• Pffff,
    morgen moeten we in het school tijdens de les technische opvoeding een brug van papier maken!
    Hoe moet ik daar nu aan beginnen?
    Ik heb echt geen idee!

    (normaal doe ik het met nog een meisje maar die is nu net ziek en morgen komt ze ook niet.
    En zij had al een goed idee maar nu ze er niet gaat zijn moet ik maar iets proberen.)

    ik heb morgen sport :(

    én 2 uur nederlands...

    én ik mag 4 uur in de stad zitten niksen omdat ik om half 9 naar een toneelstuk MOET. En ik ben dus echt niet voor danstheater --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik moet morgen een presentatie voor de klas houden, terwijl ik erg verlegen ben en ik een pesthekel aan de meeste kinderen van mijn klas heb(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Morgen heb ik school tot 12 uur en dat is alleen maar keuzewerktijd (precies wat ik nodig had, want ik loop nogal achter met sommige dingen), en dan 's avonds een feest. Can't wait :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb geen idee, ik had er ook altijd een hekel aan :(

    Ik heb morgen geschiedenis repetitie. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ging normaal gezien morgen mijn crush zien, de laatste dag voor de vakantie.. gaat 'ie nu naar Brussel met zijn klas ;(


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ook geen zin in morgen, tot half 5 naar school, :c


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb best wel zin in morgen, wij hebben een carnaval viering, en ik moet heks spelen. =]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik morgen een muziek SO, ik heb er ook geen zin in.. En al helemaal niet dat morgen weekend begint en ik voor ik weet niet hoeveel toetsen moet gaan leren!! );

    Ik had dat in groep 8 eens moeten doen! Het zag er echt verneukt uit.... sorry. Maar je moet gewoon heel veel vellen krant ofzo hebben, die oprollen en vastplakken. Als je er dan veel verzamelt kan je een brug maken! Moet hij trouwens ook een volle glazen fles kunnen houden??? ik wel -_-


    ~Live your life!~