• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Ik doe ook niet aan verstoppertje. Ik doe mee aan de Wraakspelen.' zei ik terwijl ik haar aankijk.
    'En als ik een drietand wil, krijg ik die.' zei ik vastberaden, eigenlijk iets té vastberaden. Maar er was een klein sprankje hoop. Ik kijk naar haar verstrengelde handen en glimlach.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik ga op mijn tenen staan, en druk zachtjes mijn lippen tegen de zijne, om hem vervolgens met een oprechte glimlach aan te kijken.
    "Because i love you." Leg ik onschuldig uit, waarna ik mijn gezicht verlegen afwend naar de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik schudde mijn hoofd langzaam.
    'Nee, Doylee. Niet doen.' zei ik nu weer serieus. Ik deed een stap naar achteren en prutste aan mijn armband.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Heb ik nog iets te verliezen dan?" Prevel ik met een zwakke glimlach naar de grond. "Je moet stoppen met de redenen 'hoe zou mijn leven zijn in de arena' maar beginnen met 'hoe zou mijn leven worden als ik hier en nu zou leven'." Murmel ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Mijn hersenen probeerde te begrijpen maar alle woorden werden vermengd tot één grote brei.
    'Ik, Doylee. Gewoon niet doen, oké?' zei ik meer bevelend dat vragend. Ik beet op mijn duimnagel en staarde weer naar de hemel die al langzaam begon op te lichten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Ik snap het." Ik glimlach broos, waarna ik mezelf omdraai, en kort naar de grassige grond kijk, voor ik mijn blik naar de oplichtende klok die tegen het gebouw is geplakt, laat glijden. Het is laat, en het heeft geen zin om nu nog een oog dicht te doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry dat ik er gister niet was, ik was bij een vriendin.]
    Nolan Xenne Griffits ~ Mentor district 11

    Ik zucht, dit gaat niet goed.
    'Jonah, Lisa. Kom erbij zitten, en praat mee. Kunnen jullie een beetje goed liegen?' vraag ik, alsof er niets is gebeurd.
    Ze gaan zitten, en op dat moment gaat de deur open. Een Avox brengt het middeltje waar ik om gevraagd had, en zwijgend gaat ze weer weg. Ik pak de vloeistof, en smeer het op Freya's lip.
    'Zo beter?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 10:01 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'Jonah, Lisa. Kom erbij zitten, en praat mee. Kunnen jullie een beetje goed liegen?' vraagt Nolan.'redelijk' zeg ik. het is niet zo dat ik het wil, maar thuis heb ik vaak genoeg gelogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nolan Xenne Griffits ~ Mentor district 11

    'Goed,' knik ik. 'En jij, Jonah?'
    Volgens mij kan Freya hun bloed wel drinken, maar het is even niet anders. Ook zij zal er aan moeten geloven dat ze pacten moet sluiten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Dromerig leunde ik over het hekwerk en keek naar beneden. Er flitste auto's langs en er liepen een paar mensen over straat. Hun felgekleurde haren werden verlicht door de straatlantaarns. Er liep een mollige vrouw met een gele pruik langs het gebouw, ik grinnikte in mezelf. Mijn haar was misschien apart, maar dat kanariegele haar van die vrouw was echt afgrijselijk.
    'Mooi geel is niet lelijk.' probeerde ik de ongemakkelijke stilte te verbreken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik schud mijn hoofd langzaam, en ga in kleermakerszit in het gras zitten, waarna ik met mijn vingertoppen door mijn lokken kam.
    "Geen enkele kleur is lelijk." Werp ik zachtjes tegen, waarna ik mijn ellebogen ieder op één van mijn benen laat rusten, om vervolgens met mijn hoofd op mijn handen te steunen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Het was maar een grapje.' zei ik zuchtend terwijl ik mijn handen de lucht in wierp.
    'Ik probeer er nog wat van te maken, nu het nog kan.' zuchtte ik luid. Ik probeerde haar aan te kijken. Ik zakte naast haar neer en hield mijn hoofd schuin. Nadat ik even naar Doylees lokken te hebben gestaard wierp ik weer een blik op de hemel.
    'Het wordt al weer bijna licht.' zei ik zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik werp een blik op de hemel. De lichtjes lijken één voor één uit te gaan.
    Een waterige glimlach dwingt mijn mondhoeken omhoog, waarna ik langzaam knik.
    "Dag word nacht, nacht word dag." Prevel ik zachtjes.
    "Het leven gaat gewoon door voor iedereen, zelfs voor ons. Spelen of niet, de wereld is hetzelfde alleen een beetje minder mooi." Zeg ik zachtjes, waarna ik mijn vingers kort met elkaar verstrengel en een zachte zucht slaak.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 10:56 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [=S Kan iemand ff samenvatting geven? Hoe laat is het nu en waar is iedereen? Dankje ;D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik haalde mijn schouders op en liet me languit achterover vallen.
    'Het is maar wat je mooi noemt.' mompelde ik en sloeg mijn armen over mijn buik, het koelde af. Ik sloot mijn ogen en probeerde een plaatje van Momo voor te halen, wat tot mijn schrik niet lukte. Snel deed ik ze weer open en slikte een paar keer.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."