• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Speels knijpt Dean in mijn kont. Hij wordt een stuk ruwer.
    "Rustig aan tijger," lach ik zachtjes. Ik leg mijn armen om zijn heupen en kijk hem diep in zijn ogen aan.
    "Je bent lief," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Rustig aan tijger," Lacht ze zachtjes en kijkt me in mijn ogen aan. Ik grinnik zachtjes en denk terug aan wat ze vertelt heeft. Ik moet echt voorzichtiger worden. "Je bent lief," Zegt ze zachtjes. "Jij bent liever," Fluister ik in haar oor.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    "Jij bent liever," fluistert hij in mijn oor. Ik giechel zachtjes.
    "Daar dacht je daarnet nog anders over," zeg ik. Ik verplaats mijn lippen naar zijn nek. Zachtjes druk ik er kusjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Daar dacht je daarnet nog anders over," Zegt ze. Ik zucht even. Waarom moet ze daar nou weer over beginnen? "Ja.. dus?" Fluister ik en voel dat ze kusjes in mijn nek drukt.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    "Ja.. dus?" fluister hij.
    Ik negeer zijn opmerking en zet mijn lippen op zijn schouder. Mijn handen sla ik om zijn middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Blijkbaar wordt mijn opmerking genegeerd, want ze zegt niks en zet haar lippen op mijn schouder. Ik verplaats mijn handen naar haar rug en streel haar rug.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Hij verplaatst zijn handen naar mijn rug en streel mijn rug. Zachtjes laat ik hem los.
    Dit gaat te snel.
    Ik druk liefjes een kusje op zijn mond.
    "Te snel," fluister ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze drukt kusjes op mijn mond. "Te snel, Fluistert ze. Ik trek mijn handen terug en knik. "Ik begrijp je."

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    "Ik begrijp je," zegt hij terwijl hij zijn handen terug trekt. IK ga aan het begin van de zee op de bodem zitten. Zo komt het water niet hoger dat mijn schouders. Ik bekijk Dean goed. Hij is knap, sexy, schattig en enorm lief! Perfect dus maar ergens moet toch een addertje zitten?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Maria gaat in het water zitten, zodat alleen haar hoofd nog boven het water uitkomt, het ziet er grappig uit. Ik spring en duik door de golven heen. Ik voel me energiek en actief, heerlijk hier in Spanje.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean springt en duikt door het water als een jonge pup. Dat is precies wat ik nodig heb, een jonge pup. Zo eentje die nog geen last heeft van de grote mensen wereld. Die mij daar niet ik kan trekken en verder weg kan duwen. Één die nog niet zo serieus is en midden in zijn kansen is. Even lach ik als hij weer door een golf springt. Ja, zo een als Dean heb ik nodig, op dit moment.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik laat me in het water vallen en blijf op mijn rug drijven. Maria is knap en lief, maar ik geloof haar leeftijd niet. Op de een of andere manier lijkt ze veel ouder, in alles wat ze doet. En zo voelt ze ook aan. Ik twijfel, omdat ik gevoelens voor haar heb, maar ze nog niet totaal kan bevestigen.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Ik kijkt hoor de jonge pup door het water springt en blijft drijven. Achter me hoor ik zacht genauw. Ik draai me om en kijk recht in twee helderblauwe oogjes.
    "Chila," roep ik blij. Ik sta op en loop het water uit richting het droge land waar Chila staat te wachten. Handig til ik mijn kleine katje op en aai haar zachtjes. Chila is mijn katje. Waar ik ben is Chila, meestal dan. Door het aaien valt me mijn tattoo op. Love. Ik kijk ernaar.
    Carmen, dat moet je doen, Love.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik ga rechtop staan en zie dat Maria iets in haar handen heeft. Langzaam loop ik uit het water, op het strand. En kijk beter en zie dat het een katje is. Meiden en katjes, altijd hetzelfde.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean komt het strand opgelopen en kijkt naar Chila. Lachend laat ik haar zien.
    "Dean," begin ik plechtig. "Mag ik je voorstellen aan mijn wederhelft, mijn soulmate, Chila."
    Het zwarte katje mauwt eventjes als ik haar naar zeg. Lachend zet ik haar op mijn schouder en draai ik me om. Door het zonlicht wordt mijn tattoo op mijn rug echte verlicht. Voor dit soort dagen heb ik hem laten zetten. Viva la Vida. Het is niet zomaar iets. Het is mijn zin. Ik pak mijn jurkje en bind deze handig om Chila zodat ik haar makkelijk kan dragen.
    "Gaan we terug of wil je nog hier blijven?" vraag ik aan Dean.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."