• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    James
    'Heel leuk Faye!' Ik pakte haar hand en deed net alsof ik overeind wilde komen, maar in plaats daarvan trok ik haar onderuit het water in. 'Mwoehahaha!' Lachte ik. Au. Waarom werd ik op mijn hoofd geslagen? Verbaasd keek ik om en zag Roxi staan met een oester in haar hand. 'Serieus Rox?' 'Ik niet! De oester.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    James trekt me ineens het water in en lacht kwaadaardig. Dan krijgt hij ineens een oester tegen zijn hoofd. Ik grinnik zachtjes waarna ik hem een kusje op zijn wang geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amber Lynn

    'Zeker,' glimlachte ik toen. Ik zuchtte, 'Ik ben zo blij dat ik hier ben,' Ik keek hem even aan maar keek toen weer terug vooruit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia
    Ik glimlach. Zijn standpunt klonk bekend. Het was precies hetgeen dat mijn broer Elias me zei.
    Gefascineerd staarde ik naar zijn ruwe handen die de wapens zo verfijnd leken te maken.
    Toch gleden mijn ogen opnieuw door de hut, langs de wapens.
    "Kan ik niet iets doen?" Prevelde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ik ben ondertussen bezig met een geweer. Als ik even naar Mia kijk, zie ik dat ze naar mijn - met eelt bedekte - handen kijkt.
    'Kan ik niet iets doen?' mompelt ze.
    'Oh, ja, tuurlijk,' zeg ik en ik leg het geweer neer. Dan pak ik een zwaard en een slijper van de grond. 'Kan je zwaarden slijpen? Anders help ik je wel even.' Ik overhandig haar de spullen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik glimlach, kijk een tijdje bedachtzaam naar het zwaard. Thuis hadden wij onze eigen smid. Een erg nobele man die behoorlijke zwaarden leverde.
    Toch voegde Zendé iets extra's toe aan zijn wapens. Iets fascinerends.
    "Met een beetje hulp lukt alles." Ze wierp hem een glimlach toe, en streek vervolgens met haar zachte vingertoppen langs het lemmet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ehm... eerst schrijf je in de ik-vorm, en daarna niet meer..]

    Zendé

    'Met een beetje hulp lukt alles,' zegt ze met een glimlach. Het is moeilijk om toe te geven, en ik denk dat ik het ook nooit hardop ga zeggen, maar Mia is echt knap.
    Ik pak mijn kruk en zet hem voor Mia neer. Dan begin ik uit te leggen hoe je het zwaard moet slijpen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Sorry, kom ik net achter. Ik doe veel rpg, de ene is in zij/hij en deze dan weer in ik-vorm. Sorry :'3]

    Mia
    Ik knik zo nu en dan, en probeer ieder woord, ieder detail zo goed mogelijk te onthouden. "Jij hebt echte smidshanden." Prevel ik als hij klaar is met zijn uitleg. "Mijn vingers bloeden bij het kleinste speldenprikje." Leg ik met een waterig glimlachje uit, waarna ik het slijpwaar overneem en zo voorzichtig mogelijk zijn bewegingen probeer na te doen.
    Het zwaard word min of meer scherper, maar niet erg vloeiend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Jij hebt echte smidshanden,' zegt ze. 'Mijn vingers bloeden bij het kleinste speldenprikje.' Ze glimlacht flauw. Dan begint ze het zwaard te slijpen.
    'Ik doe het al heel lang, hè,' verzeker ik haar. 'Jij hebt een veel luxer leven en werkt nooit met wapens. Ik doe dit elke dag. Dan krijg je zulke handen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Dat is waar. Vrouwen bij ons aan het hof leren lezen, schrijven en borduren. Enkel mannen werken." Beken ik zacht, waarna ik kort, peinzend naar het zwaard staar. "Ik denk niet dat ik het geweldig doe.." Erken ik, waarna er een zachte lach over mijn lippen rolt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Mia vertelt wat vrouwen zoal doen. 'Ik denk niet dat ik het geweldig doe,' zegt ze dan, en ze lacht zacht.
    'Ach, dat maakt niet uit, je doet tenminste iets,' zeg ik vriendelijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Kun je me niet helpen? Want ik denk niet dat dit zwaard anders nog enigszins scherper word." Ik krulde mijn lippen tot een glimlach, waarna ik kort één van mijn lokken naar achteren streek. "Het is zo stil hier." Merk ik dan op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Kun je me niet helpen? Want ik denk niet dat dit zwaard anders nog enigszins scherper wordt.'
    Ik knik en schuif mijn krukje wat meer naar haar toe.
    'Het is zo stil hier,' zegt ze dan.
    'Fijn, hè?' glimlach ik. Tijdens het helpen raak ik haar handen steeds aan, en het valt me op dat die van haar zacht en verzorgd zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik strijk een lok achter mijn oor, en kijk dan geconcentreerd naar zijn handen die de mijnen zo nu en de iets verschuiven, of van positie veranderen.
    "Vind je dan nooit dat het té stil is? Ik vind het altijd fijn om iemand te hebben waarmee ik kan praten." Ik kijk kort op naar zijn gezicht, en vervolgens weer naar het zwaard tussen mijn vingers.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Vind je dan nooit dat het tè stil is?' vraagt Mia. 'Ik vind het altijd fijn om iemand te hebben waarmee ik kan praten.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik wil ook wel praten met mensen die ik vertrouw, maar alleen zijn vind ik niet verkeerd.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~