• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Aangepast.]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:45 ]


    Ex astris, sciencia

    Amber Lynn

    Ik gooide mijn benen over de rand en ging naast Adam zitten. 'Gaat het?' vroeg ik terwijl ik voor me uit keek. De wind waaide door mijn haren en ik haalde even diep in. Dit was zo fijn. Ik begon zachtjes Adam te helpen het bloed om zijn wond weg te vegen. Ik scheurde een stuk van mijn blouse eraf en knoopte nadat het bloeden was gestopt om de wond heen. 'Misschien is dit beter?' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Ace Smith
    "Ja, hoor," antwoordde ik. Amber hielp me even met het opgedroogde bloed om de wond weg te vegen. Ik glimlachte naar haar. Ze scheurde een stuk van haar blouse af om rond mijn ben te binden.
    "Ja, bedankt." zei ik. "maar dat had je niet moeten doen hoor. Nu is je blouse stuk."


    Ex astris, sciencia

    Zendé

    'Wie weet sterf ik in deze reis,' zeg ik. 'En zoniet, ik wil altijd op een schip blijven. Dat is mijn levenswens.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amber Lynn

    Ik glimlachte, 'Dat maakt me niks uit, was toch al te lang,' Ik keek naar mijn blouse en ik vond het wel leuk zo.
    Ik keek weer even voor uit, het was een prachtige dag. Zonnig, niet veel maar ook niet weinig wind en we konden gewoon goed doorvaren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Ace Smith
    "Je bent zeker, hé?" vroeg ik. Ik moest toegeven, de blouse zag er niet verkeerd uit zonder dat stuk. Afwezig staarde ik naar de blauwe hemel en de golven onder de boot. Zonder er bij na te denken wrong ik de nu schone repen uit.


    Ex astris, sciencia

    [Even voor de duidelijkheid, het schip is nog steeds aan het rusten aan het eiland]

    Roxi

    Ik had best zin om even te relaxen. Voorzichtig zette ik mijn voeten in het hete zand en trok mijn jurkje uit, die ik ergens neer gooide. Eigenlijk was het niet zo gepast om dit als vrouw in deze tijd te doen, maar mijn vader keek niet, dus... Ik lachte toen ik voelde hoe het warme water mijn voeten kietelde terwijl ik langs het strand schelpen verzamelde.

    James
    'SCHRIK!' Lachend liet ik Faye van mijn rug zakken en gaf haar een kus. 'Als je dat nog een keer doet, gooi ik je met kleren en al van de boot!' Dreigde ik grijnzend. 'Nee geintje.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 15:26 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [@sweetest Faye is op James zijn rug gesprongen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, dat betekend niet dat er geen golven zijn aan de kant die nog op water ligt?]


    Ex astris, sciencia

    [Weet ik Bronte, ik wilde het gewoon duidelijk maken voor mensen die er in wilden springen. LovingStyles, ik heb het aangepast.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    'SCHRIK!' zegt James waarna hij me lachend van zijn rug laat zakken en me een kus geeft. 'Als je dat nog een keer doet, gooi ik je met kleren en al van de boot!' Dreigt hij grijnzend. 'Nee geintje'. Ik grinnik eventjes, 'daarvoor zal je me eerst te pakken zien te krijgen,' zeg ik uitdagend terwijl ik langzaam achteruit loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James
    'Dus je wil een spelletje spelen? Ok dan...' Uitdagend liep ik steeds sneller achter haar aan, in de hoop dat ze weg zou gaan rennen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    'Dus je wil een spelletje spelen? Ok dan...' zegt James terwijl hij sneller begint te lopen. Ik lach eventjes om me vervolgens om te draaien en weg te rennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James
    Faye begon te rennen dus ik ook, maar ze maakte een enorme slidestop bij de reling. Dus knalde ik met een enorme vaart tegen de reling, maakte een prachtige -kuch, kuch- salto en viel in het water. Hoestend kwam ik weer boven. 'Getver, zout!' En natuurlijk stond zusjelief me keihard uit te lachen. Erg grappig.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    James knalt met enorme vaart tegen de reling, maakt een mislukte salto en valt dan weer in het water. 'Getver, zout!' Ik schiet net als Roxi in de lach. Dan laat ik me voorzichtig bij de reling voorover zakken en steek mijn hand uit naar James.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered