• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mia
    Ik knik langzaam, begrijpend. "Hoe zijn de mensen op het schip?" Vraag ik vervolgens nieuwsgierig, waarna ik opkijk om hem aan te kunnen kijken.
    "Auw," piep ik zachtjes wanneer ik de slijpsteen langs mijn handpalm voel glijden.
    Er verschijnt een lichtroze streep - waar langzaam bloed uit opwelt, op de plek waar hij het hardst is langs gegaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Hoe zijn de mensen op het schip?' vraagt ze nadat ze begrijpend heeft geknikt.
    'Aardig, James is dus mijn vriend en voor de rest mag ik Roxi en Amber ook wel,' antwoord ik. Dan snijdt ze zich en er verschijnt bloed op haar handpalm. 'Wil je iets om het te verbinden, of zo?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik knik dankbaar, en staar vervolgens een tijdje naar enkele druppels die langzaam tussen mijn vingers glijden.
    "Nog een speciaal iemand op het oog?" Ik glimlach nieuwsgierig, ergens wat peilend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Uit een kastje pak ik een doek, die ik vervolgens op haar hand heen wikkel.
    'Nog een speciaal iemand op het oog?' vraagt ze dan nieuwsgierig.
    Ik kijk haar aan. 'Hoe bedoel je?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik kijk bedachtzaam naar zijn handen die het reepachtige doekje om mijn hand heen wikkelen. "Je weet wel een.. sweetheart." Ik glimlachte, staarde vervolgens nieuwsgierig naar zijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Je weet wel, een... sweetheart.' Ik kijk in haar ogen en zie de nieuwsgierigheid.
    'Bedoel je of... of ik verliefd ben?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Zoiets. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zeemannen alleen verliefd zijn op de zee of een schip." Legde ik met een onschuldig glimlachje uit, terwijl ik mijn hand op mijn schoot legde, en kort naar de doek staarde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Zoiets,' zegt ze met een glimlachje. 'Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zeemannen alleen verliefd zijn op de zee of een schip.'
    'Ik hou natuurlijk wel van de zee,' zeg ik met een klein grijnsje, 'maar ik voel er geen liefde voor.' Ik probeer het antwoord van haar vraag eigenlijk een klein beetje te ontwijken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Dat is geen antwoord op mijn vraag." Merk ik op, waarna ik hem onderzoekend aankijk, maar een licht glimlachje niet kan verbergen.
    Hij ontwijkt de vraag, en dat ik voor mij eigenlijk al genoeg om te weten dat hij wel degelijk iemand liefheeft.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Dat is geen antwoord op mijn vraag,' merkt ze op. Daarna kijkt ze me onderzoekend aan, waardoor ik mijn blik afwend naar de grond en weer bezig ga met het kruit van de wapens.
    'Oh, mijn excuses,' zeg ik sarcastisch.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Pardon?" Er rolde een rinkelende lach over mijn lippen, waarna ik mijn hoofd kort schudde.
    "Oké, ja dus. Hoe ziet ze er uit?" Ik sla geboeid één van mijn benen over de ander, en leun vervolgens met mijn hoofd op de handpalm van mijn goede hand.
    Het was fijn om te praten, en te kijken naar zijn geconcentreerde houding.
    Hoe hij alles precies op de goede plaats deed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [okee, ik verveel me. Faye gaat Zendé en Mia storen ghehe]
    Faye
    Ik loop verveelt over het schip als ik geluid uit de wapenhut [?] hoor kom. Ik doe de deur open en zie Zendé en dat adelijke meisje staan. 'Hee,' begroet ik ze. 'Volgens mij kennen wij elkaar nog niet,' zeg ik tegen het meisje, 'ik ben Faye,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé

    'Pardon?' zegt ze met een spottende lach. Tenminste, zo klinkt hij in mijn oren. 'Oké, ja dus. Hoe ziet ze eruit?' Ze gaat iets verzitten.
    Met een zucht leg ik de spullen neer waarmee ik bezig was en kijk Mia geïrriteerd aan. 'Hier heb ik geen zin in, Mia.'
    Iemand opent de hut. 'Hey,' zegt Faye. Ik draai me dankbaar naar haar om, blij dat ze mij kwam redden, min of meer. Dat hoop ik tenminste, dat Mia er nu niet meer op in gaat.
    'Hai.'

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:00 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Camilia - Mia." Stel ik mezelf voor aan het meisje dat zonder pardon binnen komt geparadeerd. Bij mij thuis klopten we nog.. Ach, ik kon het zo'n meisje niet kwalijk nemen. Ze had natuurlijk geen sociale opvoeding meegekregen.
    "Ik wilde gewoon over iets praten waar ik wél verstand van heb, sorry." Ik laat mijn kristalblauwe irissen verontschuldigend naar de zijnen glijden, en richt zich me weer op het zwaard.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Faye
    Ik zie Mia's blik en zucht even. Ze moet er maar aan wennen dat mensen zomaar binnen komen wandelen. 'Ik wilde gewoon over iets praten waar ik wél verstand van heb, sorry,' zegt Mia tegen Zendé. Ik kijk even van Mia naar Zendé. 'Waarover waren jullie aan het praten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered