wel goed! Succes! ;o

    Ik ken dat. De eerste keer dat ik het probeerde kon ik het ook niet opbrengen, omdat ik het zó oneerlijk voor hem vond. Maar het is het beste om het wel te doen, en hem niet aan het lijntje te houden.

    Vrienden blijven is een optie, maar het is dan het beste om elkaar een tijdje niet te zien.

    Succes (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Pollux schreef:
    Sterkte! <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Arielle schreef:
    aww ;( veel succes! ik hoop dat alles goedkomt!


    comfort in c h a o s

    Arielle schreef:
    aww ;( veel succes! ik hoop dat alles goedkomt!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sangarios schreef:
    Ik ken dat. De eerste keer dat ik het probeerde kon ik het ook niet opbrengen, omdat ik het zó oneerlijk voor hem vond. Maar het is het beste om het wel te doen, en hem niet aan het lijntje te houden.

    Vrienden blijven is een optie, maar het is dan het beste om elkaar een tijdje niet te zien.

    Succes (:

    Inderdaad. Eerst wil hij misschien voorlopig geen contact om het te verwerken. Het is moeilijk om met iemand om te gaan, doen alsof er niets is gebeurd wanneer je net bent gedumpt.
    Veel succes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hij nam het best goed op. Hij zei ook zelf dat hij graag vrienden wilde blijven. (:


    Me so good.

    Gnome schreef:
    Hij nam het best goed op. Hij zei ook zelf dat hij graag vrienden wilde blijven. (:

    Dat is echt een meevaller! Ik ben blij voor je ;3


    effort never betrays you