• Halloo

    Ik weet dat dit forum hiermee doodgegooid word, maar ik verveel me momenteel en ik heb wel zin om een paar covers te maken.

    Voorbeeld:


    &



    Ik wil ook best banners maken, of .gifs, als daar behoefte voor is :)

    Sooo, anybody interested? (A)

    Crane
    Sluipvoet
    Philyra 2 3
    Anhysbys
    CHINOS
    xAnkje

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:11 ]


    If you're going to hell, keep going

    xAnkje schreef:
    heey, ik wil wel, maar ik moet dan ff plaatjes zoeken. Is het goed als ik ze morgen PB?
    x


    Ja hoor prima :)


    If you're going to hell, keep going

    Philyra schreef:
    (...)

    Ze zijn echt mooi ;o ik weet niet of je de titel nu nog kan aanpassen, want ik wil liefst de eerste foto gebruiken maar daar zie je de titel niet zo goed op.. dus als je die nog eventjes kan aanpassen: zou geweldig zijn ^^




    Zo goed? :)


    If you're going to hell, keep going

    Zo is 'ie perfect ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ga je ooit mijn cover nog maken? Of niet? (vind ik ook prima, ik vroeg het me alleen af :])


    I can't even think straight.

    Titel; (heb ik nog niet)
    Afbeeldingen; (ik heb geen afbeeldingen, gewoon zielige afbeelding van een meisje dat vastzit )
    eventuele sfeer; Verdrietig (ontvoering) treurig
    eventuele beschrijving van je story; Op een dag is Alice McLardy (een rijk meisje), haar leventje helemaal zat, haar vader is overleden en haar zus krijgt alle aandacht van d'r moeder. Ze besluit weg te lopen. Ze steelt de creditcard van haar moeder en neemt de eerste beste vlucht naar Engeland, daar komt ze een oude vriend van vroeger tegen. Hij wilt dat Alice weer terug gaat naar huis maar Alice luistert niet naar hem. Op een dag had Alice vurig gehoopt dat ze wel naar hem geluisterd had...
    eventuele voorkeur voor lettertype; Treurig
    iets anders? /



    xxx


    Het orakel van Delphi.

    Ik zou graag een gif willen hebben: Dit filmpje. Seconde 0.32 tm 0.34.
    En als het kan linksonder ook nog de naam: Cassie, eronder.
    Zou dat kunnen?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.