• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Fredje kan je je even laten vinden? Anders wordt ik vermoord door onze mentor.]


    Remember to be ridiculous.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Jammer dat ik dan nét nu ga slapen.' giechelde ik zachtjes en ging tegen haar aan liggen.
    'Ik beloof je, er zullen nog veel beste nachten volgen.' zei ik terwijl ik met haar blonde lokken speelde. Ik beet op mijn lip en sloot weer eens mijn ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Kom je mentor niet onder ogen tot morgen, dan ben ik terug in mijn kamer](A)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [goed, ik zal haar ontlopen. ze heet trouwens Roxy en wordt gespeelt door Duppydub die een heel goede vriendin van me is.]


    Remember to be ridiculous.

    [waarom heb ik opeens het idee dat jullie bang voor me zijn? :P]

    Topic 004.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Oké
    Gaat iemand trouwens bijna een nieuw topic aanmaken? Zodat de link hier nog in past?]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:06 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Doylee Benratt || District 4
    Ik schud mijn hoofd langzaam. "Maar wat als dat niet zo is? Of wat.. Wat als ik jou dan niet heb? Valor.. Ik ben bang." Murmel ik zachtjes, ergens wat kwetsbaar, waarna ik een zucht slaak, en kort naar mijn lokken kijk.
    Het voelde verkeerd dat we morgen de arena in moesten om te vechten voor onze levens.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Maar wat als dat niet zo is? Of wat.. Wat als ik jou dan niet heb? Valor.. Ik ben bang.' Murmelde ze.
    'Ssssshhht,' sus ik haar. 'Het komt goed, echt waar.' Ik glimlachte en had er op dát moment echt vertrouwen in. Ik masseerde voorzichtig haar schouders.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik giechel ongemakkelijk, maar schud daarna heftig mijn hoofd.
    "Die komt er niet. Ik ga als eerste dood daar, dat weten wij beiden." Mompel ik met een zucht, waarna ik mijn armen over elkaar sla en naar mijn schoot staar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Slaapwel!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Jij bent ook een afwisselend typetje. Eerst ben je vastberaden mij te beschermen en nu zal jíj als eerste sterven? Wat is het nou?' zei ik met een brok in mijn keel. Toch glimlachte ik, weliswaar niet een grote, maar eentje die haar moed moest geven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik steek mijn tong uit, en zucht. "Zonder een drietand ben ik niemand.
    Ik ben dan gewoon één van de gezichten die 's avonds aan de hemel zal verschijnen. Ik kan niet meer slapen." Ik sta langzaam op, en loop naar de balustrade. Besluiteloos.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Dan zorgen we toch voor een drietand?' zei ik vastberaden alsof we samen in een pact zaten. Ik zuchtte en stond ook op.
    'Zó kan ik nooit slapen!' zei ik giechelend. Ik ging naast haar staan en keek weer rond over het Capitool.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik draai mezelf half zodat ik tegenover Valor kom te slaan, waarna ik zijn kin vastpak. Mijn ogen boren zich in de zijne, waarop ik lichtelijk glimlach.
    "You can run, but you can't hide." Prevel ik met een onschuldige glimlach, waarna ik hem loslaat, en mijn vingers opnieuw met elkaar verstrengel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.