• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    IHeartMusicc schreef:
    May Lee

    Ik grinnikite, 'Nee joh, een koe is niet zwaar,' zei ik toen lachend. We waren al bijna bij het restaurant en ik gaf hem een kusje op zijn slaap. 'Dankjewel paardje,' grinnikte ik erna. Ik sprong van hem af en ging toen naast hem lopen.

    Dustin

    Ik lachte, 'Dan werd het eens tijd,' Ik zwom naar de kant, 'Zullen we er eens uit gaan en wat gaan doen?' vroeg ik toen ik mijn hand uitstak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex
    Ik kijk haar zogenaamd beledigd aan, 'dus ik ben een paard én een koe?'

    Felicity
    Ik neem Dustin's hand aan en knik, 'is goed, maar kunnen we beter eerst niet even wat opdrogen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    'Je bent een paard met het gewicht van een koe.' zei ik toen met een zo serieus mogelijk gezicht. 'Maar wel een lief paard met 't gewicht van een koe.' grinnikte ik toen.

    Dustin

    'Nou, dan gaan we naar het strand, drogen daar op en gaan dan wat doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dean.
    Ze laat het katje zien, ik grinnik even en moet toegeven dat Chila schattig is. "Ik wil wel terug. Ik begin honger te krijgen!" Roep ik uit en loop naar mijn schoenen, shirt en broek die op het zand liggen.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean grinnikt zachtjes als hij Chila ziet.
    "Ik wil wel terug. Ik begin honger te krijgen!" Roept hij terwijl hij zijn kleding verzameld.
    "Hoor je dat, jongen," vraag ik aan mijn katje. "We gaan lekker eten."
    Chila weet precies van het woord 'eten' betekent want hij begint meteen te mauwen. Lachend houd ik hem in mijn handen terwijl ik op Dean wacht om naar de Villa te gaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean.
    Wanneer ik opkijk zie haar lippen bewegen, maar hoor niks. Ik loop terug en trek mijn shirt aan, maar doordat ik nog nat ben kun je mijn 6-pack door mijn witte shirt heen zien. "We kunnen gaan," Samen met Maria loop ik over het strand terug naar de villa.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Samen lopen we terug naar de villa. Mijn All Stars hangen over mijn rug en in mijn vrije hand houd ik Chila vast. Het katje kraait als een baby. Lachend kijk ik naar hem en mompel ik soms wat Catalaanse woordjes. Tussen mijn tenen voel ik het warme zand. Het voelt heerlijk. Het is dat ik geen hand vrij heb anders had ik die van Dean gepakt. Soms richt ik mijn blik even naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean.
    Af en toe werpt Maria een lieve blik op me, ik lach terug en voel de warme zon op mijn huid branden. Een heerlijke zon die ik in tijden nog niet zo lekker heb gevoeld. Vroeger toen ik klein was ben ik wel met mijn ouders naar verre landen gereisd, maar nadat mijn ouders gescheiden zijn ben ik alleen naar campings geweest. Het enige leuke daar waren de jongens waarmee ik kon sporten en de gezellige meisjes, die er altijd op feesten waren. Ik kijk op en zie in de verte de villa.

    Maria Carmen Domínigues Chaves
    In de verte zie ik de villa al liggen. Chila begint steeds harder te miauwen. Lachend ze ik haar op de grond. Door het warme zand springt ze van schik even om hoog.
    "Come on Chilly," lach ik.
    Het katje kijkt me met een scheef hoofdje aan. Het duurt even maar dan dribbelt ze achter Dean en mij aan. Met mijn vrije hand pak ik één van Deans handen. Mijn duim wrijft over de rug van zijn hand. Even druk ik een klein kusje op zijn wang. Wat is het toch heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet gaan, huiswerk. Sorry!]

    [Boem. Hoe kan ik me erin gaan moeien? (A)]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet nu weer verder met school!]

    [Awh. Dan wacht ik wel ;D Ik moet ook eigenlijk huiswerk maken :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Je hebt een meisje toch?]

    Courtney Ray Williams.
    Verveeld hang ik wat op de bank en besluit mijn koffer naar boven te gaan brengen. Ik sta op en zie dat er iemand binnen komt lopen.